Dit is een algemene opmerking, ongeacht wat Zeer zegt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo trollen man
wie is "Zeer"quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is een algemene opmerking, ongeacht wat Zeer zegt.
Volgens mij ben je gewoon mad jelly dat jouw leider niet geboren is op de heiligste berg van de wereld.quote:
Zolang het om negers gaat ben ik het wel met je eens.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Massamoord is gewoon een fase binnen het proletariaat waar je even doorheen moet
Voor niets gaat de zon op
quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Massamoord is gewoon een fase binnen het proletariaat waar je even doorheen moet
jeetjequote:Op zaterdag 9 april 2016 11:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zolang het om negers gaat ben ik het wel met je eens.
Oh my wat hipster. Vindt je cah leuk trouwens?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:58 schreef Crip het volgende:
[..]
baard verzorging set, doc martens en cards against humanity
TRquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zolang het om negers gaat ben ik het wel met je eens.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:59 schreef Crip het volgende:
Heb bruine lipstick op.
''Haha ben je je mond vergeten te vegen na het eten van een chocolade reep ofzo''
Deporteren een optie?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wist niet dat dat bestond.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:59 schreef Crip het volgende:
Heb bruine lipstick op.
''Haha ben je je mond vergeten te vegen na het eten van een chocolade reep ofzo''
Bron?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij doet net alsof je het beter weet maar uit statistieken blijkt dat dat niet zo is
Dus joden zijn oke?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:01 schreef deadprez het volgende:
niks mis met je eigen bevolking uitmoorden om zo tot een klasseloze maatschappij te komen maar wel alleen als ze dezelfde huidskleur hebben als jij
die zijn vaak wel beetje lichtgetintquote:
landelijke enquete, 32% van de deelnemers hebben gestemd en 68% zei overduidelijk dat dimm vrijwel uitsluitend ongelijk heeftquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
landelijke enquete, 32% van de deelnemers hebben gestemd en 68% zei overduidelijk dat dimm vrijwel uitsluitend ongelijk heeft
Het volk heeft gesproken
Nou echt niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
die zijn vaak wel beetje lichtgetint
oh jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou echt niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mogelijk nog bleker dan jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |