geen dankquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
soms denk ik wel eens van wat faal ik eigenlijk in 't leven en dan kom ik hier en denk ik van gelukkig zijn er een stuk ergere op de wereld
dus ik kom op fok om mezelf goed te voelen
true datquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dit is best wel een vergaarbak van halve zolen af en toe
quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, ik zou hem echt persoonlijk zo'n klas toevertrouwen. Nu heb je allerlei gezeur met diploma's, maar ik zou hem voor de klas gooien 'hier heb je de sleutel' en een maandje of 2 later nog eens kijken.
Denk eerlijk gezegd dat hij het veel beter weet te brengen dan die pedagogische lulletjes rozenwater van de lerarenopleidingen.
quote:
Ik was weer te laat.quote:
Lijkt mij ook het leukste vak om te geven.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:32 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou ook wel maatschappijleer willen geven eigenlijk. Lijkt me leuker dan Engels.
Is ook het minste werk in helaas.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het leukste vak om te geven.
Ik dank onze schepper nog elke dag dat ik in een westers land ben geboren en niet in pak em beet Ethiopië, Irak of Indiaquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
soms denk ik wel eens van wat faal ik eigenlijk in 't leven en dan kom ik hier en denk ik van gelukkig zijn er een stuk ergere op de wereld
dus ik kom op fok om mezelf goed te voelen
geschiedenisquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het leukste vak om te geven.
Ja zijn natuurlijk sowieso ook niet zoveel leraren voor nodig per school, aangezien je als ik het me goed herinner dat vak maar één uur per week hebt.quote:
dan was je nu hardloper geweest, ook mooiquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik dank onze schepper nog elke dag dat ik in een westers land ben geboren en niet in pak em beet Ethiopië, Irak of India
als je een hadj wil maken kan altijdquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik dank onze schepper nog elke dag dat ik in een westers land ben geboren en niet in pak em beet Ethiopië, Irak of India
dat lijkt me ook wel leuk iddquote:
lekker in de kond plassen haha xoxoquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dit is best wel een vergaarbak van halve zolen af en toe
Vroeger misschien. Tegenwoordig is geschiedenis afschuwelijke indoctrinatie waarbij je vooral de kindertjes moet inprenten hoe slecht nationalisme is.quote:
wats datquote:
Precies, en meestal in combinatie met iets.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zijn natuurlijk sowieso ook niet zoveel leraren voor nodig per school, aangezien je als ik het me goed herinner dat vak maar één uur per week hebt.
Ik was altijd goed in pauzequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:32 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou ook wel maatschappijleer willen geven eigenlijk. Lijkt me leuker dan Engels.
dat bepaal je toch zelf?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vroeger misschien. Tegenwoordig is geschiedenis afschuwelijke indoctrinatie waarbij je vooral de kindertjes moet inprenten hoe slecht nationalisme is.
wat is het verschil met maatschappijleer/wetenschappen dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
cultureel maatschappelijke vorming
lekker multicultimarxisme propageren
Ik ben daar ook heel goed in, beetje met de prullenbak rondgaan zodat kinderen daar troep in kunnen gooien of koffiedrinken in de kantine.quote:
bahquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
cultureel maatschappelijke vorming
lekker multicultimarxisme propageren
de naamquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is het verschil met maatschappijleer/wetenschappen dan?
Maar 2 uur per dag lopen voor de water ipv 4quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan was je nu hardloper geweest, ook mooi
hasj? wattequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:34 schreef Thezappa het volgende:
[..]
als je een hadj wil maken kan altijd
echt?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:36 schreef JimmyDean het volgende:
beetje met de prullenbak rondgaan zodat kinderen daar troep in kunnen gooien
dan zou je wel respect hebben voor zeer en zijn anti vlees campagnequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar 2 uur per dag lopen voor de water ipv 4
hadj is die pelgrimstocht die moslims naar mekka doenquote:
zou ik schijt aan hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha nee want examenrichtlijnen die als een schrikbewind vanuit Den Haag worden opgelegd.
Mensen die rennen in de gang een bon geven enzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben daar ook heel goed in, beetje met de prullenbak rondgaan zodat kinderen daar troep in kunnen gooien of koffiedrinken in de kantine.
kun je niet gewoon een of ander nerdje uit een van je klassen onder druk zetten om dat voor je te doenquote:
nicequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:37 schreef Amarantha het volgende:
Kreeg laatst al 10 euro van hem toen ik mijn moeder om wat kleingeld vroeg. En woensdag moest mijn moeder verplicht rokerij meenemen voor mij van de winkel
bon?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die rennen in de gang een bon geven enzo
anti vleesquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan zou je wel respect hebben voor zeer en zijn anti vlees campagne
Misschien wel als ik echt in loondienst ben.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je niet gewoon een of ander nerdje uit een van je klassen onder druk zetten om dat voor je te doen
Ja hij is wel tof. Maakt wel vaak ruzie met mijn moeder, helaas. Maar nu is mijn moeder ook niet de makkelijkste dus ach past wel bij elkaarquote:
hij neukt je moeder en koopt je om met cadeautjesquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:37 schreef Amarantha het volgende:
Kreeg laatst al 10 euro van hem toen ik mijn moeder om wat kleingeld vroeg. En woensdag moest mijn moeder verplicht rokerij meenemen voor mij van de winkel
Hoewel zo'n situatie mij persoonlijk heel ongemakkelijk lijkt, is het denk ik ook wel heel leuk - niet alleen voor jou, maar ook voor je moeder - als er dan iemand langskomt die een heel toffe peer is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:37 schreef Amarantha het volgende:
Mijn moeders vriend is best wel lief voor me
Oh dan zit het sowieso wel goed want er is niks linkser dan het onderwijs.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan gebeuren, meerdere scholen die ik kan bevuilen met mijn overwegend links gedachtegoed
onzinquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dan zit het sowieso wel goed want er is niks linkser dan het onderwijs.
je geeft wel je eigen idee mee aan de kindjes?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dan zit het sowieso wel goed want er is niks linkser dan het onderwijs.
Begin was ongemakkelijk maar inmiddels zijn we 4 a 5 jaar later en ik eet daar ook al bijna 4 jaar 1x in de 2 weken. Ik heb hem inmiddels geaccepteerd. Maar ik zal hem nooit als een stiefvader ofzo zien hoor, hij is gewoon mijn moeders vriend.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel zo'n situatie mij persoonlijk heel ongemakkelijk lijkt, is het denk ik ook wel heel leuk - niet alleen voor jou, maar ook voor je moeder - als er dan iemand langskomt die een heel toffe peer is.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:40 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou wel minister van onderwijs willen worden, en vervolgens het onderwijs privatiseren.
als die zwarte kubus gewoon zieke stage wasquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hadj is die pelgrimstocht die moslims naar mekka doen
daar zal het van opknappen jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:40 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou wel minister van onderwijs willen worden, en vervolgens het onderwijs privatiseren.
Nee echt niet dus.quote:
Niet echt, ik geef ook geen maatschappijvak.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:39 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je geeft wel je eigen idee mee aan de kindjes?
wat wel?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee echt niet dus.
[..]
Niet echt, ik geef ook geen maatschappijvak.
Denk het wel. Meer concurrentie, meer keuze, meer kwaliteit, meer diversiteitquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar zal het van opknappen ja
mogen we dan overal illegale raves gevenquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:40 schreef Thezappa het volgende:
ik zou wel burgermeester van maastricht willen worden
lekker stoeien met albert verlindequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:40 schreef Thezappa het volgende:
ik zou wel burgermeester van maastricht willen worden
tuulk..maar niet praten met mensen..sowieso niet met mensen met eigen geslachtquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
mogen we dan overal illegale raves geven
Kan regelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:41 schreef Amarantha het volgende:
Het is ook zijn huis, niet mijn moeder haar huis. Ik krijg het huis wel als ze beide dood zijn ineens.
ja geloof ik niet zoquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk het wel. Meer concurrentie, meer keuze, meer kwaliteit, meer diversiteit
hoeft ook nie zolang ik maar kan speakerfreakenquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:42 schreef Thezappa het volgende:
[..]
tuulk..maar niet praten met mensen..sowieso niet met mensen met eigen geslacht
Omdat ze rennen op de gang? wat andersquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou ik kinderen een bekeuring geven?
Haha hoeft niet hoor. Ik weet sowieso niet of ik het huis wel wil hebben. Maar ja staat op papier geregeld.quote:
verkoop je hetquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha hoeft niet hoor. Ik weet sowieso niet of ik het huis wel wil hebben. Maar ja staat op papier geregeld.
Neuh, daar ben je ook veel te oud voor. Dat heeft natuurlijk wel als voordeel dat je het wat meer in perspectief ziet. Als je een jaar of 10 jonger was geweest is het voor kinderen vaak een 'nepvader', enerzijds een vader, aan de andere kant ook niet. Jij bent op de leeftijd om te accepteren dat je moeder ook wat leuks in het leven verdient. Dat het dan ook nog botert tussen jullie beide, dat is natuurlijk helemaal mooi. En voor zo'n man natuurlijk ook geweldig moeilijk en eng.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begin was ongemakkelijk maar inmiddels zijn we 4 a 5 jaar later en ik eet daar ook al bijna 4 jaar 1x in de 2 weken. Ik heb hem inmiddels geaccepteerd. Maar ik zal hem nooit als een stiefvader ofzo zien hoor, hij is gewoon mijn moeders vriend.
geef dan maar aan mijquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha hoeft niet hoor. Ik weet sowieso niet of ik het huis wel wil hebben. Maar ja staat op papier geregeld.
hehe...ik zal extra wetje invoerequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoeft ook nie zolang ik maar kan speakerfreaken
Ja dat is wel een idee, maar ja dat komt dan wel. Hopen dat ze er nog lang zelf kunnen blijven wonen!quote:
nicequote:
Haha, dat uiteraard.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is wel een idee, maar ja dat komt dan wel. Hopen dat ze er nog lang zelf kunnen blijven wonen!
die ene kerel gaat wel erg ver die stopt gewoon zn hoofd in de speakerquote:
Klopt. Ik zie hem ook niet als een nep vader, hij heeft ook wel vaker gezegd dat mijn vader mijn vader is en dat hij daar ook nooit tussen zou willen komen. Maar hij heeft zelf nooit kinderen gehad dus ik ben wel een beetje speciaal voor hem als dochter van zijn vriendin.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, daar ben je ook veel te oud voor. Dat heeft natuurlijk wel als voordeel dat je het wat meer in perspectief ziet. Als je een jaar of 10 jonger was geweest is het voor kinderen vaak een 'nepvader', enerzijds een vader, aan de andere kant ook niet. Jij bent op de leeftijd om te accepteren dat je moeder ook wat leuks in het leven verdient. Dat het dan ook nog botert tussen jullie beide, dat is natuurlijk helemaal mooi. En voor zo'n man natuurlijk ook geweldig moeilijk en eng.
Leuk.
slaap lekkerquote:
ja dat zijn de echtequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
die ene kerel gaat wel erg ver die stopt gewoon zn hoofd in de speaker
wie kopt deze inquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:46 schreef Amarantha het volgende:
en mijn wasgoed dumpen. Hij vraagt ook wel eens: Geen wasgoed meegenomen?
waarschijnlijk zo naar de tering dat ie geen flauw idee meer heeft wat ie doetquote:
echt het gevoel dat je leeftquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarschijnlijk zo naar de tering dat ie geen flauw idee meer heeft wat ie doet
kom je de volgende dag uit je drugscoma ben je doof
quote:
hoe oud ben jij eig?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:46 schreef Amarantha het volgende:
Voel me ook gewoon thuis in zijn huis, kan daar altijd douchen als ik wil (ze hebben een stortdouche) en mijn wasgoed dumpen. Hij vraagt ook wel eens: Geen wasgoed meegenomen?
ja nouquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt het gevoel dat je leeft
Een biologische vader - of moeder - vervang je natuurlijk nooit. Je ziet het ook vaak, al is iemand nog zo rot behandeld, iemand blijft toch bepaalde gevoelens houden. Daarom is ouderschap ook zo speciaal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie hem ook niet als een nep vader, hij heeft ook wel vaker gezegd dat mijn vader mijn vader is en dat hij daar ook nooit tussen zou willen komen. Maar hij heeft zelf nooit kinderen gehad dus ik ben wel een beetje speciaal voor hem als dochter van zijn vriendin.
Wat een wijze woorden op de vrijdagnachtquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een biologische vader - of moeder - vervang je natuurlijk nooit. Je ziet het ook vaak, al is iemand nog zo rot behandeld, iemand blijft toch bepaalde gevoelens houden. Daarom is ouderschap ook zo speciaal.
Maar iemand kan wel een ouder- of vaderfiguur zijn. Sta je op honderd procent vriendschappelijke en gelijke band mee, maar hij of zij heeft toch dat extra dat je hem of haar om advies vraagt. En jij bent dan voor hem ook iets speciaals. Naar die rol begint hij zich een beetje te schikken. Dat is wel heel tof.
Haha wow.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ama wordt hard gecentrifugeerd
meer in de richting van stiefpa die wel erg graag haar vuile was in de buurt heeftquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ama wordt hard gecentrifugeerd
slipje sniffen tochquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
meer in de richting van stiefpa die wel erg graag haar vuile was in de buurt heeft
Nou, ik was bezig - onder tussen klaar met wat formulieren in te vullen, werk is ook niet alles - en als je meer op het internet zet dan op papier dan is het tijd om het boeltje op te bergen en concertje op te zetten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een wijze woorden op de vrijdagnacht
Die grap is niet grappig als ik vertel dat de was meteen door mij in de machine word gedaan en aangezet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
meer in de richting van stiefpa die wel erg graag haar vuile was in de buurt heeft
exactquote:
ohquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die grap is niet grappig als ik vertel dat de was meteen door mij in de machine word gedaan en aangezet.
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die grap is niet grappig als ik vertel dat de was meteen door mij in de machine word gedaan en aangezet.
Welke?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik was bezig - onder tussen klaar met wat formulieren in te vullen, werk is ook niet alles - en als je meer op het internet zet dan op papier dan is het tijd om het boeltje op te bergen en concertje op te zetten.
En zelf vaak ook ophangenquote:
Als m`n ma zich niet te beroerd voelt wil ik dat in de middag gefixt hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe laat is je afspraak bij de kapper morgen?
Alles zo kreukelig danquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En zelf vaak ook ophangenAlleen opvouwen doet mijn moeder dan (want anders hangt het daar 2 weken haha)
srs? Nicequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als m`n ma zich niet te beroerd voelt wil ik dat in de middag gefixt hebben.
heb ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind stiefvader echt een kut woord. Ik heb gewoon een echte vader en dat is de enige die ik vader ga noemen.
oh nee ze zijn getrouwd maar vind stiefvader ook zo'n lame woordquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij noemt het ook gewoon vriend van?
eyquote:
Yes, zal ook wel een heel ander gezicht gaan worden met m`n andere vlogsquote:
Functioneringsgesprekken komen er in mei, juni en juli er weer aan. En anderen weer in september.quote:
hoelang zijn ze al gescheiden?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:56 schreef Amarantha het volgende:
En ik zou het misschien nog beetje anders vinden als mijn ouders waren gescheiden als ik 3 was ofzo en die nieuwe vriend ook veel van de opvoeding heeft mee gekregen.
ook daar kun je wat aan doenquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Yes, zal ook wel een heel ander gezicht gaan worden met m`n andere vlogsLijkt m`n kop een stuk dikker meteen.
ons pep halen en partyen tot je nog maar 50 kilo weegtquote:
doelde meer op het concertjequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Functioneringsgesprekken komen er in mei, juni en juli er weer aan. En anderen weer in september.
Nu moet ik zelf voor een boel ook iets invullen, als bevestiging voor de persoon die direct verantwoordelijk is en de gesprekken voert. En dat terwijl ik bepaalde mensen misschien een keer heb gesproken. Nu wil ik altijd iets leuks en origineels neerzetten (als dat strookt met de persoon die direct verantwoordelijk is welteverstaan), maar dat is soms nog weleens een uitdaging. Heb er nog een zwik liggen, maar dat komt volgende keer wel.
elke ochtend peppasta op brood smerenquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ons pep halen en partyen tot je nog maar 50 kilo weegt
ah gadverdamme gastquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
elke ochtend peppasta op brood smeren
5 jaar, althans zolang zijn ze uit elkaar (echt helemaal scheiden gebeurd niet meteen). Mijn moeder is meteen bij hem ingetrokken, dat was ook de reden omdat ze op hem verliefd was. In het begin wel boos en verdrietig om geweest maar wel redelijk snel de situatie geacepteerd, kan er toch niks aan veranderen en voor mijn vader was het achteraf wel beter. Die is nu zoveel gelukkiger, die heeft ook vaak gezegd: De keren dat ik dacht ik ga bij haar weg.. ik had het moeten doen!quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoelang zijn ze al gescheiden?
Jij hebt wel een behoorlijke zooi op je bord gekregen die je maar even een plek moet geven.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
5 jaar, althans zolang zijn ze uit elkaar (echt helemaal scheiden gebeurd niet meteen). Mijn moeder is meteen bij hem ingetrokken, dat was ook de reden omdat ze op hem verliefd was. In het begin wel boos en verdrietig om geweest maar wel redelijk snel de situatie geacepteerd, kan er toch niks aan veranderen en voor mijn vader was het achteraf wel beter. Die is nu zoveel gelukkiger, die heeft ook vaak gezegd: De keren dat ik dacht ik ga bij haar weg.. ik had het moeten doen!
Meest lullige vind ik dat ik het pas 's avonds heb gelezen.. terwijl mijn vader mij dus al de hele dag probeerde te bereiken om dit te vertellen. Maar had mijn telefoon hele dag bij mijn logeerbed liggen bij vrienden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt wel een behoorlijke zooi op je bord gekregen die je maar even een plek moet geven.
we blijven je niet begroeten jcquote:
Ken ik nietquote:
quote:
quote:
kut is dat op zo'n leeftijd. Was zelf 15 ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
5 jaar, althans zolang zijn ze uit elkaar (echt helemaal scheiden gebeurd niet meteen). Mijn moeder is meteen bij hem ingetrokken, dat was ook de reden omdat ze op hem verliefd was. In het begin wel boos en verdrietig om geweest maar wel redelijk snel de situatie geacepteerd, kan er toch niks aan veranderen en voor mijn vader was het achteraf wel beter. Die is nu zoveel gelukkiger, die heeft ook vaak gezegd: De keren dat ik dacht ik ga bij haar weg.. ik had het moeten doen!
Ik 21, ik kon er dus wel redelijk goed mee omgaan. Alleen dat gehaat over elkaar tegen mij werd ik echt doodziek van. "Je moeder dit" je vader dit"quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kut is dat op zo'n leeftijd. Was zelf 15 ofzo.
zie mij kindje zijn met die smiley's dan. kutzooiquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ken ik nietEven gecheckt en weet waarom ik het niet ken
Best oud of niet?
![]()
1 van mijn favo's is S&G in Central Park
quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
oeps
Lol toen ik oeps probeerde te typen maakte ik er opkankeren van
Q gekkigheid
gaat t allemaal nog goed?quote:
Uiteindelijk alles goedgekomen toch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik 21, ik kon er dus wel redelijk goed mee omgaan. Alleen dat gehaat over elkaar tegen mij werd ik echt doodziek van. "Je moeder dit" je vader dit"
quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Uiteindelijk alles goedgekomen toch?
dat zal bestquote:
ja swsquote:
Je moet er van houden hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ken ik nietEven gecheckt en weet waarom ik het niet ken
Best oud of niet?
![]()
1 van mijn favo's is S&G in Central Park
Dat is natuurlijk niet iets dat jij je als kind hoort te verwijten. Wanneer je het ook hoorde, of hoe, het gebeurde toch wel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meest lullige vind ik dat ik het pas 's avonds heb gelezen.. terwijl mijn vader mij dus al de hele dag probeerde te bereiken om dit te vertellen. Maar had mijn telefoon hele dag bij mijn logeerbed liggen bij vrienden.
Dat was dus niet het perfecte plaatje. Zo'n mooi gezinnetje waren we niet hoor. Heb mijn vader en moeder elkaar alleen een kus zien geven als 1 van de 2 jarig was.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tuurlijk, het optimale is allemaal bij elkaar, maar soms moet je genoegen nemen met het andere, iets minder leukere,
da kleine stompje dat er op t moment nog van over is past geen goeie lijn op ben k bangquote:
je bent gwn pussyquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:10 schreef JanCees het volgende:
Lol was nog Giga vechtpartij lol vanavond
Maar ik ging niet helpen omdat ik niet medeplichtig wil worden hé
Zo bedoelde ik het ook niet, ik bedoelde het in de zin als het perfecte plaatje als de maatschappij ons nog weleens wil voor schilderen. Vader en moeder bij elkaar, voor eeuwig. Kinderen groeien op, worden volwassen en noem die kul maar op.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was dus niet het perfecte plaatje. Zo'n mooi gezinnetje waren niet hoor.
Oh zo, ik snap!quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet, ik bedoelde het in de zin als het perfecte plaatje als de maatschappij ons nog weleens wil voor schilderen. Vader en moeder bij elkaar, voor eeuwig. Kinderen groeien op, worden volwassen en noem die kul maar op.
Maar soms wordt het allemaal maar naar als vaders en moeders bij elkaar zijn. Wel, dan kun je soms alsnog een geweldige plaatje bij elkaar schetsen. En daar zo'n als man als waar jij het over had natuurlijk geweldig bij.
ash maakt hem wel groot voor jequote:Op zaterdag 9 april 2016 03:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
da kleine stompje dat er op t moment nog van over is past geen goeie lijn op ben k bang
schijt aan ibahesj tochquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
kkr op man al genoeg fa2 met politie gehard pff straks zoeken naar mijn.
rtquote:
ik sla over denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ash maakt hem wel groot voor je
En dat is in een notendop het leven. Zo ongeveer.quote:
:$quote:
weetik veelquote:
vind je t normaal om zo naar de tering te zijnquote:
ahahaquote:
laat? tis nog niet eens half 4quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat zijn jullie nog allemaal laat wakker trouwens.
#geenlevenquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Laat? Dat valt wel mee toch, net nog een vlogje opgenomen buitenquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hier is het op dit moment 0.2 graden onder nul, maar de meter staat in de wind.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:18 schreef deadprez het volgende:
hier wordt het iig 16 graden volgens google
ik slaapfokquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
hier 4 gradenquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier is het op dit moment 0.2 graden onder nul, maar de meter staat in de wind.
ja maar jij zit bijna op de evenaarquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:18 schreef deadprez het volgende:
hier wordt het iig 16 graden volgens google
yeh t is hier altijd wel een stukje warmer dan rest van t land iddquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja maar jij zit bijna op de evenaar
Hoe is het trouwens met je avontuur naar het Hoge Noorden afgelopen? De de prins op het witte in zijn automobiel nog een deerne gevonden?quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Laat? Dat valt wel mee toch, net nog een vlogje opgenomen buiten
Nee, dat is uiteindelijk niks geworden. Bleek een enorme tokkie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je avontuur naar het Hoge Noorden afgelopen? De de prins op het witte in zijn automobiel nog een deerne gevonden?
aighttquote:
yessquote:
ja zuid-limburg hè, echt fucking veelquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mooie natuur bij je in de buurt?
oh ja tuurlijk. zieke bergen ook daar hequote:Op zaterdag 9 april 2016 03:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zuid-limburg hè, echt fucking veel
voor nederlandse begrippenquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk. zieke bergen ook daar he
Mwah, dat klinken me anders toch een voor een eigenschappen waar je mee te koop loopt voor je een afspraakje regelt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dat is uiteindelijk niks geworden. Bleek een enorme tokkie.
- Schelden.
- Racisme.
- Kanker/Tyfus/Tering bij alles gebruiken.
- Zoontje van 7.
- Geen klik.
fokkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:26 schreef deadprez het volgende:
maar ja, fuck die natuur, verder is er geen ene fuck te doen hier
ja, dat welquote:
eensquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:28 schreef deadprez het volgende:
ik blijf erbij dat veel schelden je geen tokkie maakt
godverdomme
Volgens het tableau van de bon ton val je weldegelijk onder de noemer 'tokkie'.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:28 schreef deadprez het volgende:
ik blijf erbij dat veel schelden je geen tokkie maakt
godverdomme
helemaal niequote:Op zaterdag 9 april 2016 03:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens het tableau van de bon ton val je weldegelijk onder de noemer 'tokkie'.
Al heb ik geen flauw idee of ik bovenstaande zin in correct Nederlands heb geschreven, ik wilde een poging wagen om eens elitair te doen.
Thanks DP! Ik begin het al te leren door er bepaalde geluiden (Kuchjes of overdreven veel stiltes) Er uit te filteren. Krijg je wel veel jumpcuts maar ach.quote:
ja goh hoe zou dat komen heyquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
FOK! is weer echt compleet uitgestorven gewoon
iedereen is pussy en slapenquote:
Dan vind ik het best een aardige poging,quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
helemaal nie [ afbeelding ]
en ja, is correct nederlands
Ja eens hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan vind ik het best een aardige poging,
Maar zonder grappen en grollen, ben weleens op feestjes geweest met volk dat op andere mensen neerkijkt. Misselijker krijg je het niet.
Doe maar maar gewoon iemand die bier uit blikt zuipt en gewoon zegt waar het op staat. Dan zuip ik er een mee. Honderd keer gezelliger en leuker.
Wandelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga als het weer wat warmer is buiten ook 's nachts af en toe eens wandelen.
is voor apenquote:
Het is dat (Zoals je duidelijk kan horen in die 2 vlogjes van vandaag) Mijn conditie zo bizar slecht is dat wandelen niet heel fijn is. Anders dan zou ik zo heel Hilversum door lopen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga als het weer wat warmer is buiten ook 's nachts af en toe eens wandelen.
hehehequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik een stuk beleefder en netter dan je zou verwachten
idemquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehe
Afgelopen zomer zag je alleen maar van die backpack hipsters met longboards op de wegquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:41 schreef deadprez het volgende:
k wil eigenlijk weer gaan skateboarden van de zomer maar altijd als ik dat probeer kan ik nog nauwelijks een ollie en dan is de motivatie weer weg
Precies, dan gaat het hard!quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als je dat 1 a 2 keer in de week gaat doen
ja dat was wel een hype iddquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Afgelopen zomer zag je alleen maar van die backpack hipsters met longboards op de wegWat was dat walgelijk, en dan met 15-20 kilometer per uur midden op de weg gaan lopen boarden
Nou, ik persoonlijk vind dat een geuzenwoord eigenlijk. Je hebt mensen die worden tokkies en asocialen genoemd, maar als puntje bij paaltje komt zijn ze een stuk vriendelijker dan 'elitair volk'.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehe
ja ach, mij boeit het niet zo, ik heb er toch geen last van. Maar als je autorijdt is t wel irritant ja denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Blij dat die hype weg is, nu zie je steeds meer segways en van die andere soort hoverboards
Vind het niet erg als ze op het fietspad boarden, maar als ze door het verkeer zigzaggen dan word het best vervelend ja. Net als fietsers. Prima op het fietspad, maar niet op de weg, en hou je aan regelsquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ach, mij boeit het niet zo, ik heb er toch geen last van. Maar als je autorijdt is t wel irritant ja denk ik
Boem is ho braddie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vind het niet erg als ze op het fietspad boarden, maar als ze door het verkeer zigzaggen dan word het best vervelend ja. Net als fietsers. Prima op het fietspad, maar niet op de weg, en hou je aan regels
Ik kom zelf uit een upper middle class gezin. Ik heb met dat "volkse" echt net zo weinig als met elitaire kakkers. Het zijn idd vaak hele aardige, hartelijke mensen, maar ik kan er gewoon niks mee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik persoonlijk vind dat een geuzenwoord eigenlijk. Je hebt mensen die worden tokkies en asocialen genoemd, maar als puntje bij paaltje komt zijn ze een stuk vriendelijker dan 'elitair volk'.
Ik kom zelf ook een normaal gezin, ik kan me nog wel herinneren, was toen op een camping en toen had een neefje van mij een flinke jaap in zijn been. Waren van die asocialen - ja zelfs op campings maken ze onderscheid - en het eerste wat ze deden was meteen in de auto stappen en vol gas naar het ziekenhuis rijden. Ik viste ook weleens met ze.
Dus wat zijn dan 'elitaire' mensen, de mensen die neerkijken of de mensen die vriendelijk zijn en meteen voor je klaar staan.
haha ja begrijpelijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vind het niet erg als ze op het fietspad boarden, maar als ze door het verkeer zigzaggen dan word het best vervelend ja. Net als fietsers. Prima op het fietspad, maar niet op de weg, en hou je aan regels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |