ja dat zijn de echtequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
die ene kerel gaat wel erg ver die stopt gewoon zn hoofd in de speaker
wie kopt deze inquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:46 schreef Amarantha het volgende:
en mijn wasgoed dumpen. Hij vraagt ook wel eens: Geen wasgoed meegenomen?
waarschijnlijk zo naar de tering dat ie geen flauw idee meer heeft wat ie doetquote:
echt het gevoel dat je leeftquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarschijnlijk zo naar de tering dat ie geen flauw idee meer heeft wat ie doet
kom je de volgende dag uit je drugscoma ben je doof
quote:
hoe oud ben jij eig?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:46 schreef Amarantha het volgende:
Voel me ook gewoon thuis in zijn huis, kan daar altijd douchen als ik wil (ze hebben een stortdouche) en mijn wasgoed dumpen. Hij vraagt ook wel eens: Geen wasgoed meegenomen?
ja nouquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt het gevoel dat je leeft
Een biologische vader - of moeder - vervang je natuurlijk nooit. Je ziet het ook vaak, al is iemand nog zo rot behandeld, iemand blijft toch bepaalde gevoelens houden. Daarom is ouderschap ook zo speciaal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie hem ook niet als een nep vader, hij heeft ook wel vaker gezegd dat mijn vader mijn vader is en dat hij daar ook nooit tussen zou willen komen. Maar hij heeft zelf nooit kinderen gehad dus ik ben wel een beetje speciaal voor hem als dochter van zijn vriendin.
Wat een wijze woorden op de vrijdagnachtquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een biologische vader - of moeder - vervang je natuurlijk nooit. Je ziet het ook vaak, al is iemand nog zo rot behandeld, iemand blijft toch bepaalde gevoelens houden. Daarom is ouderschap ook zo speciaal.
Maar iemand kan wel een ouder- of vaderfiguur zijn. Sta je op honderd procent vriendschappelijke en gelijke band mee, maar hij of zij heeft toch dat extra dat je hem of haar om advies vraagt. En jij bent dan voor hem ook iets speciaals. Naar die rol begint hij zich een beetje te schikken. Dat is wel heel tof.
Haha wow.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ama wordt hard gecentrifugeerd
meer in de richting van stiefpa die wel erg graag haar vuile was in de buurt heeftquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ama wordt hard gecentrifugeerd
slipje sniffen tochquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
meer in de richting van stiefpa die wel erg graag haar vuile was in de buurt heeft
Nou, ik was bezig - onder tussen klaar met wat formulieren in te vullen, werk is ook niet alles - en als je meer op het internet zet dan op papier dan is het tijd om het boeltje op te bergen en concertje op te zetten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een wijze woorden op de vrijdagnacht
Die grap is niet grappig als ik vertel dat de was meteen door mij in de machine word gedaan en aangezet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
meer in de richting van stiefpa die wel erg graag haar vuile was in de buurt heeft
exactquote:
ohquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die grap is niet grappig als ik vertel dat de was meteen door mij in de machine word gedaan en aangezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |