Vroeger misschien. Tegenwoordig is geschiedenis afschuwelijke indoctrinatie waarbij je vooral de kindertjes moet inprenten hoe slecht nationalisme is.quote:
wats datquote:
Precies, en meestal in combinatie met iets.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zijn natuurlijk sowieso ook niet zoveel leraren voor nodig per school, aangezien je als ik het me goed herinner dat vak maar één uur per week hebt.
Ik was altijd goed in pauzequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:32 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou ook wel maatschappijleer willen geven eigenlijk. Lijkt me leuker dan Engels.
dat bepaal je toch zelf?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vroeger misschien. Tegenwoordig is geschiedenis afschuwelijke indoctrinatie waarbij je vooral de kindertjes moet inprenten hoe slecht nationalisme is.
wat is het verschil met maatschappijleer/wetenschappen dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
cultureel maatschappelijke vorming
lekker multicultimarxisme propageren
Ik ben daar ook heel goed in, beetje met de prullenbak rondgaan zodat kinderen daar troep in kunnen gooien of koffiedrinken in de kantine.quote:
bahquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
cultureel maatschappelijke vorming
lekker multicultimarxisme propageren
de naamquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is het verschil met maatschappijleer/wetenschappen dan?
Maar 2 uur per dag lopen voor de water ipv 4quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan was je nu hardloper geweest, ook mooi
hasj? wattequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:34 schreef Thezappa het volgende:
[..]
als je een hadj wil maken kan altijd
echt?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:36 schreef JimmyDean het volgende:
beetje met de prullenbak rondgaan zodat kinderen daar troep in kunnen gooien
dan zou je wel respect hebben voor zeer en zijn anti vlees campagnequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar 2 uur per dag lopen voor de water ipv 4
hadj is die pelgrimstocht die moslims naar mekka doenquote:
zou ik schijt aan hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha nee want examenrichtlijnen die als een schrikbewind vanuit Den Haag worden opgelegd.
Mensen die rennen in de gang een bon geven enzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben daar ook heel goed in, beetje met de prullenbak rondgaan zodat kinderen daar troep in kunnen gooien of koffiedrinken in de kantine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |