Omg ik ook meant2bequote:Op maandag 4 april 2016 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben niet gay ik pijp gewoon graag

Minnesota Starvation Experiment gwnquote:Op maandag 4 april 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zou hij op een crashdieet moeten

Dan wel zomer 2017quote:Op maandag 4 april 2016 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sixpack voor de zomer? lijkt me mooi streven

Vinger in de keel is handiger jatochquote:Op maandag 4 april 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Zullen we myfitnesspal installeren en mekaar volgen om zo oogje in zeil te houden als iemand weer te veel eet

Komt toch minder bedreigend over als jij het zegt.quote:

Dan moet ik ongeveer 10-15 kilo per maand kwijt raken + daarbij keihard trainen.. En dat is fucking ongezond en slecht. Dus áls ik al voor een sixpack zou gaan (Wat ik niet wil, vind dat er echt niet uitzien) Dan word het 2017.quote:Op maandag 4 april 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zou hij op een crashdieet moeten

quote:Op maandag 4 april 2016 22:50 schreef Crip het volgende:
[..]
niet doen dan lijk je dadelijk nog op franse anorexia modellen
 ik wil meer spieren, niet om af te vallen
 ik wil meer spieren, niet om af te vallen

letten op voedingquote:Op maandag 4 april 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Zullen we myfitnesspal installeren en mekaar volgen om zo oogje in zeil te houden als iemand weer te veel eet

Oké vooruitquote:

oh oke, ja dan moet je krachttraining gaan doen. ik weet zkr dt montelly je wel graag wil opvangenquote:Op maandag 4 april 2016 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ik wil meer spieren, niet om af te vallen

nou en, veel slecher dan zes suikerklontjes in je koffie kan het niet zijnquote:Op maandag 4 april 2016 22:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan moet ik ongeveer 10-15 kilo per maand kwijt raken + daarbij keihard trainen.. En dat is fucking ongezond en slecht. Dus áls ik al voor een sixpack zou gaan (Wat ik niet wil, vind dat er echt niet uitzien) Dan word het 2017.

haha ja val in herhaling ofzoquote:Op maandag 4 april 2016 22:50 schreef MAHL het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/he(...)ea-99ef-6e9fef55ac02
Meloewa en deadprez deden ook mee?

Lololol fatty jellyquote:Op maandag 4 april 2016 22:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
(Wat ik niet wil, vind dat er echt niet uitzien)

Altijd die excusesquote:Op maandag 4 april 2016 22:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan moet ik ongeveer 10-15 kilo per maand kwijt raken + daarbij keihard trainen.. En dat is fucking ongezond en slecht. Dus áls ik al voor een sixpack zou gaan (Wat ik niet wil, vind dat er echt niet uitzien) Dan word het 2017.
 . Moker irritante vent ben je toch, met je zelfmedelijden altijd, gadver.
 . Moker irritante vent ben je toch, met je zelfmedelijden altijd, gadver.

En mijquote:Op maandag 4 april 2016 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heel eventjes maar, nu niet meer omdat ik jullie lieve mensen zie

vier* En ik drink sinds vrijdag geen suiker meer in m`n koffie.quote:Op maandag 4 april 2016 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou en, veel slecher dan zes suikerklontjes in je koffie kan het niet zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |