geen dankquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
soms denk ik wel eens van wat faal ik eigenlijk in 't leven en dan kom ik hier en denk ik van gelukkig zijn er een stuk ergere op de wereld
dus ik kom op fok om mezelf goed te voelen
true datquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dit is best wel een vergaarbak van halve zolen af en toe
quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, ik zou hem echt persoonlijk zo'n klas toevertrouwen. Nu heb je allerlei gezeur met diploma's, maar ik zou hem voor de klas gooien 'hier heb je de sleutel' en een maandje of 2 later nog eens kijken.
Denk eerlijk gezegd dat hij het veel beter weet te brengen dan die pedagogische lulletjes rozenwater van de lerarenopleidingen.
quote:
Ik was weer te laat.quote:
Lijkt mij ook het leukste vak om te geven.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:32 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou ook wel maatschappijleer willen geven eigenlijk. Lijkt me leuker dan Engels.
Is ook het minste werk in helaas.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het leukste vak om te geven.
Ik dank onze schepper nog elke dag dat ik in een westers land ben geboren en niet in pak em beet Ethiopië, Irak of Indiaquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
soms denk ik wel eens van wat faal ik eigenlijk in 't leven en dan kom ik hier en denk ik van gelukkig zijn er een stuk ergere op de wereld
dus ik kom op fok om mezelf goed te voelen
geschiedenisquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het leukste vak om te geven.
Ja zijn natuurlijk sowieso ook niet zoveel leraren voor nodig per school, aangezien je als ik het me goed herinner dat vak maar één uur per week hebt.quote:
dan was je nu hardloper geweest, ook mooiquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik dank onze schepper nog elke dag dat ik in een westers land ben geboren en niet in pak em beet Ethiopië, Irak of India
als je een hadj wil maken kan altijdquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik dank onze schepper nog elke dag dat ik in een westers land ben geboren en niet in pak em beet Ethiopië, Irak of India
dat lijkt me ook wel leuk iddquote:
lekker in de kond plassen haha xoxoquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dit is best wel een vergaarbak van halve zolen af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |