awhquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik was in dat topic het lijdend voorwerp
wow in dat geval tolereer ik hetquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik was in dat topic het lijdend voorwerp
dat jij dat denkt? ja hoor, haal die vuist uit je reet en ruik er aan, dan ruik je poep, hetzelfde wat je typtquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je dat ook onderbouwen met vuisten en wapens?
Dan leef je geen fattieleef hoorquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:14 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
de fattieleef leven en niet fattie zijn en kunnen bulken
Gvd het was een grapje waarom ken je de kliekjesgrapjes niet potdomme.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat jij dat denkt? ja hoor, haal die vuist uit je reet en ruik er aan, dan ruik je poep, hetzelfde wat je typt
Je kan dit ook niet als kritiek zien maar als een keerpunt in je leven. Ik heb het beste met je voor. Haal het beste uit jezelf, wees iemand waar je nu jarlours op zou kunnen zijn. Je hebt het in je man benut het dan gvd ook.quote:
die ken ik wel, ik kies er alleen soms voor ze express niet in acht te nemen, sommige ken ik ook niet hoor, zoals deze dat geef ik grief toequote:Op dinsdag 5 april 2016 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gvd het was een grapje waarom ken je de kliekjesgrapjes niet potdomme.
Zijn we nog vriendjesquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
die ken ik wel, ik kies er alleen soms voor ze express niet in acht te nemen, sommige ken ik ook niet hoor, zoals deze dat geef ik grief toe
alleen als het super warm isquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
moet je 20 minuten hijgen als je 2 kilometer gewandeld hebt?
ja hoor als jij dat wilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |