idemquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehe
eigenlijk ben ik een stuk beleefder en netter dan je zou verwachten
Afgelopen zomer zag je alleen maar van die backpack hipsters met longboards op de wegquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:41 schreef deadprez het volgende:
k wil eigenlijk weer gaan skateboarden van de zomer maar altijd als ik dat probeer kan ik nog nauwelijks een ollie en dan is de motivatie weer weg
Precies, dan gaat het hard!quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als je dat 1 a 2 keer in de week gaat doen
ja dat was wel een hype iddquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Afgelopen zomer zag je alleen maar van die backpack hipsters met longboards op de wegWat was dat walgelijk, en dan met 15-20 kilometer per uur midden op de weg gaan lopen boarden
Nou, ik persoonlijk vind dat een geuzenwoord eigenlijk. Je hebt mensen die worden tokkies en asocialen genoemd, maar als puntje bij paaltje komt zijn ze een stuk vriendelijker dan 'elitair volk'.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehe
eigenlijk ben ik een stuk beleefder en netter dan je zou verwachten
ja ach, mij boeit het niet zo, ik heb er toch geen last van. Maar als je autorijdt is t wel irritant ja denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Blij dat die hype weg is, nu zie je steeds meer segways en van die andere soort hoverboards
Vind het niet erg als ze op het fietspad boarden, maar als ze door het verkeer zigzaggen dan word het best vervelend ja. Net als fietsers. Prima op het fietspad, maar niet op de weg, en hou je aan regelsquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ach, mij boeit het niet zo, ik heb er toch geen last van. Maar als je autorijdt is t wel irritant ja denk ik
Boem is ho braddie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vind het niet erg als ze op het fietspad boarden, maar als ze door het verkeer zigzaggen dan word het best vervelend ja. Net als fietsers. Prima op het fietspad, maar niet op de weg, en hou je aan regels
Ik kom zelf uit een upper middle class gezin. Ik heb met dat "volkse" echt net zo weinig als met elitaire kakkers. Het zijn idd vaak hele aardige, hartelijke mensen, maar ik kan er gewoon niks mee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik persoonlijk vind dat een geuzenwoord eigenlijk. Je hebt mensen die worden tokkies en asocialen genoemd, maar als puntje bij paaltje komt zijn ze een stuk vriendelijker dan 'elitair volk'.
Ik kom zelf ook een normaal gezin, ik kan me nog wel herinneren, was toen op een camping en toen had een neefje van mij een flinke jaap in zijn been. Waren van die asocialen - ja zelfs op campings maken ze onderscheid - en het eerste wat ze deden was meteen in de auto stappen en vol gas naar het ziekenhuis rijden. Ik viste ook weleens met ze.
Dus wat zijn dan 'elitaire' mensen, de mensen die neerkijken of de mensen die vriendelijk zijn en meteen voor je klaar staan.
haha ja begrijpelijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vind het niet erg als ze op het fietspad boarden, maar als ze door het verkeer zigzaggen dan word het best vervelend ja. Net als fietsers. Prima op het fietspad, maar niet op de weg, en hou je aan regels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |