al deze matigheid in 1 post...quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom ga je niet een keer een stukje joggen en gezonder eten, ongezonde eikel. Je hebt er maar één van jezelf en je bent je lichaam gewoon aan het verwoestengeen wonder dat je het met niemand uithoudt, als je al niet genoeg van jezelf houdt om voor jezelf te zorgen hoe kan je dan ooit van een ander houden man. Wat heb je dan te bieden. Niets. Ga aan jezelf werken. Ga weg van die computer en word een man waar je tegenop kan kijken.
maar ik zou dst ook nooit kopen. net als vis op een pizza, terwijl ik vis verder wel lekker vind.quote:
Zou wsl ook nog dikker en luier worden van 5 jaar werk en studieloosheid. Kan niet zo goed volledig structuur- en doelloos leven.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom ga je niet een keer een stukje joggen en gezonder eten, ongezonde eikel. Je hebt er maar één van jezelf en je bent je lichaam gewoon aan het verwoestengeen wonder dat je het met niemand uithoudt, als je al niet genoeg van jezelf houdt om voor jezelf te zorgen hoe kan je dan ooit van een ander houden man. Wat heb je dan te bieden. Niets. Ga aan jezelf werken. Ga weg van die computer en word een man waar je tegenop kan kijken.
Mad en jelly omdat Braddie gewoon van zijn leven geniet terwijl jij loopt te lijden met je bakje slaquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil nou niet zeggen dat ik echt van mijn leven geniet, maar goed..quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mad en jelly omdat Braddie gewoon van zijn leven geniet terwijl jij loopt te lijden met je bakje sla
Weet hij niet, gewoon doen alsof. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik wil nou niet zeggen dat ik echt van mijn leven geniet, maar goed..
Dat doen we allemaal op FOK.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet hij niet, gewoon doen alsof. Doe ik ook.
Ansjovis op een pizza vind ik wel lekker. Lekker zout. Goeie bodem voor als je gaat drinken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar ik zou dst ook nooit kopen. net als vis op een pizza, terwijl ik vis verder wel lekker vind.
Ik heb een metabolisme waar je u tegen zegt. Dat is een genetisch voordeel, maar niets waar Braddie niet aan kan werken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mad en jelly omdat Braddie gewoon van zijn leven geniet terwijl jij loopt te lijden met je bakje sla
quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:11 schreef jamesdeen het volgende:
de fattieleef lefen maar niet fattie zijn
viesjellyquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:11 schreef jamesdeen het volgende:
de fattieleef lefen maar niet fattie zijn
ETTOquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:09 schreef HPLC het volgende:
Kijk die smiecht gewoon hier reageren:
NWS / Zorg over verplichte test op down geuit in open brief
wrm was jij daarquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:09 schreef HPLC het volgende:
Kijk die smiecht gewoon hier reageren:
NWS / Zorg over verplichte test op down geuit in open brief
ooh ja joh, denk jij dat maar lekker hoorquote:
Kan je dat ook onderbouwen met vuisten en wapens?quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja joh, denk jij dat maar lekker hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |