tuulk..maar niet praten met mensen..sowieso niet met mensen met eigen geslachtquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
mogen we dan overal illegale raves geven
Kan regelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:41 schreef Amarantha het volgende:
Het is ook zijn huis, niet mijn moeder haar huis. Ik krijg het huis wel als ze beide dood zijn ineens.
ja geloof ik niet zoquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk het wel. Meer concurrentie, meer keuze, meer kwaliteit, meer diversiteit
hoeft ook nie zolang ik maar kan speakerfreakenquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:42 schreef Thezappa het volgende:
[..]
tuulk..maar niet praten met mensen..sowieso niet met mensen met eigen geslacht
Omdat ze rennen op de gang? wat andersquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou ik kinderen een bekeuring geven?
Haha hoeft niet hoor. Ik weet sowieso niet of ik het huis wel wil hebben. Maar ja staat op papier geregeld.quote:
verkoop je hetquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha hoeft niet hoor. Ik weet sowieso niet of ik het huis wel wil hebben. Maar ja staat op papier geregeld.
Neuh, daar ben je ook veel te oud voor. Dat heeft natuurlijk wel als voordeel dat je het wat meer in perspectief ziet. Als je een jaar of 10 jonger was geweest is het voor kinderen vaak een 'nepvader', enerzijds een vader, aan de andere kant ook niet. Jij bent op de leeftijd om te accepteren dat je moeder ook wat leuks in het leven verdient. Dat het dan ook nog botert tussen jullie beide, dat is natuurlijk helemaal mooi. En voor zo'n man natuurlijk ook geweldig moeilijk en eng.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begin was ongemakkelijk maar inmiddels zijn we 4 a 5 jaar later en ik eet daar ook al bijna 4 jaar 1x in de 2 weken. Ik heb hem inmiddels geaccepteerd. Maar ik zal hem nooit als een stiefvader ofzo zien hoor, hij is gewoon mijn moeders vriend.
geef dan maar aan mijquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha hoeft niet hoor. Ik weet sowieso niet of ik het huis wel wil hebben. Maar ja staat op papier geregeld.
hehe...ik zal extra wetje invoerequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoeft ook nie zolang ik maar kan speakerfreaken
Ja dat is wel een idee, maar ja dat komt dan wel. Hopen dat ze er nog lang zelf kunnen blijven wonen!quote:
nicequote:
Haha, dat uiteraard.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is wel een idee, maar ja dat komt dan wel. Hopen dat ze er nog lang zelf kunnen blijven wonen!
die ene kerel gaat wel erg ver die stopt gewoon zn hoofd in de speakerquote:
Klopt. Ik zie hem ook niet als een nep vader, hij heeft ook wel vaker gezegd dat mijn vader mijn vader is en dat hij daar ook nooit tussen zou willen komen. Maar hij heeft zelf nooit kinderen gehad dus ik ben wel een beetje speciaal voor hem als dochter van zijn vriendin.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, daar ben je ook veel te oud voor. Dat heeft natuurlijk wel als voordeel dat je het wat meer in perspectief ziet. Als je een jaar of 10 jonger was geweest is het voor kinderen vaak een 'nepvader', enerzijds een vader, aan de andere kant ook niet. Jij bent op de leeftijd om te accepteren dat je moeder ook wat leuks in het leven verdient. Dat het dan ook nog botert tussen jullie beide, dat is natuurlijk helemaal mooi. En voor zo'n man natuurlijk ook geweldig moeilijk en eng.
Leuk.
slaap lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |