GeenStijl wannabe's op links alleen dan bij lange na niet zo populair.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:12 schreef HPLC het volgende:
Nou ik heb joop.nl bezocht, fantastische site
haha ja logisch jij bent een wegkijkerquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit vind ik bullshit want anifa komt er bewust op af om te rellen. Ik heb nog nooit een tegendemonstratie van de NVU gezien als links weer eens ergens tegen gaat protesteren.
Ik ben zelf fervent pleitbezorger van de Jimmycratie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
democratie is dan ook politiek systeem waar vooral de dombo's achter staan
joop is meestal toch wel wat minder schreeuwerig en zo dan geenstijl? volgens mij is krapuul meer de linkse tegenpool van geenstijlquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
GeenStijl wannabe's op links alleen dan bij lange na niet zo populair.
hahaha ja manquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben zelf fervent pleitbezorger van de Jimmycratie.
Dat ken ik niet eens dus waarschijnlijk niet echt succesvol.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
joop is meestal toch wel wat minder schreeuwerig en zo dan geenstijl? volgens mij is krapuul meer de linkse tegenpool van geenstijl
Las even postbezorger.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben zelf fervent pleitbezorger van de Jimmycratie.
www.krapuul.nlquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat ken ik niet eens dus waarschijnlijk niet echt succesvol.
gaat de komende tijd eindelijk weer eens een fucking chill baantje worden nu t lente isquote:
Wat een ongelofelijke trieste kulsite zeg.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
www.krapuul.nl
is idd niet heel erg bekend verder volgens mij
In de zomer was altijd chill vond ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat de komende tijd eindelijk weer eens een fucking chill baantje worden nu t lente is
nou nou, rustig maar, wat is het probleem?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke trieste kulsite zeg.
Lekker met ochtendzonnetje wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat de komende tijd eindelijk weer eens een fucking chill baantje worden nu t lente is
oh das wel nicequote:Op zaterdag 9 april 2016 12:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
In de zomer was altijd chill vond ik![]()
Ik kreeg weleens ijsjes van oude mensen waar ik bezorgde.
Dat het gewoon onzin is, maar goed, veel anders had ik ook niet verwacht.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou nou, rustig maar, wat is het probleem?
ja ik zeg toch dat het de tegenpool van geenstijl is, wat had je dan verwachtquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat het gewoon onzin is, maar goed, veel anders had ik ook niet verwacht.
Of ik het er mee eens ben vind ik niet eens zo interessant, maar in de twee artikelen die ik heb gelezen staan alvast enorme leugens. Deze bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik zeg toch dat het de tegenpool van geenstijl is, wat had je dan verwacht
maar soms staan er wel goede columns op vind ik, al zul jij het daar ongetwijfeld niet mee eens zijn
'hjb heb net gerimd'quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:59 schreef Crip het volgende:
Heb bruine lipstick op.
''Haha ben je je mond vergeten te vegen na het eten van een chocolade reep ofzo''
Dat jij er niet genoeg van af weet omdat je een geforceerde blinde vlek hebt, zegt niet dat het leugens zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of ik het er mee eens ben vind ik niet eens zo interessant, maar in de twee artikelen die ik heb gelezen staan alvast enorme leugens. Deze bijvoorbeeld:
http://www.krapuul.nl/pol(...)osenberg-van-de-pvv/
Ze hebben allemaal hun gordijnen dicht, geen benul van hoe het buiten is nuquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:22 schreef Willoow het volgende:
Why so serious? Het is zaterdag en lekker weer.
Owh.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal hun gordijnen dicht, geen benul van hoe het buiten is nu
Dat de feiten niet kloppen en dat er pertinente onwaarheden worden verkondigd zorgen er voor dat het leugens zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat jij er niet genoeg van af weet omdat je een geforceerde blinde vlek hebt, zegt niet dat het leugens zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |