Dit vind ik een zwaktebod. Je zit te beweren dat Bosma positief is over de apartheid, en als ik daarop in ga klap je direct dicht. Als je iets niet weet, moet je er ook geen statements over maken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee daar heb ik helemaal geen zin in dus bij dezen geef ik jou de "overwinning"
ja dat is het probleem een beetje bij jou, ik zit hier gewoon wat te lullen in een sc en hecht verder weinig waarde aan de discussiequote:Op zaterdag 9 april 2016 12:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit vind ik een zwaktebod. Je zit te beweren dat Bosma positief is over de apartheid, en als ik daarop in ga klap je direct dicht. Als je iets niet weet, moet je er ook geen statements over maken.
Koffie met melk en suikerquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:49 schreef Le_Professeur het volgende:
zwarte koffie is best wel te pruimen. /gainz
hee wie ben jijquote:
goed gesprokenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat is het probleem een beetje bij jou, ik zit hier gewoon wat te lullen in een sc en hecht verder weinig waarde aan de discussie
op dit moment heb ik gewoon geen zin om shit op te gaan zoeken, dat mag jij als een zwaktebod zien maar dat interesseert mij verder niet zo
Hier in Belgenland is het bewolktquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hou je bek, het is prachtig weer. koester dit.
Normaal kom ik enkel lullen in NWSquote:
dat is geen goed teken...quote:
Dan moet je ook gewoon geen bullshit gaan lullen alsof je iets weet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat is het probleem een beetje bij jou, ik zit hier gewoon wat te lullen in een sc en hecht verder weinig waarde aan de discussie
op dit moment heb ik gewoon geen zin om shit op te gaan zoeken, dat mag jij als een zwaktebod zien maar dat interesseert mij verder niet zo
als dat niet meer mag kunnen we deze sc net zo goed sluitenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon geen bullshit gaan lullen alsof je iets weet.
Ben de PVV'ers een beetje beu... Alle topics gaan over hetzelfde (de kutEU en (zand)negers). De Klaagbaak lijkt me de aangewezen plaats om daarover te klagenquote:
Als je wil klagen over PVV'ers zit je in deze SC altijd goed.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:55 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ben de PVV'ers een beetje beu... Alle topics gaan over hetzelfde (de kutEU en (zand)negers). De Klaagbaak lijkt me de aangewezen plaats om daarover te klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |