Vrouwen zijn niet grappig als ze grappig proberen te zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
wrm is dat grappig, als ik grappig probeer te zijn lacht niemand.
Verklaart wrm ik nooit om jou moet lachen.quote:Op maandag 4 april 2016 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet grappig als ze grappig proberen te zijn.
Vrouwen zijn grappig als ze domme vrouwendingen doen.
Ik doe idd geen domme vrouwendingen.quote:Op maandag 4 april 2016 22:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Verklaart wrm ik nooit om jou moet lachen.
kloptquote:Op maandag 4 april 2016 22:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik doe idd geen domme vrouwendingen.
Shin chan?quote:Op maandag 4 april 2016 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarschijnlijk krijg je shin splints
It´s a human signquote:Op maandag 4 april 2016 22:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dat waren die gister op de bank bij die date![]()
Dit nummerquote:Op maandag 4 april 2016 22:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
It´s a human sign
When things go wrong
When the scent of her lingers
And temptations strong
In to the boundary
Of each married man
Sweet deceipt comes a callin´
And negativity lands
Cold, cold heart
Hard done by you
Some things look better baby
Just passin´ through
hah, gayyyyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 4 april 2016 22:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit nummer![]()
![]()
Bernie Taupin echt, zo`n fucking held met z`n teksten
Doe eens niet zo gemeen tegen braddie.quote:Op maandag 4 april 2016 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat die vette pens van je blessures aan je schenen gaat opleveren, of een knie, of een enkel
M`n spieren zijn zo onder tussen wel wat klappen gewend, ik ben een stuk zwaarder geweest..quote:Op maandag 4 april 2016 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat die vette pens van je blessures aan je schenen gaat opleveren, of een knie, of een enkel
Nee.quote:Op maandag 4 april 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben net voor pedo uitgemaakt, mag ik even?!
Fuck you, Elton John en Bernie Taupin zijn voor de ballads/Soft rock wat Jagger/Richards en Lennon/McCartney waren voor de Rock en popquote:
hij noemt botten en gewrichten, geen spieren.quote:Op maandag 4 april 2016 22:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
M`n spieren zijn zo onder tussen wel wat klappen gewend, ik ben een stuk zwaarder geweest..
Oh Vanillekwark you will never know, anything about my homequote:
quote:Op maandag 4 april 2016 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij noemt botten en gewrichten, geen spieren.
Jij bent toch ook gayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |