eensquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:28 schreef deadprez het volgende:
ik blijf erbij dat veel schelden je geen tokkie maakt
godverdomme
Volgens het tableau van de bon ton val je weldegelijk onder de noemer 'tokkie'.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:28 schreef deadprez het volgende:
ik blijf erbij dat veel schelden je geen tokkie maakt
godverdomme
helemaal niequote:Op zaterdag 9 april 2016 03:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens het tableau van de bon ton val je weldegelijk onder de noemer 'tokkie'.
Al heb ik geen flauw idee of ik bovenstaande zin in correct Nederlands heb geschreven, ik wilde een poging wagen om eens elitair te doen.
Thanks DP! Ik begin het al te leren door er bepaalde geluiden (Kuchjes of overdreven veel stiltes) Er uit te filteren. Krijg je wel veel jumpcuts maar ach.quote:
ja goh hoe zou dat komen heyquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
FOK! is weer echt compleet uitgestorven gewoon
iedereen is pussy en slapenquote:
Dan vind ik het best een aardige poging,quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
helemaal nie [ afbeelding ]
en ja, is correct nederlands
Ja eens hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan vind ik het best een aardige poging,
Maar zonder grappen en grollen, ben weleens op feestjes geweest met volk dat op andere mensen neerkijkt. Misselijker krijg je het niet.
Doe maar maar gewoon iemand die bier uit blikt zuipt en gewoon zegt waar het op staat. Dan zuip ik er een mee. Honderd keer gezelliger en leuker.
Wandelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga als het weer wat warmer is buiten ook 's nachts af en toe eens wandelen.
is voor apenquote:
Het is dat (Zoals je duidelijk kan horen in die 2 vlogjes van vandaag) Mijn conditie zo bizar slecht is dat wandelen niet heel fijn is. Anders dan zou ik zo heel Hilversum door lopen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga als het weer wat warmer is buiten ook 's nachts af en toe eens wandelen.
hehehequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik een stuk beleefder en netter dan je zou verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |