Wat is precies de leugen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of ik het er mee eens ben vind ik niet eens zo interessant, maar in de twee artikelen die ik heb gelezen staan alvast enorme leugens. Deze bijvoorbeeld:
http://www.krapuul.nl/pol(...)osenberg-van-de-pvv/
Ik stond vanochtend om 9 uur al op het voetbal veld anders.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal hun gordijnen dicht, geen benul van hoe het buiten is nu
Pls, stop met je rechtse propaganda en rot op naar je NVU kameraden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat de feiten niet kloppen en dat er pertinente onwaarheden worden verkondigd zorgen er voor dat het leugens zijn.
Er staan meerdere leugens in, maar bijvoorbeeld dat Bosma voor apartheid is is een keiharde leugen waar het hele artikel om draait.quote:
Dat zijn de ecktenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik stond vanochtend om 9 uur al op het voetbal veld anders.
Hier nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:22 schreef Willoow het volgende:
Why so serious? Het is zaterdag en lekker weer.
Jij kent Bosma persoonlijk? Ik wel, hij kon wel janken destijds dat het afgeschaft werd en heeft nu warme relaties met die kerel Le Blanc. Srs.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er staan meerdere leugens in, maar bijvoorbeeld dat Bosma voor apartheid is is een keiharde leugen waar het hele artikel om draait.
Ach, dat gebeurt ook op de frontpagequote:Op zaterdag 9 april 2016 12:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat de feiten niet kloppen en dat er pertinente onwaarheden worden verkondigd zorgen er voor dat het leugens zijn.
Dit weerquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er staan meerdere leugens in, maar bijvoorbeeld dat Bosma voor apartheid is is een keiharde leugen waar het hele artikel om draait.
Ik zou me echt doodschamen als ik jou was en met dit soort posts punten zou moeten scoren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:25 schreef zeer het volgende:
[..]
Pls, stop met je rechtse propaganda en rot op naar je NVU kameraden.
Ik was er als publiek hoor. Heb verder niet zo veel met 22 bezwete mannen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zijn de eckten
Morgen mag ik weer
Zonnetje schijntquote:
Het liefste zou je me in een concentratiekamp stoppen zeker?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou me echt doodschamen als ik jou was en met dit soort posts punten zou moeten scoren.
Vanaf nu is het weer /ignore zeer
Lul niet man. Bovendien heette die man Terre'blanche en is die al een paar jaar dood.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:25 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij kent Bosma persoonlijk? Ik wel, hij kon wel janken destijds dat het afgeschaft werd en heeft nu warme relaties met die kerel Le Blanc. Srs.
Bosma was geen supporter van het apartheidsregime in Zuid-Afrika?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bosma was geen supporter van het apartheidsregime in Zuid-Afrika?
Wel de scheidsrechter uitgescholden neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik was er als publiek hoor. Heb verder niet zo veel met 22 bezwete mannen.
Je bent goed op de hoogte van de kopstukken daaro, toeval??? DONT THINK SO!!!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lul niet man. Bovendien heette die man Terre'blanche en is die al een paar jaar dood.
Volgens mij heeft hij daar zelfs nooit echt een geheim van gemaakt hoor, maar oké.quote:
Jaloers, ik schijn op een van de zonnigste plekken van Nederland te wonen, nou ik merk er weinig vanquote:
Dat snap ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik was er als publiek hoor. Heb verder niet zo veel met 22 bezwete mannen.
Verbaasde me echt over de "coaching" van ouders die roepen 'DAT LIJKT ECHT HELEMAAL NERGENS OP!!!' naar kinderen van 6quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel de scheidsrechter uitgescholden neem ik aan?
Hahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jaloers, ik schijn op een van de zonnigste plekken van Nederland te wonen, nou ik merk er weinig van
LEUGENSSS!!! LINKSE LEUGENS!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij daar zelfs nooit echt een geheim van gemaakt hoor, maar oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |