quote:
Al die ouders denken dat hun kind de nieuwe Messi worden of zo. Genant welquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Verbaasde me echt over de "coaching" van ouders die roepen 'DAT LIJKT ECHT HELEMAAL NERGENS OP!!!' naar kinderen van 6.
Ik klapte en juichte gewoon voor iedereen, als die kids maar skik hebben toch.
Ach ja, ze moeten het toch later beter doen dan pappaquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Verbaasde me echt over de "coaching" van ouders die roepen 'DAT LIJKT ECHT HELEMAAL NERGENS OP!!!' naar kinderen van 6.
Lees je in man, hij is helemaal niet voor apartheid.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij daar zelfs nooit echt een geheim van gemaakt hoor, maar oké.
Ik had vroeger bij judo dat ouders boos werden op hun kind of klappen kreeg als het niet wonquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:28 schreef zeer het volgende:
[..]
In 2x 20 minuten tijd heb ik 14 huilende kinderen gezien, eentje piste in z'n broek, twee rende een ander veld op en halverwege de tweede helft was een deel zo moe dat ze gewoon een beetje stonden te praten rond de middenlijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al die ouders denken dat hun kind de nieuwe Messi worden of zo. Genant wel
Dat zeg ik toch ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lees je in man, hij is helemaal niet voor apartheid.
Zou graag met jou judooen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had vroeger bij judo dat ouders boos werden op hun kind of klappen kreeg als het niet won
Lees je nu maar gewoon in, dit zijn feitelijke waarheden die wetenschappelijk onderbouwd kunnen worden met significante bevindingen.quote:
Gisteren moest ik zaalvoetballen, voor mij was er een wedstrijd tussen zo'n 12 jarigen gok ik. Eindstand 15-2. Dat zijn leuke momenten voor de verliezersquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:30 schreef zeer het volgende:
[..]
In 2x 20 minuten tijd heb ik 14 huilende kinderen gezien, eentje piste in z'n broek, twee rende een ander veld op en halverwege de tweede helft was een deel zo moe dat ze gewoon een beetje stonden te praten rond de middenlijn.
En die ouders fanatiek joh.
Mijn rechtse propaganda leugens filter gaat af.quote:
quote:
Ben daarom gestopt in de C-tjesquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gisteren moest ik zaalvoetballen, voor mij was er een wedstrijd tussen zo'n 12 jarigen gok ik. Eindstand 15-2. Dat zijn leuke momenten voor de verliezers
Nee. Maar hij heeft wel sympathie voor het oude apartheidsregime van Zuid-Afrika.quote:
Het had ook goede kanten, er liggen nu goede snelwegen in Zuid-Afrika.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Maar hij heeft wel sympathie voor het oude apartheidsregime van Zuid-Afrika.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Maar hij heeft wel sympathie voor het oude apartheidsregime van Zuid-Afrika.
quote:
oké jimmy dan nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |