Hou jij het dan ook gewoon bij lullen over drugs.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:55 schreef deadprez het volgende:
srs jimmy, dit is ook wat remqo bedoelde. Als je echt op zoek bent naar diepgaande discussies is deze SC daar gewoon niet de juiste plek voor over het algemeen, ga dan naar POL of iets dergelijks
hahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou jij het dan ook gewoon bij lullen over drugs.
Mooi, dan blijf ik nog wel ff hangenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je wil klagen over PVV'ers zit je in deze SC altijd goed.
Merci. Niet dat het veel zou uitmaken want ik kom m'n kamer toch niet uitquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oke, dan neem ik mijn woorden terug. Sterkte.
Is Walcott echt zoveel minder dan Iwobi? En geen Cech in doel?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net als vorige week, zonder alle kneuzen.
dat doe ik toch ook niet, jij zit te zeuren over zwakteboden en shitquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan moet je dus ook niet zeuren als ik op je opmerkingen in ga.
In homotaal welquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is moddergooien hetzelfde als een discussie?
Ik voorspel een 1-2quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Walcott is 100x minder lol, dat is een non- voetballer joh. Ospina doet het heel goed, daarom laat Wenger hem niet instant vallen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Walcott echt zoveel minder dan Iwobi? En geen Cech in doel?
Ga dan ook niet zeggen dat je wel weet hoe hij daarover denkt, want dat weet je niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat doe ik toch ook niet, jij zit te zeuren over zwakteboden en shitik zeg je alleen dat ik geen zin heb om bronnen te gaan zoeken die onderbouwen hoe Bosma over het Apartheidsregime denkt.
tegen wie maakt dpgod goede punten dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zie geen discussie, zie alleen dpgod die een paar punten maakt
jij weet helemaal niet wat ik allemaal weetquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga dan ook niet zeggen dat je wel weet hoe hij daarover denkt, want dat weet je niet.
Walcott is wel een beetje een blinde draver ja, zag in hem wel een goede winger maar ja blijkbaar wil hij zelf liever in spits spelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Walcott is 100x minder lol, dat is een non- voetballer joh. Ospina doet het heel goed, daarom laat Wenger hem niet instant vallen.
Is Bosma je holmaatje ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga dan ook niet zeggen dat je wel weet hoe hij daarover denkt, want dat weet je niet.
Ja, hij kan alleen wat met ruimte. Loopacties en afmaken, daar is hij normaal goed in, maar dat is veelte weinig natuurlijk. Zodra de ruimtes kleiner worden is hij onbruikbaar, ventje verdedigt ook nauwelijks mee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Walcott is wel een beetje een blinde draver ja, zag in hem wel een goede winger maar ja blijkbaar wil hij zelf liever in spits spelen
welbeckquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |