slaap zoals jij eruit zietquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Merci
Tijd om te slapen, snoes. Xo
Sorry manquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb verder niks in mijn leven, gun me ook eens wat
Je hebt je vetrollen toch?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb verder niks in mijn leven, gun me ook eens wat
Matig.quote:
Dat kan je wel zeggenquote:
Wat een vrouwquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:25 schreef MrBradge het volgende:
Ze schelt om het minste geringste. En dan niet shit maar echt tyfus, tering, kanker..
Verschrikkelijk.quote:
Beetje geneuqckt?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
mn vriendin was hier en we waren hele weekend alleen
beetje gedronken
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Matig.
Samenvatting:
- Ze heeft een zoontje van 7 waar ze mij niet over vertelde voor het afspreken
- Ze schelt om het minste geringste. En dan niet shit maar echt tyfus, tering, kanker..
- Ze boert veel.
- Is énorm asociaal en racistisch. (Constant melden hoe erg ze buitenlanders haat)
- Was niet echt gastvrij. (Ik moest alles zelf pakken, 1e date.. kan je het je voorstellen?)
- We hebben naar YouTube filmpjes (Muziekvideo's) Gekeken
- Ze heeft in de 1,5 uur dat ik er was zeker 6 keer lopen gapen en gemeld hoe moe ze wel niet was.
- Ik ben na die 1,5 uur weer naar huis gegaan
Het enige chille was de autorit van en naar haar toe a 360 kilometer bij elkaar, en de +- 150 kilometer die ik die nacht nog even met een vriend heb gereden om het allemaal door te nemen en even te relaxenquote:
Dat is puur de leeftijdquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel want Fylax doet er nog een beetje giechelig over.
Die ogenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel een mooi meisje.
Wordt hier nu keihard gedraaid in de filthy mcnasty'squote:Op dinsdag 5 april 2016 00:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
I hope that someone gets my, message in a bottle
Filthy McNasty's ?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wordt hier nu keihard gedraaid in de filthy mcnasty's
Die heeft last van het David Bowie syndroom, super tofquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:50 schreef Amarantha het volgende:
Haar vriend heeft aparte ogen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Opso in notedopquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Matig.
Samenvatting:
- Ze heeft een zoontje van 7 waar ze mij niet over vertelde voor het afspreken
- Ze schelt om het minste geringste. En dan niet shit maar echt tyfus, tering, kanker..
- Ze boert veel.
- Is énorm asociaal en racistisch. (Constant melden hoe erg ze buitenlanders haat)
- Was niet echt gastvrij. (Ik moest alles zelf pakken, 1e date.. kan je het je voorstellen?)
- We hebben naar YouTube filmpjes (Muziekvideo's) Gekeken
- Ze heeft in de 1,5 uur dat ik er was zeker 6 keer lopen gapen en gemeld hoe moe ze wel niet was.
- Ik ben na die 1,5 uur weer naar huis gegaan
Weet niet welke wijk je bent geweestquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die woont niet in een crackwijk in Groningen toch?![]()
Paddepoelquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet niet welke wijk je bent geweest
Ja, daar ga je alquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
PaddepoelVolgens mij, stonden een aantal hoge flats
Dat is wel dé tokkiewijk van Groningen met beijumquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
PaddepoelVolgens mij, stonden een aantal hoge flats
Nou, dan weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel dé tokkiewijk van Groningen met beijum
Nee 26.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:34 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
is die gast nog 10 ofzo... draag gvd boxershorts
Alweer pizza of nog steeds die met veel peper?quote:Op dinsdag 5 april 2016 02:13 schreef MrBradge het volgende:
Bij deze zweer ik plechtig dat ik geen pizza meer eet tot de zomerBen nóg misselijk..
Ik zit tussen "ik voel me oke" en "ik ga zo over m`n nek" in
Haquote:Op dinsdag 5 april 2016 02:13 schreef MrBradge het volgende:
Bij deze zweer ik plechtig dat ik geen pizza meer eet tot de zomerBen nóg misselijk..
Ik zit tussen "ik voel me oke" en "ik ga zo over m`n nek" in
nee ik wel lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 5 april 2016 05:52 schreef zeer het volgende:
[..]
slecht geslapgen godverdegodver tyvus kut bah kut bah bah bah
gelukkig maar, maakte me al zorgenquote:Op dinsdag 5 april 2016 05:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik wel lekker eigenlijklekker gedouched
ik doe dit op 25% van de kracht nogquote:Op dinsdag 5 april 2016 05:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mag wel vroeg zijn, maar ben wel op mijn qui vive
oh geen paniek sinds ik niet meer rook en geen koffie meer drink 's ochtends kom ik niet meer boven de 55% uitquote:Op dinsdag 5 april 2016 06:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje... nou dan maak ik mij zo maar uit de voeten voor je op 100% bent
probeer pep manquote:Op dinsdag 5 april 2016 06:03 schreef zeer het volgende:
[..]
oh geen paniek sinds ik niet meer rook en geen koffie meer drink 's ochtends kom ik niet meer boven de 55% uit
kwam beetje cadeau met het roken en merk dat m'n energie niveau een stuk normaler is als geen of weinig koffie drinkquote:Op dinsdag 5 april 2016 06:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
en waarom geen koffie meer dan eigenlijk?
Zou niet zomaar zonder koffie kunnen denk ik...quote:Op dinsdag 5 april 2016 06:08 schreef zeer het volgende:
[..]
kwam beetje cadeau met het roken en merk dat m'n energie niveau een stuk normaler is als geen of weinig koffie drink
slokdarmspierig gesprokenquote:Op dinsdag 5 april 2016 06:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zou niet zomaar zonder koffie kunnen denk ik...
Perestaltisch gesproken
oh da's de eerste week wat gek jaquote:
kbyequote:Op dinsdag 5 april 2016 07:04 schreef zeer het volgende:
[..]
kan niet ik mag vrouwen anders dan mijn eigen niet aanraken volgens mij geloof
i know.quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:08 schreef TARDIS. het volgende:
Wow Gianni wat een topic kill du extraordinaire!
Zelf ook Mogguh.
Jammer hoor, wat een kutleven.quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know.
vroeger waren chai of sg nog wel eens vroeg wakker, maar niks hoor
Sg heeft vanochtend nog een pispost geplaatst hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know.
vroeger waren chai of sg nog wel eens vroeg wakker, maar niks hoor
Scheer je nou alle hetero's over één kam?quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom gebruiken jullie van die rare afkortingen
ben jij hetero dan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Scheer je nou alle hetero's over één kam?
Echt hij, wij hetero's moeten ons verenigen. Als één front in een lange rij achter elkaar, lekker stevig tegen elkaar aan om de veiligheid te waarborgen. De Man-Train zullen we het noemen. Choo Choo motherfuckers!quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Scheer je nou alle hetero's over één kam?
En dan word ik ook nog arrogant genoemd door mevrouw doekje, tyf op joh.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:04 schreef Crip het volgende:
Oke ik heb mijn koffie, ben op stage en ga de hele dag doorhalen voor school.
Ik hou van je poepje.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dan word ik ook nog arrogant genoemd door mevrouw doekje, tyf op joh.
I'm out.
Aan wie vraag je dat?quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles goed
Een vraagje. Scheld je veel?
goed bezig cripquote:Op dinsdag 5 april 2016 09:04 schreef Crip het volgende:
Oke ik heb mijn koffie, ben op stage en ga de hele dag doorhalen voor school.
zelfs niet als je echt moet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:36 schreef Crip het volgende:
Ik heb koffie gedronken op een lege maag en nu moet ik naar de wc maar ik ga hier niet op stage. Word leuk vandaag.
Hmm, ik dacht bijna dat je date van afgelopen weekend met Braddie wasquote:Op dinsdag 5 april 2016 09:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke.
Ik scheld alleen HPLC uit als hij het verdient.
Insinueer je nu dat ik met dikkertjes wil daten?quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht bijna dat je date van afgelopen weekend met Braddie was
Insinueer je nu dat Braddie dik is?quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik met dikkertjes wil daten?
kan me er niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 5 april 2016 09:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, lukt sws niet. maar heb dan wel buikpijn.
Sorry, 113 kilo valt idd mee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Braddie dik is?
Oh, als hij kipwings eet eet hij dan ook de botten op?quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:57 schreef Chai het volgende:
[..]
En botten in zijn buik zo te zien. Dan is sporten ook wel wat minder fijn natuurlijk.
http://dailysurge.com/201(...)eless-chicken-wings/quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, als hij kipwings eet eet hij dan ook de botten op?
Wat een rare jongen
is gewoon toewijding hoorquote:Op dinsdag 5 april 2016 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, als hij kipwings eet eet hij dan ook de botten op?
Wat een rare jongen
Insinueer je nu dat Braddie laag opgeleid is?quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:59 schreef Kurovski het volgende:
Toevallig, lees net dat lager opgeleiden vaker overgewicht hebben.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://dailysurge.com/201(...)eless-chicken-wings/
haha Frass heeft overgewichtquote:Op dinsdag 5 april 2016 09:59 schreef Kurovski het volgende:
Toevallig, lees net dat lager opgeleiden vaker overgewicht hebben.
Ik insinueer niks. Ik signaleer gewoon even dat ik van een artikel over overgewicht hier kom en het hier ook over overgewicht gaat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Braddie laag opgeleid is?
[..]![]()
![]()
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:02 schreef Chai het volgende:
Ik lees net dat vrouwen vaker een vagina hebben dan mannen.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:02 schreef Chai het volgende:
hoeveel vaker?quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:02 schreef Chai het volgende:
TR, dat soort seksisme laat je maar thuis.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:02 schreef Chai het volgende:
Wowquote:Op dinsdag 5 april 2016 09:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://dailysurge.com/201(...)eless-chicken-wings/
Bosbeetle (30) toen was ik nog een jonkiequote:
En nu ben je oud as fuck?quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bosbeetle (30) toen was ik nog een jonkie
Jaquote:
De tijd doet dat met je ja.quote:
Kut dan gaat het helemaal de verkeerde kant met me op.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb van Frank geleerd dat je nog zo jong bent als je voelt
Dus er is nog hoop
Grafsteen al besteld?quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kut dan gaat het helemaal de verkeerde kant met me op.
Maar Frank heeft alzheimer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb van Frank geleerd dat je nog zo jong bent als je voelt
Dus er is nog hoop
"Hier ligt Bosbeetle hij was niet boeiend"quote:
Zou ook niet komen kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
"Hier ligt Bosbeetle hij was niet boeiend"
"Hij kon niet tegen gekietel, dus hier ligt Bosbeetle"quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Misschien moet het rijmen
"Deze steen heeft geen titel, maar hier ligt bosbeetle"
quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Hij kon niet tegen gekietel, dus hier ligt Bosbeetle"
ja t is meestal een werkdag...maar allang 9uur geweestquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is gewoon een werkdag he. Ik moet nog beginnen.
Ik was pas na achten wakker. Nou ja, als het werk maar afkomt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja t is meestal een werkdag...maar allang 9uur geweest
Jammer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik werk met Marokkanen, ik ben getraind.
Ik vind dat trouwens wel op de man spelen van Braddie in je onderschrift. Beetje jammer.quote:
Ik vind deze reactie wel op de man spelen. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens wel op de man spelen van Braddie in je onderschrift. Beetje jammer.
Ik vind het wel een grappige quote.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens wel op de man spelen van Braddie in je onderschrift. Beetje jammer.
Oh ja? Leg eens uit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie wel op de man spelen. Beetje jammer.
Ik vind deze reactie wel op de man spelen. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
nou poekiequote:Op dinsdag 5 april 2016 09:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke.
Ik scheld alleen HPLC uit als hij het verdient.
Wow, niet erg opbouwend dit TARDIS..quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens kunnen jullie stoppen met zo op de man te spelen?
maar ik speel zo graagquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
Ik voel me persoonlijk aangevallen door deze opmerkingquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
jelly @ je afspraakquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:40 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb zaterdag om 16.00 uur een afspraak in Uutje, ben nu met mijn ritme bezig
Zaterdag duurt gelukkig nog een paar dagen, dus dat lukt vast wel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:40 schreef Oberkullie het volgende:
Dan bak je pannenkoekenquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:36 schreef madeliefff het volgende:
ik heb ineens heel erg zin in pannenkoeken
Zorg er in ieder geval dat je niet op zaterdagochtend 2 uur nog moet gaan tanken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:40 schreef Oberkullie het volgende:
Normaal spreek ik ook echt niet voor 19.00 uur af hequote:Op dinsdag 5 april 2016 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zaterdag duurt gelukkig nog een paar dagen, dus dat lukt vast wel.
Overmorgen zou lastig worden, dan moet je maar gewoon afwachten of je op tijd wakker wordt.
dat gaat dus niet nu he. toch niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan bak je pannenkoeken
Soms is het leven zo makkelijk
Niet vrij kunnen nemen wanneer je wilquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat gaat dus niet nu he. toch niet zo makkelijk
quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:46 schreef Crip het volgende:
moet werken maar i.p.v zit ik dit heletijd te replayen
Oei moet je al om 14:00 opstaan, ga je dat wel redden?quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:40 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga vanaf nu mijn wekker steeds een uurtje eerder zettenquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oei moet je al om 14:00 opstaan, ga je dat wel redden?
Ik had gister ook pizza gegetenquote:Op dinsdag 5 april 2016 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alweer pizza of nog steeds die met veel peper?
Misschien moet je iets meer groenten eten anders gaan je darmen stil liggen en dan voel je je niet goedquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik had gister ook pizza gegetenMaar die viel niet lekker, heb mij de hele nacht beroerd gevoeld..
Geen pizza meer eten om jezelf te verwennen dus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik had gister ook pizza gegetenMaar die viel niet lekker, heb mij de hele nacht beroerd gevoeld..
Gewoon echt geen pizza meer, heb me er knap beroerd van gevoeldquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen pizza meer eten om jezelf te verwennen dus.
dan heb je niet goenoeg pizza gegetenquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dus voortaan jezelf maar weer lekker verwennen met een bezoekje aan de snackbar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Gewoon echt geen pizza meer, heb me er knap beroerd van gevoeld
Lekker frikandel discodip halenquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus voortaan jezelf maar weer lekker verwennen met een bezoekje aan de snackbar.
Waarom ga je niet een keer een stukje joggen en gezonder eten, ongezonde eikel. Je hebt er maar één van jezelf en je bent je lichaam gewoon aan het verwoestenquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik vind kip op een pizza maar raar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
He getverdemme.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker frikandel discodip halen
Ik vind deze reactie wel op de man spelen. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom ga je niet een keer een stukje joggen en gezonder eten, ongezonde eikel. Je hebt er maar één van jezelf en je bent je lichaam gewoon aan het verwoestengeen wonder dat je het met niemand uithoudt, als je al niet genoeg van jezelf houdt om voor jezelf te zorgen hoe kan je dan ooit van een ander houden man. Wat heb je dan te bieden. Niets. Ga aan jezelf werken. Ga weg van die computer en word een man waar je tegenop kan kijken.
jij bent ook wel een sneuneus hoorquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom ga je niet een keer een stukje joggen en gezonder eten, ongezonde eikel. Je hebt er maar één van jezelf en je bent je lichaam gewoon aan het verwoestengeen wonder dat je het met niemand uithoudt, als je al niet genoeg van jezelf houdt om voor jezelf te zorgen hoe kan je dan ooit van een ander houden man. Wat heb je dan te bieden. Niets. Ga aan jezelf werken. Ga weg van die computer en word een man waar je tegenop kan kijken.
Doe eens niet zo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
al deze matigheid in 1 post...quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
maar ik zou dst ook nooit kopen. net als vis op een pizza, terwijl ik vis verder wel lekker vind.quote:
Zou wsl ook nog dikker en luier worden van 5 jaar werk en studieloosheid. Kan niet zo goed volledig structuur- en doelloos leven.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mad en jelly omdat Braddie gewoon van zijn leven geniet terwijl jij loopt te lijden met je bakje slaquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil nou niet zeggen dat ik echt van mijn leven geniet, maar goed..quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mad en jelly omdat Braddie gewoon van zijn leven geniet terwijl jij loopt te lijden met je bakje sla
Weet hij niet, gewoon doen alsof. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik wil nou niet zeggen dat ik echt van mijn leven geniet, maar goed..
Dat doen we allemaal op FOK.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet hij niet, gewoon doen alsof. Doe ik ook.
Ansjovis op een pizza vind ik wel lekker. Lekker zout. Goeie bodem voor als je gaat drinken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar ik zou dst ook nooit kopen. net als vis op een pizza, terwijl ik vis verder wel lekker vind.
Ik heb een metabolisme waar je u tegen zegt. Dat is een genetisch voordeel, maar niets waar Braddie niet aan kan werken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mad en jelly omdat Braddie gewoon van zijn leven geniet terwijl jij loopt te lijden met je bakje sla
quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:11 schreef jamesdeen het volgende:
de fattieleef lefen maar niet fattie zijn
viesjellyquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:11 schreef jamesdeen het volgende:
de fattieleef lefen maar niet fattie zijn
ETTOquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:09 schreef HPLC het volgende:
Kijk die smiecht gewoon hier reageren:
NWS / Zorg over verplichte test op down geuit in open brief
wrm was jij daarquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:09 schreef HPLC het volgende:
Kijk die smiecht gewoon hier reageren:
NWS / Zorg over verplichte test op down geuit in open brief
ooh ja joh, denk jij dat maar lekker hoorquote:
Kan je dat ook onderbouwen met vuisten en wapens?quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja joh, denk jij dat maar lekker hoor
awhquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik was in dat topic het lijdend voorwerp
wow in dat geval tolereer ik hetquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik was in dat topic het lijdend voorwerp
dat jij dat denkt? ja hoor, haal die vuist uit je reet en ruik er aan, dan ruik je poep, hetzelfde wat je typtquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je dat ook onderbouwen met vuisten en wapens?
Dan leef je geen fattieleef hoorquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:14 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
de fattieleef leven en niet fattie zijn en kunnen bulken
Gvd het was een grapje waarom ken je de kliekjesgrapjes niet potdomme.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat jij dat denkt? ja hoor, haal die vuist uit je reet en ruik er aan, dan ruik je poep, hetzelfde wat je typt
Je kan dit ook niet als kritiek zien maar als een keerpunt in je leven. Ik heb het beste met je voor. Haal het beste uit jezelf, wees iemand waar je nu jarlours op zou kunnen zijn. Je hebt het in je man benut het dan gvd ook.quote:
die ken ik wel, ik kies er alleen soms voor ze express niet in acht te nemen, sommige ken ik ook niet hoor, zoals deze dat geef ik grief toequote:Op dinsdag 5 april 2016 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gvd het was een grapje waarom ken je de kliekjesgrapjes niet potdomme.
Zijn we nog vriendjesquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
die ken ik wel, ik kies er alleen soms voor ze express niet in acht te nemen, sommige ken ik ook niet hoor, zoals deze dat geef ik grief toe
alleen als het super warm isquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
moet je 20 minuten hijgen als je 2 kilometer gewandeld hebt?
ja hoor als jij dat wilquote:
Want normaal bestaat niet meer? Niet dik, dun of overdreven gespierd?quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ligt er aan of je dan dik of ecto bent
nee alleen die driequote:Op dinsdag 5 april 2016 11:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Want normaal bestaat niet meer? Niet dik, dun of overdreven gespierd?
ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan nijg ik toch naar overdreven gespierd.
NORMAAL ZIJNquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Want normaal bestaat niet meer? Niet dik, dun of overdreven gespierd?
neig*quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan nijg ik toch naar overdreven gespierd.
Ik zit nu in foetus houding een 6 tal tosti's met mayo en ketchup weg te werkenquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
Is Braddie al aan het sporten na mijn motiverende woorden?
in een foetus zitten, jimmy dean gaat je hatenquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik zit nu in foetus een 6 tal tosti's met mayo en ketchup weg te werken
He Tard hoe vaak sport je zelf eigenlijk? Misschien kun je Braddie meenemenquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
Is Braddie al aan het sporten na mijn motiverende woorden?
Omdat het dan minder schril afsteekt als hij naast jou looptquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind het wel cute als mannen een beetje chubby zijn.
Heyquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind het wel cute als mannen een beetje chubby zijn.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
in een foetus zitten, jimmy dean gaat je haten
WAT???? JA IK ZAG DE EDIT.quote:
Ik fiets 30km per dag. Verder ben ik niet dik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
He Tard hoe vaak sport je zelf eigenlijk? Misschien kun je Braddie meenemen
Kijk maar uit voor je cholesterolquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik zit nu in foetus houding een 6 tal tosti's met mayo en ketchup weg te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |