dat zal bestquote:
ja swsquote:
Je moet er van houden hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ken ik nietEven gecheckt en weet waarom ik het niet ken
Best oud of niet?
![]()
1 van mijn favo's is S&G in Central Park
Dat is natuurlijk niet iets dat jij je als kind hoort te verwijten. Wanneer je het ook hoorde, of hoe, het gebeurde toch wel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meest lullige vind ik dat ik het pas 's avonds heb gelezen.. terwijl mijn vader mij dus al de hele dag probeerde te bereiken om dit te vertellen. Maar had mijn telefoon hele dag bij mijn logeerbed liggen bij vrienden.
Dat was dus niet het perfecte plaatje. Zo'n mooi gezinnetje waren we niet hoor. Heb mijn vader en moeder elkaar alleen een kus zien geven als 1 van de 2 jarig was.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tuurlijk, het optimale is allemaal bij elkaar, maar soms moet je genoegen nemen met het andere, iets minder leukere,
da kleine stompje dat er op t moment nog van over is past geen goeie lijn op ben k bangquote:
je bent gwn pussyquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:10 schreef JanCees het volgende:
Lol was nog Giga vechtpartij lol vanavond
Maar ik ging niet helpen omdat ik niet medeplichtig wil worden hé
Zo bedoelde ik het ook niet, ik bedoelde het in de zin als het perfecte plaatje als de maatschappij ons nog weleens wil voor schilderen. Vader en moeder bij elkaar, voor eeuwig. Kinderen groeien op, worden volwassen en noem die kul maar op.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was dus niet het perfecte plaatje. Zo'n mooi gezinnetje waren niet hoor.
Oh zo, ik snap!quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet, ik bedoelde het in de zin als het perfecte plaatje als de maatschappij ons nog weleens wil voor schilderen. Vader en moeder bij elkaar, voor eeuwig. Kinderen groeien op, worden volwassen en noem die kul maar op.
Maar soms wordt het allemaal maar naar als vaders en moeders bij elkaar zijn. Wel, dan kun je soms alsnog een geweldige plaatje bij elkaar schetsen. En daar zo'n als man als waar jij het over had natuurlijk geweldig bij.
ash maakt hem wel groot voor jequote:Op zaterdag 9 april 2016 03:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
da kleine stompje dat er op t moment nog van over is past geen goeie lijn op ben k bang
schijt aan ibahesj tochquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
kkr op man al genoeg fa2 met politie gehard pff straks zoeken naar mijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |