Nou, dan weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel dé tokkiewijk van Groningen met beijum
Nee 26.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:34 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
is die gast nog 10 ofzo... draag gvd boxershorts
Alweer pizza of nog steeds die met veel peper?quote:Op dinsdag 5 april 2016 02:13 schreef MrBradge het volgende:
Bij deze zweer ik plechtig dat ik geen pizza meer eet tot de zomerBen nóg misselijk..
Ik zit tussen "ik voel me oke" en "ik ga zo over m`n nek" in
Haquote:Op dinsdag 5 april 2016 02:13 schreef MrBradge het volgende:
Bij deze zweer ik plechtig dat ik geen pizza meer eet tot de zomerBen nóg misselijk..
Ik zit tussen "ik voel me oke" en "ik ga zo over m`n nek" in
nee ik wel lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 5 april 2016 05:52 schreef zeer het volgende:
[..]
slecht geslapgen godverdegodver tyvus kut bah kut bah bah bah
gelukkig maar, maakte me al zorgenquote:Op dinsdag 5 april 2016 05:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik wel lekker eigenlijklekker gedouched
ik doe dit op 25% van de kracht nogquote:Op dinsdag 5 april 2016 05:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mag wel vroeg zijn, maar ben wel op mijn qui vive
oh geen paniek sinds ik niet meer rook en geen koffie meer drink 's ochtends kom ik niet meer boven de 55% uitquote:Op dinsdag 5 april 2016 06:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje... nou dan maak ik mij zo maar uit de voeten voor je op 100% bent
probeer pep manquote:Op dinsdag 5 april 2016 06:03 schreef zeer het volgende:
[..]
oh geen paniek sinds ik niet meer rook en geen koffie meer drink 's ochtends kom ik niet meer boven de 55% uit
kwam beetje cadeau met het roken en merk dat m'n energie niveau een stuk normaler is als geen of weinig koffie drinkquote:Op dinsdag 5 april 2016 06:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
en waarom geen koffie meer dan eigenlijk?
Zou niet zomaar zonder koffie kunnen denk ik...quote:Op dinsdag 5 april 2016 06:08 schreef zeer het volgende:
[..]
kwam beetje cadeau met het roken en merk dat m'n energie niveau een stuk normaler is als geen of weinig koffie drink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |