Zoals het hoortquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die grap is niet grappig als ik vertel dat de was meteen door mij in de machine word gedaan en aangezet.
Welke?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik was bezig - onder tussen klaar met wat formulieren in te vullen, werk is ook niet alles - en als je meer op het internet zet dan op papier dan is het tijd om het boeltje op te bergen en concertje op te zetten.
En zelf vaak ook ophangenquote:
Als m`n ma zich niet te beroerd voelt wil ik dat in de middag gefixt hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe laat is je afspraak bij de kapper morgen?
Alles zo kreukelig danquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En zelf vaak ook ophangenAlleen opvouwen doet mijn moeder dan (want anders hangt het daar 2 weken haha)
srs? Nicequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als m`n ma zich niet te beroerd voelt wil ik dat in de middag gefixt hebben.
heb ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind stiefvader echt een kut woord. Ik heb gewoon een echte vader en dat is de enige die ik vader ga noemen.
oh nee ze zijn getrouwd maar vind stiefvader ook zo'n lame woordquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij noemt het ook gewoon vriend van?
eyquote:
Yes, zal ook wel een heel ander gezicht gaan worden met m`n andere vlogsquote:
Functioneringsgesprekken komen er in mei, juni en juli er weer aan. En anderen weer in september.quote:
hoelang zijn ze al gescheiden?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:56 schreef Amarantha het volgende:
En ik zou het misschien nog beetje anders vinden als mijn ouders waren gescheiden als ik 3 was ofzo en die nieuwe vriend ook veel van de opvoeding heeft mee gekregen.
ook daar kun je wat aan doenquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Yes, zal ook wel een heel ander gezicht gaan worden met m`n andere vlogsLijkt m`n kop een stuk dikker meteen.
ons pep halen en partyen tot je nog maar 50 kilo weegtquote:
doelde meer op het concertjequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Functioneringsgesprekken komen er in mei, juni en juli er weer aan. En anderen weer in september.
Nu moet ik zelf voor een boel ook iets invullen, als bevestiging voor de persoon die direct verantwoordelijk is en de gesprekken voert. En dat terwijl ik bepaalde mensen misschien een keer heb gesproken. Nu wil ik altijd iets leuks en origineels neerzetten (als dat strookt met de persoon die direct verantwoordelijk is welteverstaan), maar dat is soms nog weleens een uitdaging. Heb er nog een zwik liggen, maar dat komt volgende keer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |