Twee likes.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die posten op facebook
'Ik ben jarig!!'
eigenlijk ben ik pas drie keer ofzo op joop.nl geweestquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:09 schreef HPLC het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
van binnen zijn we allemaal zwartquote:
Ik volgens mij nog nooitquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik pas drie keer ofzo op joop.nl geweest
Nee maar rellen richting politie of dingen gooien is meestal wel antifa, want die willen de boel verstoren zodat de demonstratie afgelast wordt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
de fascisten zijn anders ook geen lieverdjes
je mist vrij weinigquote:
Ik had vorig jaar maar 30 felicitaties ofzo. Maar toen had ik niet zo slim gepost dat ik jarig was.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op dit moment staat de teller daar op 16 likes en 31 reacties. Nog vrij aardige score
Antifa zijn wel van die kneusjes die vinden dat vrijheid van meningsuiting alleen geldt als het om hun mening gaat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee maar rellen richting politie of dingen gooien is meestal wel antifa, want die willen de boel verstoren zodat de demonstratie afgelast wordt.
mja wel vaak iddquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee maar rellen richting politie of dingen gooien is meestal wel antifa, want die willen de boel verstoren zodat de demonstratie afgelast wordt.
Je ziet pas wie je echt waardeert als ze jou feliciteren zonder dat je ze eraan moet herinnerenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar maar 30 felicitaties ofzo. Maar toen had ik niet zo slim gepost dat ik jarig was.
democratie is dan ook politiek systeem waar vooral de dombo's achter staanquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter gewoon stalinismequote:Op zaterdag 9 april 2016 12:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
democratie is dan ook politiek systeem waar vooral de dombo's achter staan
Dit vind ik bullshit want anifa komt er bewust op af om te rellen. Ik heb nog nooit een tegendemonstratie van de NVU gezien als links weer eens ergens tegen gaat protesteren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja wel vaak idd
probleem is ook wel een beetje dat extreemrechts de antifa vaak enorm loopt uit te dagen, zowel voor de demo als tijdens, maar dat ze zich dan vervolgens wel verschuilen achter de popo
das ook alleen maar omdat ze daar niet genoeg man voor op de been kunnen brengenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit vind ik bullshit want anifa komt er bewust op af om te rellen. Ik heb nog nooit een tegendemonstratie van de NVU gezien als links weer eens ergens tegen gaat protesteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |