Ik was pas na achten wakker. Nou ja, als het werk maar afkomt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja t is meestal een werkdag...maar allang 9uur geweest
Jammer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik werk met Marokkanen, ik ben getraind.
Ik vind dat trouwens wel op de man spelen van Braddie in je onderschrift. Beetje jammer.quote:
Ik vind deze reactie wel op de man spelen. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens wel op de man spelen van Braddie in je onderschrift. Beetje jammer.
Ik vind het wel een grappige quote.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens wel op de man spelen van Braddie in je onderschrift. Beetje jammer.
Oh ja? Leg eens uit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie wel op de man spelen. Beetje jammer.
Ik vind deze reactie wel op de man spelen. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
nou poekiequote:Op dinsdag 5 april 2016 09:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke.
Ik scheld alleen HPLC uit als hij het verdient.
Wow, niet erg opbouwend dit TARDIS..quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens kunnen jullie stoppen met zo op de man te spelen?
maar ik speel zo graagquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
Ik voel me persoonlijk aangevallen door deze opmerkingquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
jelly @ je afspraakquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:40 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb zaterdag om 16.00 uur een afspraak in Uutje, ben nu met mijn ritme bezig
Zaterdag duurt gelukkig nog een paar dagen, dus dat lukt vast wel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:40 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb zaterdag om 16.00 uur een afspraak in Uutje, ben nu met mijn ritme bezig
Dan bak je pannenkoekenquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:36 schreef madeliefff het volgende:
ik heb ineens heel erg zin in pannenkoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |