kun je niet gewoon een of ander nerdje uit een van je klassen onder druk zetten om dat voor je te doenquote:
nicequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:37 schreef Amarantha het volgende:
Kreeg laatst al 10 euro van hem toen ik mijn moeder om wat kleingeld vroeg. En woensdag moest mijn moeder verplicht rokerij meenemen voor mij van de winkel
bon?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die rennen in de gang een bon geven enzo
anti vleesquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan zou je wel respect hebben voor zeer en zijn anti vlees campagne
Misschien wel als ik echt in loondienst ben.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je niet gewoon een of ander nerdje uit een van je klassen onder druk zetten om dat voor je te doen
Ja hij is wel tof. Maakt wel vaak ruzie met mijn moeder, helaas. Maar nu is mijn moeder ook niet de makkelijkste dus ach past wel bij elkaarquote:
hij neukt je moeder en koopt je om met cadeautjesquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:37 schreef Amarantha het volgende:
Kreeg laatst al 10 euro van hem toen ik mijn moeder om wat kleingeld vroeg. En woensdag moest mijn moeder verplicht rokerij meenemen voor mij van de winkel
Hoewel zo'n situatie mij persoonlijk heel ongemakkelijk lijkt, is het denk ik ook wel heel leuk - niet alleen voor jou, maar ook voor je moeder - als er dan iemand langskomt die een heel toffe peer is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:37 schreef Amarantha het volgende:
Mijn moeders vriend is best wel lief voor me
Oh dan zit het sowieso wel goed want er is niks linkser dan het onderwijs.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan gebeuren, meerdere scholen die ik kan bevuilen met mijn overwegend links gedachtegoed
onzinquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dan zit het sowieso wel goed want er is niks linkser dan het onderwijs.
je geeft wel je eigen idee mee aan de kindjes?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dan zit het sowieso wel goed want er is niks linkser dan het onderwijs.
Begin was ongemakkelijk maar inmiddels zijn we 4 a 5 jaar later en ik eet daar ook al bijna 4 jaar 1x in de 2 weken. Ik heb hem inmiddels geaccepteerd. Maar ik zal hem nooit als een stiefvader ofzo zien hoor, hij is gewoon mijn moeders vriend.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel zo'n situatie mij persoonlijk heel ongemakkelijk lijkt, is het denk ik ook wel heel leuk - niet alleen voor jou, maar ook voor je moeder - als er dan iemand langskomt die een heel toffe peer is.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:40 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou wel minister van onderwijs willen worden, en vervolgens het onderwijs privatiseren.
als die zwarte kubus gewoon zieke stage wasquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hadj is die pelgrimstocht die moslims naar mekka doen
daar zal het van opknappen jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:40 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou wel minister van onderwijs willen worden, en vervolgens het onderwijs privatiseren.
Nee echt niet dus.quote:
Niet echt, ik geef ook geen maatschappijvak.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:39 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je geeft wel je eigen idee mee aan de kindjes?
wat wel?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee echt niet dus.
[..]
Niet echt, ik geef ook geen maatschappijvak.
Denk het wel. Meer concurrentie, meer keuze, meer kwaliteit, meer diversiteitquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar zal het van opknappen ja
mogen we dan overal illegale raves gevenquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:40 schreef Thezappa het volgende:
ik zou wel burgermeester van maastricht willen worden
lekker stoeien met albert verlindequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:40 schreef Thezappa het volgende:
ik zou wel burgermeester van maastricht willen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |