God hèquote:
oké jimmy je hebt gelijkquote:
Je pas maar op DP, nu doe je het om er vanaf te zijn, maar voor je het weet staat de tweede kamer in de brand, wordt er een Duitser opgepakt en verbranden we met z'n allen 's nachts boeken.quote:
Waarom zo serieus op TROLOLOLOLTROL elke keer?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Je pas maar op DP, nu doe je het om er vanaf te zijn, maar voor je het weet staat de tweede kamer in de brand, wordt er een Duitser opgepakt en verbranden we met z'n allen 's nachts boeken.
Nou, hou opquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:37 schreef deadprez het volgende:
laten we beetje goede muziek luisteren anders
Waarom denk jij dat alles een troll is?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom zo serieus op TROLOLOLOLTROL elke keer?
Ik ben iig 100% srs.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat alles een troll is?
Niet alles, maar bij Jimmy wel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat alles een troll is?
Klinkt niet slecht, ik laat t nog ff op staan iigquote:
Nee, bij jimmy juist niet.quote:
sws, jij zou nooit trollenquote:
Die gasten maken echt zo fucked up mooie muziek. Moest traantje toen ik ze live zag zelfsquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht, ik laat t nog ff op staan iig
Wel, het hele persona wat hier gecreëerd is. Dik toneelstuk.quote:
Ik zou me er erg comfortabel bij voelen maar kan 100% bevestigen dat Jimmy gewoon een NVU aanhanger is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wel, het hele persona wat hier gecreëerd is. Dik toneelstuk.
nee.. dat is dus niet zoquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
ik heb nu trees and birds and fire opstaan, die is ook nicequote:
Echt wel bijzonder, NL bandje, groot in Amerika, tourt de hele wereld over.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb nu trees and birds and fire opstaan, die is ook nice
oh wat zijn ze Nederlandsquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Echt wel bijzonder, NL bandje, groot in Amerika, tourt de hele wereld over.
Waar train je dan in Azië?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
getraind
En straks weer. Borst en benen
Hoezo zou het een toneelstuk zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan zou je wel een enorm goede acteur zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo zou het een toneelstuk zijn?
Ah grappig man.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
muay thai gym. Doe cursusje van half jaar
haha vies werkschuw tuigquote:
Ik zeg niet zo veel bijzonders hoor. Op punten waar ik uitgesproken ben, heb ik ook gewoon gelijk. Als je dat niet vindt dan zou ik graag een inhoudelijke weerlegging zien.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan zou je wel een enorm goede acteur zijn.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zeg niet zo veel bijzonders hoor. Op punten waar ik uitgesproken ben, heb ik ook gewoon gelijk. Als je dat niet vindt dan zou ik graag een inhoudelijke weerlegging zien.
nee daar heb ik helemaal geen zin in dus bij dezen geef ik jou de "overwinning"quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zeg niet zo veel bijzonders hoor. Op punten waar ik uitgesproken ben, heb ik ook gewoon gelijk. Als je dat niet vindt dan zou ik graag een inhoudelijke weerlegging zien.
Ik doe hier niet aan meequote:Op zaterdag 9 april 2016 12:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo zou het een toneelstuk zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |