quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
landelijke enquete, 32% van de deelnemers hebben gestemd en 68% zei overduidelijk dat dimm vrijwel uitsluitend gelijk heeft
Het volk heeft gesproken
ongelijk staat er hequote:Op zaterdag 9 april 2016 12:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga me NU verkiesbaar stellen.
dankquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan mijn matties bij de NVU.
je ziet duidelijkh een lichte tintquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou echt niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mogelijk nog bleker dan jij.
Heb Hamas Nederland ook maar even geinformeerd. Zeer zei dat hij het in behandeling ging nemen.quote:
wat wil je doen Nu.nl dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga me NU verkiesbaar stellen.
Mooi, zeer en ik zullen het verder bespreken op de volgende antifameetquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb Hamas Nederland ook maar even geinformeerd. Zeer zei dat hij het in behandeling ging nemen.
Propagandaplatform van makenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat wil je doen Nu.nl dan?
Antifaquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mooi, zeer en ik zullen het verder bespreken op de volgende antifameet
wat deed zeer?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb Hamas Nederland ook maar even geinformeerd. Zeer zei dat hij het in behandeling ging nemen.
ja je moet toch iets als niemand er verder aan denktquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die posten op facebook
'Ik ben jarig!!'
Zou voor iedereen goed zijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Typisch rechts, waarheid en uitspraken verdraaien
Wdb kun je zo op de stoel van mark zitten ja
waarom heb jij Fylax op facebook?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die posten op facebook
'Ik ben jarig!!'
de fascisten zijn anders ook geen lieverdjesquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Antifa
Wat een walgelijk clubje is dat.
Net zo goed tuig idd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
de fascisten zijn anders ook geen lieverdjes
Mark rechts vindenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Typisch rechts, waarheid en uitspraken verdraaien
Wdb kun je zo op de stoel van mark zitten ja
bijnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |