quote:Op woensdag 6 april 2016 23:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gewoon een lekker wijf
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Vooral de media. Volledig gelijkgeschakeld in alle actuele kwesties: Zowel de EU, dit referendum, de islam als het illegalenprobleem.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:07 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Wilders is een dropstengel, maar hier heeft ie weer eens een punt.
Zelden was vrijwel de gehele politiek zo eensluidend... en toch werd 't een nee.
Dat zou je veel doekoe bij een wedkantoor opleveren.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef NewHorizon het volgende:
Benieuwd wat er met de uitslag gedaan wordt. Waarschijnlijk mede in overweging genomen en daarna komt met het oog op het geheel dat verdrag er gewoon.
Zomaar een gokje
Nee het laat zien dat een groot deel van de kiesgerechtigde niks op heeft met democratische rechtenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:07 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het laat vooral zien dat een groot deel van de Nederlanders het weinig interessant vindt, hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de Europese verkiezingen.
Waarschijnlijk werden deze mensen betaald om VOOR het verdrag te stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:07 schreef -0- het volgende:
Als ik zo een beetje naar de verschillende opkomsten kijk dan blijkt dat veel gemeenten die voor gestemd hebben een relatief hoge opkomst hebben.
Opvallend wel.
Precies.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef NewHorizon het volgende:
Benieuwd wat er met de uitslag gedaan wordt. Waarschijnlijk mede in overweging genomen en daarna komt met het oog op het geheel dat verdrag er gewoon.
Zomaar een gokje
Artikel 368 lid 2 wordt geschrapt en we gaan over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef NewHorizon het volgende:
Zomaar een gokje
Dan kun je zien hoe ver de politiek van de gewone burger verwijderd is en hoe weinig ze van hem aantrekken. Een hele ruime meerderheid van de Nederlanders stemt tegen het verdrag. Toch is de politiek bijna unaniem voor. Zonder referendum zou dit nooit zo duidelijk naar voren komen!quote:Op woensdag 6 april 2016 23:07 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Wilders is een dropstengel, maar hier heeft ie weer eens een punt.
Zelden was vrijwel de gehele politiek zo eensluidend... en toch werd 't een nee.
Leuke escape, de NL politiek wil niet toegeven wat de echte lezer van het verdrag al wist, namelijk dat 85% helemaal niet tegengehouden kan worden door de NL politiek (oveirgens TTIP: 100%).quote:Op woensdag 6 april 2016 23:06 schreef TwenteFC het volgende:
Wat een gehuil ook "Wij moeten als Nederland Europa val niet gaan lastigvallen met onze mening, dat is vrij asociaal"
no shit sherlockquote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef NewHorizon het volgende:
Zomaar een gokje
Dat was gewoon niet toevallig meer... zulke duidelijke propaganda hadden we nog nooit gezien.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vooral de media. Volledig gelijkgeschakeld in alle actuele kwesties: Zowel de EU, dit referendum als het illegalenprobleem.
Als voorstanders dat doen in plaats van geld uitgeven aan hun leugenachtige campagnes dan hadden ze meer kans gemaakt.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef cofox het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werden deze mensen betaald om VOOR het verdrag te stemmen
Ja.. en dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat dit referendum geen lessen oplevert.....quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan kun je zien hoe ver de politiek van de gewone burger verwijderd is en hoe weinig ze van hem aantrekken. Een hele ruime meerderheid van de Nederlanders stemt tegen het verdrag. Toch is de politiek bijna unaniem voor. Zonder referendum zou dit nooit zo duidelijk naar voren komen!
Het is naast al die studenten vooral omdat Pechtold daar ooit burgemeester is geweest.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:04 schreef Zith het volgende:
[..]
11 jaar achter elkaar beste universiteit van Nederland en als enige Nederlandse universiteit bij de 50 beste universiteiten ter wereld. Slimme jongens dus
62% van 32% is geen ruime meerderheid van de Nederlandersquote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan kun je zien hoe ver de politiek van de gewone burger verwijderd is en hoe weinig ze van hem aantrekken. Een hele ruime meerderheid van de Nederlanders stemt tegen het verdrag. Toch is de politiek bijna unaniem voor. Zonder referendum zou dit nooit zo duidelijk naar voren komen!
Dat is ook winst, want dat wordt nu blootgelegd zodat zelfs de gelijkgeschakelde media er niet meer omheen kunnen en er meer mensen op anti-EU partijen gana stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:09 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Leuke escape, de NL politiek wil niet toegeven wat de echte lezer van het verdrag al wist, namelijk dat 85% helemaal niet tegengehouden kan worden door de NL politiek (oveirgens TTIP: 100%).
Dat is het echte risico, binnen de huidige EU context zijn we allang niet meer baas over eigen politiek, voor zover het economisch is.
Zo ken ik die glasboerenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:09 schreef DKUp het volgende:
Westland
69,3% tegen
30,2% voor
35,8 opkomst
Hebben opperkneus Dijsselbloem en moordenaar van der G niet aan Wageningen gestudeerd?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het is naast al die studenten vooral omdat Pechtold daar ooit burgemeester is geweest.
Kan de opkomst niet meer te veel beïnvloeden, al zou het 15% zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Infection het volgende:
Den Haag sowieso massaal tegen. Ik maak me alleen een beetje zorgen over de opkomst.
same here voor nijmegenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mijn woonplaats is veel kleiner dan Rotterdam en toch is die kaolo uitslag er niet. Denken die SGP tellers soms dat het zondagnacht is ofzo?
Hier ook alquote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mijn woonplaats is veel kleiner dan Rotterdam en toch is die kaolo uitslag er niet. Denken die SGP tellers soms dat het zondagnacht is ofzo?
Denk je dat ze de boel kunnen vervalsen in een half uurtje ofzo?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft opperkneus Dijsselbloem en moordenaar van der G niet aan Wageningen gestudeerd?
Klopt, het is een meerderheid van de Nederlanders die wel gebruik maken van het felbegeerde en tevens zwaarbevochten stemrecht.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Zhero het volgende:
[..]
62% van 32% is geen ruime meerderheid van de Nederlanders
Gaat het over de Amerikaanse verkiezingen die in fucking november pas zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Negeert Pauw nou gewoon dat hele referendum?
Zo opmerkelijk is dat niet toch?twitter:wouterdewinther twitterde op woensdag 06-04-2016 om 23:01:46Opmerkelijk: Amsterdam en Groningen stemden voor #referendum reageer retweet
Nee, joh, die is wel boven de 30%.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Infection het volgende:
Den Haag sowieso massaal tegen. Ik maak me alleen een beetje zorgen over de opkomst.
Nee, maar wel de meerderheid van zij die wel mee wensen te spreken in onze democratie...quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Zhero het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik wist dat mensen tegenwoordig slecht in rekenen waren, maar 20 procent van de stemgerechtigde Nederlanders een hele ruime meerderheid noemen is wel erg creatief.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht van een inteelt gemeente die bekend staat om zijn consequente tegen-geluid.quote:
Trump en Geert aan de macht, 3e wereldoorlog, tof.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Gezicht het volgende:
En nu wel allemaal op Trump haten terwijl dat Geertje's beste vriend zou zijn mochten zij samen aan de macht zijn.
Mwah. Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee, joh, die is wel boven de 30%.
Weet wel zeker, met al die peenbuikers hierquote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Infection het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
Tilburg
Voor40,8%
Tegen58,1%
Opkomst 22,7%
Kutstudenten
Pauw houdt zich altijd aan de overheidslijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Negeert Pauw nou gewoon dat hele referendum?
Opkomst sowieso tegen de dertig aan. Zou me daar geen zorgen over maken.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Infection het volgende:
Een broeinest van links-radicalisme.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hebben opperkneus Dijsselbloem en moordenaar van der G niet aan Wageningen gestudeerd?
Jawel, die niet zijn komen opdagen zijn het eens met wat de stemmers stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Zhero het volgende:
[..]
Bijt nooit in de hand die je voedtquote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gaat het over de Amerikaanse verkiezingen die in fucking november pas zijn
Rustaag naar de stembus.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet wel zeker, met al die peenbuikers hier
Eindelijk de derdewereld en de islam aanpakken. Maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Trump en Geert aan de macht, 3e wereldoorlog, tof.
kuttrappersquote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
Tilburg
Voor40,8%
Tegen58,1%
Opkomst 22,7%
Kutstudenten
Stilburg xDquote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Kut Tilburgers, ga stemmen luie flikkers
[ afbeelding ]
Ah, je woont in Ermelo?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Als het aan het gros van de lui in dit topic ligt zit dat er wel dik in ja, zin in.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Trump en Geert aan de macht, 3e wereldoorlog, tof.
Mijn huisgenoten en ik hebben ons best gedaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat Den Haag dat nog goedmaakt dan.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Duh. Pauw is links.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Merode32 het volgende:
Ik dacht dat stax bij pauw zou zitten, maar het gaar over the usa.
Ik zou nooit op Wilders stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als het aan het gros van de lui in dit topic ligt zit dat er wel dik in ja, zin in.
Die zat in de nieuwsupdate voor Pauwquote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Merode32 het volgende:
Ik dacht dat stax bij pauw zou zitten, maar het gaar over the usa.
Wilders leeft zijn hele werkende leven al van een uitkering. Immers heeft hij nog nooit zijn geld niet van de overheid gekregen...quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef Strani het volgende:
Wilders doet trouwens wel altijd zo interessant over die kloof tussen de burger en Den Haag maar de beste man zit zelf inmiddels al bijna 14 jaar in de Tweede Kamer. Hij is Den Haag.
De rest heeft het te druk met de plantjes op zolderquote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten en ik hebben ons best gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |