Pics van je sidefacequote:Op maandag 4 april 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
godverdomme haar sideface lijkt op mij
quote:Op maandag 4 april 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Staat toch attention domme doosquote:Op maandag 4 april 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik postte niet eens een pic hoe is dit fishing for compliments
Mocht je willenquote:Op maandag 4 april 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Football Manager is idd een tantoelekker wijf ja.quote:Op maandag 4 april 2016 22:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Knapste chicks zijn toch echt wel FM & meloewa
Geen idee wie dat zijnquote:Op maandag 4 april 2016 22:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Knapste chicks zijn toch echt wel FM & meloewa
Waarom niet gouden ogen?quote:Op maandag 4 april 2016 22:36 schreef Crip het volgende:
Ik hoop wel dt mn bebe blauw/groene ogen krijgt ipv mn bruine.
en volle lippen?quote:Op maandag 4 april 2016 22:36 schreef Crip het volgende:
Ik hoop wel dt mn bebe blauw/groene ogen krijgt ipv mn bruine.
wat was die van jou danquote:Op maandag 4 april 2016 22:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mijne was tenminste origineel
Totdat jij ging caren
quote:Op maandag 4 april 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
wrm is dat grappig, als ik grappig probeer te zijn lacht niemand.
hahahHAHAHAhahhahahahaahhHAHHAHAhahaaquote:Op maandag 4 april 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
Vrouwen zijn niet grappig als ze grappig proberen te zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
Verklaart wrm ik nooit om jou moet lachen.quote:Op maandag 4 april 2016 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet grappig als ze grappig proberen te zijn.
Vrouwen zijn grappig als ze domme vrouwendingen doen.
Ik doe idd geen domme vrouwendingen.quote:Op maandag 4 april 2016 22:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Verklaart wrm ik nooit om jou moet lachen.
kloptquote:Op maandag 4 april 2016 22:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik doe idd geen domme vrouwendingen.
Shin chan?quote:Op maandag 4 april 2016 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarschijnlijk krijg je shin splints
It´s a human signquote:Op maandag 4 april 2016 22:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dat waren die gister op de bank bij die date![]()
Dit nummerquote:Op maandag 4 april 2016 22:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
It´s a human sign
When things go wrong
When the scent of her lingers
And temptations strong
In to the boundary
Of each married man
Sweet deceipt comes a callin´
And negativity lands
Cold, cold heart
Hard done by you
Some things look better baby
Just passin´ through
hah, gayyyyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 4 april 2016 22:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit nummer![]()
![]()
Bernie Taupin echt, zo`n fucking held met z`n teksten
Doe eens niet zo gemeen tegen braddie.quote:Op maandag 4 april 2016 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat die vette pens van je blessures aan je schenen gaat opleveren, of een knie, of een enkel
M`n spieren zijn zo onder tussen wel wat klappen gewend, ik ben een stuk zwaarder geweest..quote:Op maandag 4 april 2016 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat die vette pens van je blessures aan je schenen gaat opleveren, of een knie, of een enkel
Nee.quote:Op maandag 4 april 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben net voor pedo uitgemaakt, mag ik even?!
Fuck you, Elton John en Bernie Taupin zijn voor de ballads/Soft rock wat Jagger/Richards en Lennon/McCartney waren voor de Rock en popquote:
hij noemt botten en gewrichten, geen spieren.quote:Op maandag 4 april 2016 22:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
M`n spieren zijn zo onder tussen wel wat klappen gewend, ik ben een stuk zwaarder geweest..
Oh Vanillekwark you will never know, anything about my homequote:
quote:Op maandag 4 april 2016 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij noemt botten en gewrichten, geen spieren.
Jij bent toch ook gayquote:
De hoge raad heeft zich verzameld, en besloten dat jij de laatste tijd best een prima peer bent.quote:Op maandag 4 april 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
Haha die Panama papers. Benieuwd wat voor beerput er open wordt getrokken.
Nikitaquote:Op maandag 4 april 2016 22:47 schreef HPLC het volgende:
you will never know, anything about my home
I'll never know how good it feels to hold you
nee ma srs zou wel oppassen als ik jou was. klappen gewend? alsof je vaker hebt hardgelopenquote:Op maandag 4 april 2016 22:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
M`n spieren zijn zo onder tussen wel wat klappen gewend, ik ben een stuk zwaarder geweest..
Herkenbaar, toegegeven, ik heb 2 dagen achterelkaar pizza gegetenquote:Op maandag 4 april 2016 22:48 schreef Crip het volgende:
Ik ga ook weer sporten, mn zelfmoord meter stijgt elke dag.
ik voel je braddie
crip braddie fit 2k16
quote:Op maandag 4 april 2016 22:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Fuck you, Elton John en Bernie Taupin zijn voor de faggots/gayboys wat Jagger/Richards en Lennon/McCartney waren voor de Rock en pop
sixpack voor de zomer? lijkt me mooi strevenquote:Op maandag 4 april 2016 22:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Herkenbaar, toegegeven, ik heb 2 dagen achterelkaar pizza gegetenMaar het is wel echt beter voor verandering, is niet die prettige leef die obesitas leef
2k16!
Dan zou hij op een crashdieet moetenquote:Op maandag 4 april 2016 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sixpack voor de zomer? lijkt me mooi streven
Nou nou nouquote:
Ja, ik heb veel vaker hardgelopen, mijn record is 3 kilometer 1,5 jaar geledenquote:Op maandag 4 april 2016 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee ma srs zou wel oppassen als ik jou was. klappen gewend? alsof je vaker hebt hardgelopen
Omg ik ook meant2bequote:Op maandag 4 april 2016 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben niet gay ik pijp gewoon graag
Minnesota Starvation Experiment gwnquote:Op maandag 4 april 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zou hij op een crashdieet moeten
Dan wel zomer 2017quote:Op maandag 4 april 2016 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sixpack voor de zomer? lijkt me mooi streven
Vinger in de keel is handiger jatochquote:Op maandag 4 april 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Zullen we myfitnesspal installeren en mekaar volgen om zo oogje in zeil te houden als iemand weer te veel eet
Komt toch minder bedreigend over als jij het zegt.quote:
Dan moet ik ongeveer 10-15 kilo per maand kwijt raken + daarbij keihard trainen.. En dat is fucking ongezond en slecht. Dus áls ik al voor een sixpack zou gaan (Wat ik niet wil, vind dat er echt niet uitzien) Dan word het 2017.quote:Op maandag 4 april 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zou hij op een crashdieet moeten
quote:Op maandag 4 april 2016 22:50 schreef Crip het volgende:
[..]
niet doen dan lijk je dadelijk nog op franse anorexia modellen
letten op voedingquote:Op maandag 4 april 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Zullen we myfitnesspal installeren en mekaar volgen om zo oogje in zeil te houden als iemand weer te veel eet
Oké vooruitquote:
oh oke, ja dan moet je krachttraining gaan doen. ik weet zkr dt montelly je wel graag wil opvangenquote:Op maandag 4 april 2016 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ik wil meer spieren, niet om af te vallen
nou en, veel slecher dan zes suikerklontjes in je koffie kan het niet zijnquote:Op maandag 4 april 2016 22:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan moet ik ongeveer 10-15 kilo per maand kwijt raken + daarbij keihard trainen.. En dat is fucking ongezond en slecht. Dus áls ik al voor een sixpack zou gaan (Wat ik niet wil, vind dat er echt niet uitzien) Dan word het 2017.
haha ja val in herhaling ofzoquote:Op maandag 4 april 2016 22:50 schreef MAHL het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/he(...)ea-99ef-6e9fef55ac02
Meloewa en deadprez deden ook mee?
Lololol fatty jellyquote:Op maandag 4 april 2016 22:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
(Wat ik niet wil, vind dat er echt niet uitzien)
Altijd die excusesquote:Op maandag 4 april 2016 22:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan moet ik ongeveer 10-15 kilo per maand kwijt raken + daarbij keihard trainen.. En dat is fucking ongezond en slecht. Dus áls ik al voor een sixpack zou gaan (Wat ik niet wil, vind dat er echt niet uitzien) Dan word het 2017.
En mijquote:Op maandag 4 april 2016 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heel eventjes maar, nu niet meer omdat ik jullie lieve mensen zie
vier* En ik drink sinds vrijdag geen suiker meer in m`n koffie.quote:Op maandag 4 april 2016 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou en, veel slecher dan zes suikerklontjes in je koffie kan het niet zijn
uit het nietsquote:Op maandag 4 april 2016 22:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Altijd die excuses. Moker irritante vent ben je toch, met je zelfmedelijden altijd, gadver.
Keihard trainen is niet ongezond.quote:Op maandag 4 april 2016 22:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet om af te vallen gvd.
Beetje gespierd worden zoals tammy hembrow
Oh, die kende ik nog nietquote:Op maandag 4 april 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nicequote:Op maandag 4 april 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet mooi. Hou niet van die afgetrainde figuren, er mag best wel wát vlees op zitten.quote:
Maggie overleed voor mij de seconde dat ze d'r haar kniptequote:Op maandag 4 april 2016 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Maggie overleden, anders kan je nooit mad worden op TWD
awhquote:Op maandag 4 april 2016 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heel eventjes maar, nu niet meer omdat ik jullie lieve mensen zie
jajaquote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet mooi. Hou niet van die afgetrainde figuren, er mag best wel wát vlees op zitten.
Ja ripped af bestequote:
10~15 kilo te zwaar zijn ook, wat is je punt?quote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik had het anders moeten verwoorden. maar 10-15 kilo kwijt raken in een maand is dat wél
Zou haar nog steeds gevenquote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Maggie overleed voor mij de seconde dat ze d'r haar knipte
maar miljoenen mensen hebben dat probleemquote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat hij minder begaafd is dan een normaal persoon. Het gaat erom dat hij minder begaafd is dan pakweg Deadprez of Hermann.
Jong ik slice je.quote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je het moet vragen weet je het antwoord zelf al
Voor iemand die zo veel verstand heeft van gezondheid en dieet ben je wel modder vet vriend.quote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik had het anders moeten verwoorden. maar 10-15 kilo kwijt raken in een maand is dat wél
als je zo makkelijk afvalt, hoe komt het dan dat je zo dik bent?quote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hjb over herman ik breek jequote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat hij minder begaafd is dan een normaal persoon. Het gaat erom dat hij minder begaafd is dan pakweg Deadprez of Hermann.
Ja en die mensen hebben het syndroom van down.quote:Op maandag 4 april 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar miljoenen mensen hebben dat probleem
Ik ben liever 10-15 kilo te zwaar en dat ik 5 kilo per maand afval op een gezonde manier, dan dat ik die 10-15 kilo er in een maand afkrijg door te gaan crashen.quote:Op maandag 4 april 2016 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
10~15 kilo te zwaar zijn ook, wat is je punt?
Ik kijk vaker 600lb life tijdens het sporten ( werkt motiverendquote:
door de wajong/loco vriendinnetjes/gaten in de muur/slechte autoquote:Op maandag 4 april 2016 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je zo makkelijk afvalt, hoe komt het dan dat je zo dik bent?
crashen doe je wel in die twingo van je no worriesquote:Op maandag 4 april 2016 22:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben liever 10-15 kilo te zwaar en dat ik 5 kilo per maand afval op een gezonde manier, dan dat ik die 10-15 kilo er in een maand afkrijg door te gaan crashen.
Goede voeding en sport, kan je verantwoord 15 kilo afvallen in een maand though.quote:Op maandag 4 april 2016 22:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben liever 10-15 kilo te zwaar en dat ik 5 kilo per maand afval op een gezonde manier, dan dat ik die 10-15 kilo er in een maand afkrijg door te gaan crashen.
grappig is dat ja, van die onmogelijk dikke mensen zien puffen en steunenquote:Op maandag 4 april 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kijk vaker 600lb life tijdens het sporten ( werkt motiverend![]()
) en was een fatty opeens aan het crash dieeten enzo. 400 kcal per dag, had ze zichzelf eetstoornis bijna gegeven. Tijdens het sporten ging ze KO bijna paar keer.
was hele interventie met die sportcoaches enzo erbij.
ik weet neit wrm ik dit nu vertel maar moest eraan denken
Liever een excuus bedenken, passief worden en verdrinken in zelfmedelijdenquote:Op maandag 4 april 2016 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goede voeding en sport, kan je verantwoord 15 kilo afvallen in een maand though.
nietesquote:Op maandag 4 april 2016 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja en die mensen hebben het syndroom van down.
braddie is endomorphquote:Op maandag 4 april 2016 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goede voeding en sport, kan je verantwoord 15 kilo afvallen in een maand though.
Omdat ik (srs) Periodes heb waarin het goed gaat, en periodes waarin het kut gaat.quote:Op maandag 4 april 2016 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je zo makkelijk afvalt, hoe komt het dan dat je zo dik bent?
bedankt voor deze informatiequote:Op maandag 4 april 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Hermann; HPLC en ik vinden dat Laurel er goed uitziet in S4
Hjb gewoon over herman, herman is m'n bbyquote:
periode van de afgelopen 25 jaar gingen net ff-ies kut zekerquote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat ik (srs) Periodes heb waarin het goed gaat, en periodes waarin het kut gaat.
Ik kan zonder er echt moeite voor te hoeven doen behalve stoppen met s'nachts eten zo 6-8 kilo in een maand kwijt raken en dat er ook afhouden voor onbepaalde tijd. Maar er hoeft ook maar iets te gebeuren waardoor ik weer een beetje depri word, en die 6-8 kilo (Of meer, ligt er aan hoeveel ik dan kwijt ben) Zitten er in 2-3 maanden weer aan.
En zo vind ik het steeds minder chill om te sporten en te doen, ben dat zelfvertrouwen op dat gebied een beetje kwijt. Maar ik pik het nu weer op.
Kjensorquote:Op maandag 4 april 2016 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
crashen doe je wel in die twingo van je no worries
niet zo stoer doen tegen hermann anders ga ik op je springenquote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja of hersendood, die groep was ik ff vergeten.
Als je het dan weer laat vallen, en weer oppikt, en weer laat vallen, heb je meteen goede workout.quote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef MrBradge het volgende:
En zo vind ik het steeds minder chill om te sporten en te doen, ben dat zelfvertrouwen op dat gebied een beetje kwijt. Maar ik pik het nu weer op.
Oh kut ik ben toch niet de vader he?quote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hjb gewoon over herman, herman is m'n bby
quote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef zeer het volgende:
[..]
periode van de afgelopen 25 jaar gingen net ff-ies kut zeker
bedankt honneponquote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hjb gewoon over herman, herman is m'n bby
Maar ben je ooit echt slank geweest? als kind bijv?quote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat ik (srs) Periodes heb waarin het goed gaat, en periodes waarin het kut gaat.
Ik kan zonder er echt moeite voor te hoeven doen behalve stoppen met s'nachts eten zo 6-8 kilo in een maand kwijt raken en dat er ook afhouden voor onbepaalde tijd. Maar er hoeft ook maar iets te gebeuren waardoor ik weer een beetje depri word, en die 6-8 kilo (Of meer, ligt er aan hoeveel ik dan kwijt ben) Zitten er in 2-3 maanden weer aan.
gvd jij ook al, wat is ditquote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
niet zo stoer doen tegen hermann anders ga ik op je springen
Hij weet het natuurlijk allemaal wel, maar hij is gewoon een emotie-eter.quote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef zeer het volgende:
[..]
Liever een excuus bedenken, passief worden en verdrinken in zelfmedelijden.
Natuurlijk niet, Herman is cute, en dat heeft ie echt niet van mij.quote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh kut ik ben toch niet de vader he?
quote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Voel je je er niet prettig bij als ik zulke comments maak?
Jawel bby, jij hebt me ook wel eens verdedigdquote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gevoel ken jij niet he, dat andere mensen je willen verdedigen
En als je een x niet emotioneel bent lekker jezelf verwennen met pizzas.quote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij weet het natuurlijk allemaal wel, maar hij is gewoon een emotie-eter.![]()
![]()
Ghehehehequote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je het dan weer laat vallen, en weer oppikt, en weer laat vallen, heb je meteen goede workout.
zal wel high zijn geweestquote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel bby, jij hebt me ook wel eens verdedigd
hjv tegen vkquote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gevoel ken jij niet he, dat andere mensen je willen verdedigen
Ha Gayquote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt voor deze informatie
betekent niet dat het geen irritant kutpersonage is
Twee dagen achter elkaar. Want je mag jezelf best wel iets lekkers gunnen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef Chai het volgende:
[..]
En als je een x niet emotioneel bent lekker jezelf verwennen met pizzas.
91 is nog steeds zwaar hoor, of je moet echt spieren hebbenquote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
GheheheheTrue.
Nee, maar het is voor mij iig lastig, want 1,5 jaar geleden ging ik van 124,8 naar 91,4 toe in 7 maanden tijd. Toen kwamen er steeds weer negatieve dingen (Meid die me aan het lijntje hield, rijlessen etc) En begon ik weer te eten. En kwam ik aan tot 117,3 Dat ik vorige maand woog. Nu ben ik 113,1
Oh. Je bent best wel cute hoor, poemelkequote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Herman is cute, en dat heeft ie echt niet van mij.
Ja, ik was tot m`n 12e echt mager, en sinds m`n 12e ben ik heel erg veel aangekomen en dat gaat er nu heel moeilijk af helaas.quote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar ben je ooit echt slank geweest? als kind bijv?
Klopt, 91 is zwaar. Maar bij 1,78 is 91 kilo nét even wat beter hanteerbaar dan 124 he? Ik was toen ook nog wel stevig, maar was niet meer zo`n constant hijgende, steeds maar buiten adem zijnde fattie die ik nu ben.quote:Op maandag 4 april 2016 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
91 is nog steeds zwaar hoor, of je moet echt spieren hebben
schijnt wel zo te zijn ja, dat wanneer je als kind dik was je later een probleem hebt om het er weer af te krijgen. weet niet waar die grens ligt, denk wel dat 12 daar nog binnenvalt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik was tot m`n 12e echt mager, en sinds m`n 12e ben ik heel erg veel aangekomen en dat gaat er nu heel moeilijk af helaas.
Omg bedankt dit moest ik horen nu ga ik niet een zak chips leeg etenquote:Op maandag 4 april 2016 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh. Je bent best wel cute hoor, poemelke
1.78 beste 78quote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, 91 is zwaar. Maar bij 1,78 is 91 kilo nét even wat beter hanteerbaar dan 124 he?
Laat maar dan.quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dies heel duur niels, premium account nodig ook
Is gewoon een serieuze vraag hoorquote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Crip het volgende:
[..]
ga je me nu al een reden geven om het terug te nemen gvd
uiteraard, maar dan wordt het pas echt lastigquote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, 91 is zwaar. Maar bij 1,78 is 91 kilo nét even wat beter hanteerbaar dan 124 he?
Daar deed ik het voor.quote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg bedankt dit moest ik horen nu ga ik niet een zak chips leeg eten
Ja dat is de tragedie die iedereen vergeet.quote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
buurman rookt soms wiet in de achtertuin, second hand smoke alles
Hoe lang ben jij, sexyhaas?quote:
Nog vrij hoogquote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
haha TWD finale heeft een 5.8/10 op IMDB haha
Heb diëtistes geprobeerd vroeger, hielp allemaal niets...quote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
schijnt wel zo te zijn ja, dat wanneer je als kind dik was je later een probleem hebt om het er weer af te krijgen. weet niet waar die grens ligt, denk wel dat 12 daar nog binnenvalt.
vingersquote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is gewoon een serieuze vraag hoor
vind je het dan niet leuk? sport? dat moet je voor elkaar zien te krijgen. hardlopen wordt op een gegeven moment verslavend.quote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb diëtistes geprobeerd vroeger, hielp allemaal niets...
En het probleem is, ik kán het zelf wel, maar ik kan het niet doorzetten. Waardoor ik snel weer terugval en weer ga eten. Kan dat momentum niet vasthouden zeg maar.
waarom zeg je dan nog vrij hoogquote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog vrij hoog
Niet gekeken btw
quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke, dan stop ik ermee MAHL. Is het nu opgelost?
Klopt inderdaad zeer zeker, die 124 kilo was wel echt verschrikkelijk. Ik durfde ook niets meer te ondernemen omdat ik bang was dat iedereen mij raar zou aankijken en zou beoordelen. Dus ik ben toen alleen maar naar buiten gegaan als het echt moest..quote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uiteraard, maar dan wordt het pas echt lastig
quote:
Ik vind sporten hartstikke leuk, hardlopen, fietsen, wandelen (Oke, wel vrij basic) Maar dat vind ik echt leuk om te doen, zeker fietsen. Alleen sja, nu met een rijbewijs en auto ben ik verdomde lui geworden.quote:Op maandag 4 april 2016 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind je het dan niet leuk? sport? dat moet je voor elkaar zien te krijgen. hardlopen wordt op een gegeven moment verslavend.
als je het leuk vindt, waarom kap je danquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik vind sporten hartstikke leuk, hardlopen, fietsen, wandelen (Oke, wel vrij basic) Maar dat vind ik echt leuk om te doen, zeker fietsen. Alleen sja, nu met een rijbewijs en auto ben ik verdomde lui geworden.
ah nou ja als je maar tevreden bentquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee, lette nooit op tijdens wiskunde
ben echt mad jelly nuquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Dit blijft echt één van de meest kansloze topics van heel KLB: De SC.
Of je gaat gewoon lekker vozen met je vriend/vriendin, in plaats van hier te gaan reageren met wellicht nog kanslozere mensen dan jijzelf. Ga aan de coke/bier of doe iets wat je leven echt verrijkt. Ik hoef het niet meer te doen, ..2 succesvolle *webshops die ik thuis veilig run. Overmorgen naar Monaco weer ipv de fictieve "sociale werplaats"![]()
(*ik zeg niet welke, dus dat heeft geen zin)
Ik doe de dingen die jij noemt allemaal, maar dan in combinatie met FOK!.quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Dit blijft echt een van de meest kansloze topics van heel KLB: De SC.
Of je gaat gewoon lekker vozen met je vriend/vriendin, in plaats van hier te gaan reageren met wellicht nog kanslozere mensen dan jijzelf. Ga aan de coke/bier of doe iets wat je leven echt verrijkt. Ik hoef het niet meer te doen, ..2 succesvolle *webshops die ik thuis veilig run. Overmorgen naar Monaco weer![]()
Kom maarquote:Op maandag 4 april 2016 23:07 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb de eerste 15 posts gelezen naar ik keur dat gedrag tegen Opso af. Ga zo door en ik hoek jullie allemaal.
mee eens, we kunnen beter random mensen gaan DM'en dat we onze moeder en oma neukenquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Dit blijft echt een van de meest kansloze topics van heel KLB: De SC.
Of je gaat gewoon lekker vozen met je vriend/vriendin, in plaats van hier te gaan reageren met wellicht nog kanslozere mensen dan jijzelf. Ga aan de coke/bier of doe iets wat je leven echt verrijkt. Ik hoef het niet meer te doen, ..2 succesvolle *webshops die ik thuis veilig run. Overmorgen naar Monaco weer![]()
Jij neukt dikkerdjesquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Of je gaat gewoon lekker vozen met je vriend/vriendin, in plaats van hier te gaan reageren met wellicht nog kanslozere mensen dan jijzelf. Ga aan de coke/bier of doe iets wat je leven echt verrijkt. Ik hoef het niet meer te doen, ..2 succesvolle *webshops die ik thuis veilig run. Overmorgen naar Monaco weer ipv de "sociale werplaats"![]()
maaaar.. jij hebt wel -7 en hier kunnen we zien zonder bril.quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Of je gaat gewoon lekker vozen met je vriend/vriendin, in plaats van hier te gaan reageren met wellicht nog kanslozere mensen dan jijzelf. Ga aan de coke/bier of doe iets wat je leven echt verrijkt. Ik hoef het niet meer te doen, ..2 succesvolle *webshops die ik thuis veilig run. Overmorgen naar Monaco weer ipv de "sociale werplaats"![]()
Wanneer is de nieuwe Better Call Saul, vandaag of morgen?quote:Op maandag 4 april 2016 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En nu nog een keer, in het Nederlands?
IK NEUK JE VRIENDIN 18 SECONDEN HELEMAAL SUF EN SCHIJT DAARNA IN JE WEBSHOP !!!!!! !!!!!quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Nee jij wil te graagquote:
Vertel jij het mij?quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je het leuk vindt, waarom kap je dan
Wist niet dat jij tata sprak.quote:Op maandag 4 april 2016 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wanneer is de nieuwe Better Call Saul, vandaag of morgen?
Neuk een rots, twee vliegen in een klapquote:
ja is nogal dom, want sport kan depressie onderdrukkenquote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vertel jij het mij?
Als ik eenmaal depri ben dan zit ik het liefst de hele dag binnen, dan krijg ik dus geen beweging, word m`n conditie slechter en slechter, en als ik dan zoiets heb van, ik voel me weer een beetje oke qua mind en ik ga naar buiten en wil gaan hardlopen of fietsen en het is (Door dat ik zo lang binnen heb gezeten) Zwaar geworden, pak ik de auto voor datzelfde stuk wat ik eigenlijk wil hardlopen of fietsen.. En sja.. Dat heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben helaas, lui, dik, ongezond.
Je bent bekend met het begrip vicieuze cirkel? Die kun je ook actief proberen te doorbreken als je het herkent.quote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vertel jij het mij?
Als ik eenmaal depri ben dan zit ik het liefst de hele dag binnen, dan krijg ik dus geen beweging, word m`n conditie slechter en slechter, en als ik dan zoiets heb van, ik voel me weer een beetje oke qua mind en ik ga naar buiten en wil gaan hardlopen of fietsen en het is (Door dat ik zo lang binnen heb gezeten) Zwaar geworden, pak ik de auto voor datzelfde stuk wat ik eigenlijk wil hardlopen of fietsen.. En sja.. Dat heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben helaas, lui, dik, ongezond.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
IK NEUK JE VRIENDIN 18 SECONDEN HELEMAAL SUF EN SCHIJT DAARNA IN JE WEBSHOP !!!!!! !!!!!
ah oke, lewd.quote:Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
was vroeger vrij fanatiek maar al een tijdje niet meer
Haha pussy, gewoon bang voor mijn imponerende 1,63m.quote:
Als je je kut voelt moet je juist gaan sporten, ook al wil je nietquote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vertel jij het mij?
Klopt, dat kan. Maar als ik eenmaal in die cirkel zit vind ik het lastig om daar uit te komen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent bekend met het begrip vicieuze cirkel? Die kun je ook actief proberen te doorbreken als je het herkent.
als een balletje in een cirkelquote:Op maandag 4 april 2016 23:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, dat kan. Maar als ik eenmaal in die cirkel zit vind ik het lastig om daar uit te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |