Je hebt gelijk. Iets te snel gelezen denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:59 schreef VEM2012 het volgende:
Dat bedoel ik met bijval.
Ik vroeg naar het bewijs dat Derksen niet kan zeggen wat hij heeft gezegd. Want dat was de stelling, dat je meteen de mond gesnoerd wordt door politiek correcten. En ik denk dat dat (gelukkig) een kleine minderheid is.
maar dat neemt niet weg dat derksen zelf niet echt overtuigend overkomt. zijn enige argument is dat het heel erg is dat marokkanen niet durven te duchen. poeh poeh dat is toch wel een heel misdrijf opzich.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:52 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg reacties gezien van mensen die het uit eigen ervaring kunnen bevestigen wat Derksen gezegd heeft.
dat doen nederlandse voetbalspelers ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:04 schreef superniger het volgende:
Johan Derksen heeft gelijk. Marokkanen in een groep geven alleen maar problemen en overlast.
We zullen wel zien wat voor gevolgen dit gaat hebben, Derksen is een vrij benaderbaar persoon die je gewoon in de supermarkt kan tegenkomen of terwijl hij een wandelingetje met zijn hond maakt, het zal me niet verbazen als er een paar idioten zijn die hem verbaal gaan bedreigen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar goed, dat vroeg ik dus.
En ik denk dus dat Derksen gewoon vrij zijn mening kan geven hierover en dat hij daar weinig gezeik mee krijgt. Niet de politiek correcten overheersen in de reacties, maar de bijval.
Een goed verstaander, enz.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:04 schreef matthias24 het volgende:
maar dat neemt niet weg dat derksen zelf niet echt overtuigend overkomt. zijn enige argument is dat het heel erg is dat marokkanen niet durven te duchen. poeh poeh dat is toch wel een heel misdrijf opzich.
Dat zou mij ook niet verbazen, aangezien dat al kennelijk vaak genoeg gebeurd is. B.v. als hij weer eens iets zei over een voetbalclub waar de supporters niet zo goed mee om konden gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
We zullen wel zien wat voor gevolgen dit gaat hebben, Derksen is een vrij benaderbaar persoon die je gewoon in de supermarkt kan tegenkomen of terwijl hij een wandelingetje met zijn hond maakt, het zal me niet verbazen als er een paar idioten zijn die hem verbaal gaan bedreigen.
We zullen het zien.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De tegenreactie van de fatsoensfascisten.
Hoe dan ook en wie er allemaal worden bijgehaald blijft er een probleem. En de zwaarte waarin Marokkanen zich hierin manifesteren is redelijk onevenredig groot.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:05 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat doen nederlandse voetbalspelers ook.
nederlandse voetbalspeler's kunnen zich vaak ook niet gedragen zo blijkt hier.quote:Met een zonnetje, biertje en wat melodisch geschreeuw zit de sfeer er al goed in in aanloop naar de achtste finale van de Champions League tussen Atlético en PSV. Toch weet een PSV-supporter de gemoederen op te laten lopen door een bedelaar te laten opdrukken in ruil voor geld.
De Brabantse voetbalfan vernedert een van de bedelaars door haar te laten opdrukken in ruil voor wat kleingeld. Ook gooien sommige PSV-supporters muntjes op de grond voor de bedelaars. Een oude Spanjaard komt op voor de vrouwen en geeft ze wat muntjes in hun hand. De filmpjes vindt u hieronder. Sommige Spanjolen spreken schande over de beelden.
Naast nog wat blote konten heerst er over het algemeen een gerieflijke sfeer in de Spaanse hoofdstad, meldt het AD.
PSV hield Atlético in eigen huis op 0-0. De ploeg van Phillip Cocu heeft aan een doelpunt genoeg om de kwartfinale te bereiken. Al wordt dit nog spannend, want dit is tegen de slagers van Atlético uiteraard geen eenvoudige opgave.
heb je mijn link al gezien beneden jou post?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:08 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hoe dan ook en wie er allemaal worden bijgehaald blijft er een probleem. En de zwaarte waarin Marokkanen zich hierin manifesteren is redelijk onevenredig groot.
Ja, dus?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:10 schreef matthias24 het volgende:
[..]
heb je mijn link al gezien beneden jou post?
Je bericht gaat over supporters en niet over voetballers.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:10 schreef matthias24 het volgende:
[..]
heb je mijn link al gezien beneden jou post?
Mijn stelling is dat zijn uitspraken niet grotendeels geaccepteerd worden in de Nederlandse samenleving. Dat blijkt uit het feit dat dit bericht bijvoorbeeld het meest gedeelde bericht is op Telegraaf.nl, dat wij hier al meerdere topics over hebben, dat je de billen bij elkaar spant zodra het over Marokkanen of Islam gaat, de presentator vrijwel direct overgaat tot beschuldiging van ontbreken van nuance.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar wordt Derksen wel door een grote groep die representatief is voor de Nederlandse maatschappij weggezet als racist?
is er eigenlijk wel verschil. voetbalspelers gedragen zich ook zo hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:11 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Je bericht gaat over supporters en niet over voetballers.
Inderdaad , lekker kontjebeuken in de kleedkamerquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
is er eigenlijk wel verschil. voetbalspelers gedragen zich ook zo hoor.
Natuurlijk is er een verschil, waar heb je het over? Het heeft ook niks te maken met het feit dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
is er eigenlijk wel verschil. voetbalspelers gedragen zich ook zo hoor.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad , lekker kontjebeuken in de kleedkamer
Matige poging om het Marokkanenprobleem te downplayen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:09 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nederlandse voetbalspeler's kunnen zich vaak ook niet gedragen zo blijkt hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |