Echt hij, wij hetero's moeten ons verenigen. Als één front in een lange rij achter elkaar, lekker stevig tegen elkaar aan om de veiligheid te waarborgen. De Man-Train zullen we het noemen. Choo Choo motherfuckers!quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Scheer je nou alle hetero's over één kam?
En dan word ik ook nog arrogant genoemd door mevrouw doekje, tyf op joh.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:04 schreef Crip het volgende:
Oke ik heb mijn koffie, ben op stage en ga de hele dag doorhalen voor school.
Ik hou van je poepje.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dan word ik ook nog arrogant genoemd door mevrouw doekje, tyf op joh.
I'm out.
Aan wie vraag je dat?quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles goed
Een vraagje. Scheld je veel?
goed bezig cripquote:Op dinsdag 5 april 2016 09:04 schreef Crip het volgende:
Oke ik heb mijn koffie, ben op stage en ga de hele dag doorhalen voor school.
zelfs niet als je echt moet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:36 schreef Crip het volgende:
Ik heb koffie gedronken op een lege maag en nu moet ik naar de wc maar ik ga hier niet op stage. Word leuk vandaag.
Hmm, ik dacht bijna dat je date van afgelopen weekend met Braddie wasquote:Op dinsdag 5 april 2016 09:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke.
Ik scheld alleen HPLC uit als hij het verdient.
Insinueer je nu dat ik met dikkertjes wil daten?quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht bijna dat je date van afgelopen weekend met Braddie was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |