Twee likes.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die posten op facebook
'Ik ben jarig!!'
eigenlijk ben ik pas drie keer ofzo op joop.nl geweestquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:09 schreef HPLC het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
van binnen zijn we allemaal zwartquote:
Ik volgens mij nog nooitquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik pas drie keer ofzo op joop.nl geweest
Nee maar rellen richting politie of dingen gooien is meestal wel antifa, want die willen de boel verstoren zodat de demonstratie afgelast wordt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
de fascisten zijn anders ook geen lieverdjes
je mist vrij weinigquote:
Ik had vorig jaar maar 30 felicitaties ofzo. Maar toen had ik niet zo slim gepost dat ik jarig was.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op dit moment staat de teller daar op 16 likes en 31 reacties. Nog vrij aardige score
Antifa zijn wel van die kneusjes die vinden dat vrijheid van meningsuiting alleen geldt als het om hun mening gaat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee maar rellen richting politie of dingen gooien is meestal wel antifa, want die willen de boel verstoren zodat de demonstratie afgelast wordt.
mja wel vaak iddquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee maar rellen richting politie of dingen gooien is meestal wel antifa, want die willen de boel verstoren zodat de demonstratie afgelast wordt.
Je ziet pas wie je echt waardeert als ze jou feliciteren zonder dat je ze eraan moet herinnerenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar maar 30 felicitaties ofzo. Maar toen had ik niet zo slim gepost dat ik jarig was.
democratie is dan ook politiek systeem waar vooral de dombo's achter staanquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter gewoon stalinismequote:Op zaterdag 9 april 2016 12:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
democratie is dan ook politiek systeem waar vooral de dombo's achter staan
Dit vind ik bullshit want anifa komt er bewust op af om te rellen. Ik heb nog nooit een tegendemonstratie van de NVU gezien als links weer eens ergens tegen gaat protesteren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja wel vaak idd
probleem is ook wel een beetje dat extreemrechts de antifa vaak enorm loopt uit te dagen, zowel voor de demo als tijdens, maar dat ze zich dan vervolgens wel verschuilen achter de popo
das ook alleen maar omdat ze daar niet genoeg man voor op de been kunnen brengenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit vind ik bullshit want anifa komt er bewust op af om te rellen. Ik heb nog nooit een tegendemonstratie van de NVU gezien als links weer eens ergens tegen gaat protesteren.
GeenStijl wannabe's op links alleen dan bij lange na niet zo populair.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:12 schreef HPLC het volgende:
Nou ik heb joop.nl bezocht, fantastische site
haha ja logisch jij bent een wegkijkerquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit vind ik bullshit want anifa komt er bewust op af om te rellen. Ik heb nog nooit een tegendemonstratie van de NVU gezien als links weer eens ergens tegen gaat protesteren.
Ik ben zelf fervent pleitbezorger van de Jimmycratie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
democratie is dan ook politiek systeem waar vooral de dombo's achter staan
joop is meestal toch wel wat minder schreeuwerig en zo dan geenstijl? volgens mij is krapuul meer de linkse tegenpool van geenstijlquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
GeenStijl wannabe's op links alleen dan bij lange na niet zo populair.
hahaha ja manquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben zelf fervent pleitbezorger van de Jimmycratie.
Dat ken ik niet eens dus waarschijnlijk niet echt succesvol.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
joop is meestal toch wel wat minder schreeuwerig en zo dan geenstijl? volgens mij is krapuul meer de linkse tegenpool van geenstijl
Las even postbezorger.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben zelf fervent pleitbezorger van de Jimmycratie.
www.krapuul.nlquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat ken ik niet eens dus waarschijnlijk niet echt succesvol.
gaat de komende tijd eindelijk weer eens een fucking chill baantje worden nu t lente isquote:
Wat een ongelofelijke trieste kulsite zeg.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
www.krapuul.nl
is idd niet heel erg bekend verder volgens mij
In de zomer was altijd chill vond ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat de komende tijd eindelijk weer eens een fucking chill baantje worden nu t lente is
nou nou, rustig maar, wat is het probleem?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke trieste kulsite zeg.
Lekker met ochtendzonnetje wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat de komende tijd eindelijk weer eens een fucking chill baantje worden nu t lente is
oh das wel nicequote:Op zaterdag 9 april 2016 12:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
In de zomer was altijd chill vond ik![]()
Ik kreeg weleens ijsjes van oude mensen waar ik bezorgde.
Dat het gewoon onzin is, maar goed, veel anders had ik ook niet verwacht.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou nou, rustig maar, wat is het probleem?
ja ik zeg toch dat het de tegenpool van geenstijl is, wat had je dan verwachtquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat het gewoon onzin is, maar goed, veel anders had ik ook niet verwacht.
Of ik het er mee eens ben vind ik niet eens zo interessant, maar in de twee artikelen die ik heb gelezen staan alvast enorme leugens. Deze bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik zeg toch dat het de tegenpool van geenstijl is, wat had je dan verwacht
maar soms staan er wel goede columns op vind ik, al zul jij het daar ongetwijfeld niet mee eens zijn
'hjb heb net gerimd'quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:59 schreef Crip het volgende:
Heb bruine lipstick op.
''Haha ben je je mond vergeten te vegen na het eten van een chocolade reep ofzo''
Dat jij er niet genoeg van af weet omdat je een geforceerde blinde vlek hebt, zegt niet dat het leugens zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of ik het er mee eens ben vind ik niet eens zo interessant, maar in de twee artikelen die ik heb gelezen staan alvast enorme leugens. Deze bijvoorbeeld:
http://www.krapuul.nl/pol(...)osenberg-van-de-pvv/
Ze hebben allemaal hun gordijnen dicht, geen benul van hoe het buiten is nuquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:22 schreef Willoow het volgende:
Why so serious? Het is zaterdag en lekker weer.
Owh.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal hun gordijnen dicht, geen benul van hoe het buiten is nu
Dat de feiten niet kloppen en dat er pertinente onwaarheden worden verkondigd zorgen er voor dat het leugens zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat jij er niet genoeg van af weet omdat je een geforceerde blinde vlek hebt, zegt niet dat het leugens zijn.
Wat is precies de leugen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of ik het er mee eens ben vind ik niet eens zo interessant, maar in de twee artikelen die ik heb gelezen staan alvast enorme leugens. Deze bijvoorbeeld:
http://www.krapuul.nl/pol(...)osenberg-van-de-pvv/
Ik stond vanochtend om 9 uur al op het voetbal veld anders.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal hun gordijnen dicht, geen benul van hoe het buiten is nu
Pls, stop met je rechtse propaganda en rot op naar je NVU kameraden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat de feiten niet kloppen en dat er pertinente onwaarheden worden verkondigd zorgen er voor dat het leugens zijn.
Er staan meerdere leugens in, maar bijvoorbeeld dat Bosma voor apartheid is is een keiharde leugen waar het hele artikel om draait.quote:
Dat zijn de ecktenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik stond vanochtend om 9 uur al op het voetbal veld anders.
Hier nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:22 schreef Willoow het volgende:
Why so serious? Het is zaterdag en lekker weer.
Jij kent Bosma persoonlijk? Ik wel, hij kon wel janken destijds dat het afgeschaft werd en heeft nu warme relaties met die kerel Le Blanc. Srs.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er staan meerdere leugens in, maar bijvoorbeeld dat Bosma voor apartheid is is een keiharde leugen waar het hele artikel om draait.
Ach, dat gebeurt ook op de frontpagequote:Op zaterdag 9 april 2016 12:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat de feiten niet kloppen en dat er pertinente onwaarheden worden verkondigd zorgen er voor dat het leugens zijn.
Dit weerquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er staan meerdere leugens in, maar bijvoorbeeld dat Bosma voor apartheid is is een keiharde leugen waar het hele artikel om draait.
Ik zou me echt doodschamen als ik jou was en met dit soort posts punten zou moeten scoren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:25 schreef zeer het volgende:
[..]
Pls, stop met je rechtse propaganda en rot op naar je NVU kameraden.
Ik was er als publiek hoor. Heb verder niet zo veel met 22 bezwete mannen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zijn de eckten
Morgen mag ik weer
Zonnetje schijntquote:
Het liefste zou je me in een concentratiekamp stoppen zeker?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou me echt doodschamen als ik jou was en met dit soort posts punten zou moeten scoren.
Vanaf nu is het weer /ignore zeer
Lul niet man. Bovendien heette die man Terre'blanche en is die al een paar jaar dood.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:25 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij kent Bosma persoonlijk? Ik wel, hij kon wel janken destijds dat het afgeschaft werd en heeft nu warme relaties met die kerel Le Blanc. Srs.
Bosma was geen supporter van het apartheidsregime in Zuid-Afrika?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bosma was geen supporter van het apartheidsregime in Zuid-Afrika?
Wel de scheidsrechter uitgescholden neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik was er als publiek hoor. Heb verder niet zo veel met 22 bezwete mannen.
Je bent goed op de hoogte van de kopstukken daaro, toeval??? DONT THINK SO!!!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lul niet man. Bovendien heette die man Terre'blanche en is die al een paar jaar dood.
Volgens mij heeft hij daar zelfs nooit echt een geheim van gemaakt hoor, maar oké.quote:
Jaloers, ik schijn op een van de zonnigste plekken van Nederland te wonen, nou ik merk er weinig vanquote:
Dat snap ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik was er als publiek hoor. Heb verder niet zo veel met 22 bezwete mannen.
Verbaasde me echt over de "coaching" van ouders die roepen 'DAT LIJKT ECHT HELEMAAL NERGENS OP!!!' naar kinderen van 6quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel de scheidsrechter uitgescholden neem ik aan?
Hahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jaloers, ik schijn op een van de zonnigste plekken van Nederland te wonen, nou ik merk er weinig van
LEUGENSSS!!! LINKSE LEUGENS!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij daar zelfs nooit echt een geheim van gemaakt hoor, maar oké.
quote:
Al die ouders denken dat hun kind de nieuwe Messi worden of zo. Genant welquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Verbaasde me echt over de "coaching" van ouders die roepen 'DAT LIJKT ECHT HELEMAAL NERGENS OP!!!' naar kinderen van 6.
Ik klapte en juichte gewoon voor iedereen, als die kids maar skik hebben toch.
Ach ja, ze moeten het toch later beter doen dan pappaquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Verbaasde me echt over de "coaching" van ouders die roepen 'DAT LIJKT ECHT HELEMAAL NERGENS OP!!!' naar kinderen van 6.
Lees je in man, hij is helemaal niet voor apartheid.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij daar zelfs nooit echt een geheim van gemaakt hoor, maar oké.
Ik had vroeger bij judo dat ouders boos werden op hun kind of klappen kreeg als het niet wonquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:28 schreef zeer het volgende:
[..]
In 2x 20 minuten tijd heb ik 14 huilende kinderen gezien, eentje piste in z'n broek, twee rende een ander veld op en halverwege de tweede helft was een deel zo moe dat ze gewoon een beetje stonden te praten rond de middenlijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al die ouders denken dat hun kind de nieuwe Messi worden of zo. Genant wel
Dat zeg ik toch ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lees je in man, hij is helemaal niet voor apartheid.
Zou graag met jou judooen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had vroeger bij judo dat ouders boos werden op hun kind of klappen kreeg als het niet won
Lees je nu maar gewoon in, dit zijn feitelijke waarheden die wetenschappelijk onderbouwd kunnen worden met significante bevindingen.quote:
Gisteren moest ik zaalvoetballen, voor mij was er een wedstrijd tussen zo'n 12 jarigen gok ik. Eindstand 15-2. Dat zijn leuke momenten voor de verliezersquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:30 schreef zeer het volgende:
[..]
In 2x 20 minuten tijd heb ik 14 huilende kinderen gezien, eentje piste in z'n broek, twee rende een ander veld op en halverwege de tweede helft was een deel zo moe dat ze gewoon een beetje stonden te praten rond de middenlijn.
En die ouders fanatiek joh.
Mijn rechtse propaganda leugens filter gaat af.quote:
quote:
Ben daarom gestopt in de C-tjesquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gisteren moest ik zaalvoetballen, voor mij was er een wedstrijd tussen zo'n 12 jarigen gok ik. Eindstand 15-2. Dat zijn leuke momenten voor de verliezers
Nee. Maar hij heeft wel sympathie voor het oude apartheidsregime van Zuid-Afrika.quote:
Het had ook goede kanten, er liggen nu goede snelwegen in Zuid-Afrika.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Maar hij heeft wel sympathie voor het oude apartheidsregime van Zuid-Afrika.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Maar hij heeft wel sympathie voor het oude apartheidsregime van Zuid-Afrika.
quote:
oké jimmy dan nietquote:
God hèquote:
oké jimmy je hebt gelijkquote:
Je pas maar op DP, nu doe je het om er vanaf te zijn, maar voor je het weet staat de tweede kamer in de brand, wordt er een Duitser opgepakt en verbranden we met z'n allen 's nachts boeken.quote:
Waarom zo serieus op TROLOLOLOLTROL elke keer?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Je pas maar op DP, nu doe je het om er vanaf te zijn, maar voor je het weet staat de tweede kamer in de brand, wordt er een Duitser opgepakt en verbranden we met z'n allen 's nachts boeken.
Nou, hou opquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:37 schreef deadprez het volgende:
laten we beetje goede muziek luisteren anders
Waarom denk jij dat alles een troll is?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom zo serieus op TROLOLOLOLTROL elke keer?
Ik ben iig 100% srs.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat alles een troll is?
Niet alles, maar bij Jimmy wel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat alles een troll is?
Klinkt niet slecht, ik laat t nog ff op staan iigquote:
Nee, bij jimmy juist niet.quote:
sws, jij zou nooit trollenquote:
Die gasten maken echt zo fucked up mooie muziek. Moest traantje toen ik ze live zag zelfsquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht, ik laat t nog ff op staan iig
Wel, het hele persona wat hier gecreëerd is. Dik toneelstuk.quote:
Ik zou me er erg comfortabel bij voelen maar kan 100% bevestigen dat Jimmy gewoon een NVU aanhanger is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wel, het hele persona wat hier gecreëerd is. Dik toneelstuk.
nee.. dat is dus niet zoquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
ik heb nu trees and birds and fire opstaan, die is ook nicequote:
Echt wel bijzonder, NL bandje, groot in Amerika, tourt de hele wereld over.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb nu trees and birds and fire opstaan, die is ook nice
oh wat zijn ze Nederlandsquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Echt wel bijzonder, NL bandje, groot in Amerika, tourt de hele wereld over.
Waar train je dan in Azië?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
getraind
En straks weer. Borst en benen
Hoezo zou het een toneelstuk zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan zou je wel een enorm goede acteur zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo zou het een toneelstuk zijn?
Ah grappig man.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
muay thai gym. Doe cursusje van half jaar
haha vies werkschuw tuigquote:
Ik zeg niet zo veel bijzonders hoor. Op punten waar ik uitgesproken ben, heb ik ook gewoon gelijk. Als je dat niet vindt dan zou ik graag een inhoudelijke weerlegging zien.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan zou je wel een enorm goede acteur zijn.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zeg niet zo veel bijzonders hoor. Op punten waar ik uitgesproken ben, heb ik ook gewoon gelijk. Als je dat niet vindt dan zou ik graag een inhoudelijke weerlegging zien.
nee daar heb ik helemaal geen zin in dus bij dezen geef ik jou de "overwinning"quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zeg niet zo veel bijzonders hoor. Op punten waar ik uitgesproken ben, heb ik ook gewoon gelijk. Als je dat niet vindt dan zou ik graag een inhoudelijke weerlegging zien.
Ik doe hier niet aan meequote:Op zaterdag 9 april 2016 12:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo zou het een toneelstuk zijn?
Dit vind ik een zwaktebod. Je zit te beweren dat Bosma positief is over de apartheid, en als ik daarop in ga klap je direct dicht. Als je iets niet weet, moet je er ook geen statements over maken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee daar heb ik helemaal geen zin in dus bij dezen geef ik jou de "overwinning"
ja dat is het probleem een beetje bij jou, ik zit hier gewoon wat te lullen in een sc en hecht verder weinig waarde aan de discussiequote:Op zaterdag 9 april 2016 12:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit vind ik een zwaktebod. Je zit te beweren dat Bosma positief is over de apartheid, en als ik daarop in ga klap je direct dicht. Als je iets niet weet, moet je er ook geen statements over maken.
Koffie met melk en suikerquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:49 schreef Le_Professeur het volgende:
zwarte koffie is best wel te pruimen. /gainz
hee wie ben jijquote:
goed gesprokenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat is het probleem een beetje bij jou, ik zit hier gewoon wat te lullen in een sc en hecht verder weinig waarde aan de discussie
op dit moment heb ik gewoon geen zin om shit op te gaan zoeken, dat mag jij als een zwaktebod zien maar dat interesseert mij verder niet zo
Hier in Belgenland is het bewolktquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hou je bek, het is prachtig weer. koester dit.
Normaal kom ik enkel lullen in NWSquote:
dat is geen goed teken...quote:
Dan moet je ook gewoon geen bullshit gaan lullen alsof je iets weet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat is het probleem een beetje bij jou, ik zit hier gewoon wat te lullen in een sc en hecht verder weinig waarde aan de discussie
op dit moment heb ik gewoon geen zin om shit op te gaan zoeken, dat mag jij als een zwaktebod zien maar dat interesseert mij verder niet zo
als dat niet meer mag kunnen we deze sc net zo goed sluitenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon geen bullshit gaan lullen alsof je iets weet.
Ben de PVV'ers een beetje beu... Alle topics gaan over hetzelfde (de kutEU en (zand)negers). De Klaagbaak lijkt me de aangewezen plaats om daarover te klagenquote:
Als je wil klagen over PVV'ers zit je in deze SC altijd goed.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:55 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ben de PVV'ers een beetje beu... Alle topics gaan over hetzelfde (de kutEU en (zand)negers). De Klaagbaak lijkt me de aangewezen plaats om daarover te klagen
Hou jij het dan ook gewoon bij lullen over drugs.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:55 schreef deadprez het volgende:
srs jimmy, dit is ook wat remqo bedoelde. Als je echt op zoek bent naar diepgaande discussies is deze SC daar gewoon niet de juiste plek voor over het algemeen, ga dan naar POL of iets dergelijks
hahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou jij het dan ook gewoon bij lullen over drugs.
Mooi, dan blijf ik nog wel ff hangenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je wil klagen over PVV'ers zit je in deze SC altijd goed.
Merci. Niet dat het veel zou uitmaken want ik kom m'n kamer toch niet uitquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oke, dan neem ik mijn woorden terug. Sterkte.
Is Walcott echt zoveel minder dan Iwobi? En geen Cech in doel?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net als vorige week, zonder alle kneuzen.
dat doe ik toch ook niet, jij zit te zeuren over zwakteboden en shitquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan moet je dus ook niet zeuren als ik op je opmerkingen in ga.
In homotaal welquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is moddergooien hetzelfde als een discussie?
Ik voorspel een 1-2quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Walcott is 100x minder lol, dat is een non- voetballer joh. Ospina doet het heel goed, daarom laat Wenger hem niet instant vallen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Walcott echt zoveel minder dan Iwobi? En geen Cech in doel?
Ga dan ook niet zeggen dat je wel weet hoe hij daarover denkt, want dat weet je niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat doe ik toch ook niet, jij zit te zeuren over zwakteboden en shitik zeg je alleen dat ik geen zin heb om bronnen te gaan zoeken die onderbouwen hoe Bosma over het Apartheidsregime denkt.
tegen wie maakt dpgod goede punten dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zie geen discussie, zie alleen dpgod die een paar punten maakt
jij weet helemaal niet wat ik allemaal weetquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga dan ook niet zeggen dat je wel weet hoe hij daarover denkt, want dat weet je niet.
Walcott is wel een beetje een blinde draver ja, zag in hem wel een goede winger maar ja blijkbaar wil hij zelf liever in spits spelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Walcott is 100x minder lol, dat is een non- voetballer joh. Ospina doet het heel goed, daarom laat Wenger hem niet instant vallen.
Is Bosma je holmaatje ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga dan ook niet zeggen dat je wel weet hoe hij daarover denkt, want dat weet je niet.
Ja, hij kan alleen wat met ruimte. Loopacties en afmaken, daar is hij normaal goed in, maar dat is veelte weinig natuurlijk. Zodra de ruimtes kleiner worden is hij onbruikbaar, ventje verdedigt ook nauwelijks mee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Walcott is wel een beetje een blinde draver ja, zag in hem wel een goede winger maar ja blijkbaar wil hij zelf liever in spits spelen
welbeckquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertel eens, hoe is het om anaal genomen te worden?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet alles, wel meer dan vrijwel iedere user hier.
Correctie: Jij weet meer over bepaalde vlakken dan veel users hier. Dat wil niet zeggen dat je ook echt veel meer weet dan de anderen op andere vlakken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet alles, wel meer dan vrijwel iedere user hier.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe is het om anaal genomen te worden?
Dat zou jij toch moeten wetenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe is het om anaal genomen te worden?
Over het geheel genomen natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Correctie: Jij weet meer over bepaalde vlakken dan veel users hier. Dat wil niet zeggen dat je ook echt veel meer weet dan de anderen op andere vlakken.
word jij nooit misselijk van je eigen arrogantiequote:Op zaterdag 9 april 2016 13:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Over het geheel genomen natuurlijk.
Jij weet. Heerlijke speler om bezig te zien, ondanks dat hij vaak verzaakt. Geweldige work rate, sterk en prima voetballer.quote:
wat denk je ervan zo meteenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij weet. Heerlijke speler om bezig te zien, ondanks dat hij vaak verzaakt. Geweldige work rate, sterk en prima voetballer.
neequote:
Het is niet arrogant als het waar is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
word jij nooit misselijk van je eigen arrogantie
beter roofiesquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook niet om iemand in bed te krijgen?
jawel, dan zou het hoogstens geen misplaatste arrogantie zijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is niet arrogant als het waar is.
niet iedereen heeft dat nodig dimmquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
jawel, dan zou het hoogstens geen misplaatste arrogantie zijn
Waarom ga je er nog op in?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
word jij nooit misselijk van je eigen arrogantie
Precies, als hij niet zo wisselvallig was had hij gewoon vaste plek in het Engels elftal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij weet. Heerlijke speler om bezig te zien, ondanks dat hij vaak verzaakt. Geweldige work rate, sterk en prima voetballer.
er is geen probleem, ik stelde je een vraagquote:
dat is echt zon fabeltjequote:Op zaterdag 9 april 2016 13:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
eyquote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
er is geen probleem, ik stelde je een vraag
quote:
Ja same herequote:Op zaterdag 9 april 2016 13:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als t kon, had ik t zo geruild mits ik het weer kan ruilen met iemand anders
Jij komt hier met attitude vanquote:
Dat is meestal ook het geval.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij komt hier met attitude van
'Hallooo Boppers,
Wat jullie ook zeggen, het klopt niet. Want wat ik zeg klopt, dus beter houden jullie je bek'
dat weet jij blijkbaar beter dan ik...quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar is wel lekker makkelijk toch?
Ben je zelf.quote:
El Belclassico?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:06 schreef McGrath het volgende:
Toto, ga je 19 april ook naar El Belclassico?
We vragen het Mortaxxquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat weet jij blijkbaar beter dan ik...
Is juist complimentquote:
maar nee klopt idd dat het een fabeltje is dat het een goede rapedrug isquote:
Oh nicequote:Op zaterdag 9 april 2016 13:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Glentoran - Linfield
http://staantribune.nl/el-belclasico-op-the-oval/
ga je nog steeds met guus vechten danquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom ook maandagavond 7 uur dan, gezellig
Dan heb ik al met Opso afgesprokenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom ook maandagavond 7 uur dan, gezellig
Ik heb niks gezegd over vechten, maar ik ben er dan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga je nog steeds met guus vechten dan
Haha je hebt geen vriendenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:10 schreef JimmyDean het volgende:
Al ben ik bang dat ik in mijn eentje voor de Mac zal staan wachten.
Ik wil ook vechtenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga je nog steeds met guus vechten dan
Rohypnol dan maarquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar nee klopt idd dat het een fabeltje is dat het een goede rapedrug is
je schijnt het sowieso direct te proeven als het door je drankje getyft is en qua doseringen is het ook nogal een gedoe om dat goed te krijgen
nou dan moet je ook gaanquote:
Oh plsquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee maar meeste chicks roepen dat als ze met teveel drank op met iemand mee zijn gegaan
Kom je ook?quote:
ja maar alleen maar om te kijken hoe guus jimmy in elkaar slaatquote:
Guus is toch ecto?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar alleen maar om te kijken hoe guus jimmy in elkaar slaat
jij niet dan?quote:
Als het maar niet zo'n gay fight wordt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar alleen maar om te kijken hoe guus jimmy in elkaar slaat
neequote:Op zaterdag 9 april 2016 13:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee man, had je die biceps picca niet gezien?
Guus is lang en breed. Gorilla is het.quote:
Nou ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Guus is lang en breed. Gorilla is het.
Met handtasjesquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n gay fight wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |