quote:Op maandag 4 april 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
wrm is dat grappig, als ik grappig probeer te zijn lacht niemand.
hahahHAHAHAhahhahahahaahhHAHHAHAhahaaquote:Op maandag 4 april 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
Vrouwen zijn niet grappig als ze grappig proberen te zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
Verklaart wrm ik nooit om jou moet lachen.quote:Op maandag 4 april 2016 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet grappig als ze grappig proberen te zijn.
Vrouwen zijn grappig als ze domme vrouwendingen doen.
Ik doe idd geen domme vrouwendingen.quote:Op maandag 4 april 2016 22:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Verklaart wrm ik nooit om jou moet lachen.
kloptquote:Op maandag 4 april 2016 22:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik doe idd geen domme vrouwendingen.
Shin chan?quote:Op maandag 4 april 2016 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarschijnlijk krijg je shin splints
It´s a human signquote:Op maandag 4 april 2016 22:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dat waren die gister op de bank bij die date![]()
Dit nummerquote:Op maandag 4 april 2016 22:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
It´s a human sign
When things go wrong
When the scent of her lingers
And temptations strong
In to the boundary
Of each married man
Sweet deceipt comes a callin´
And negativity lands
Cold, cold heart
Hard done by you
Some things look better baby
Just passin´ through
hah, gayyyyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 4 april 2016 22:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit nummer![]()
![]()
Bernie Taupin echt, zo`n fucking held met z`n teksten
Doe eens niet zo gemeen tegen braddie.quote:Op maandag 4 april 2016 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat die vette pens van je blessures aan je schenen gaat opleveren, of een knie, of een enkel
M`n spieren zijn zo onder tussen wel wat klappen gewend, ik ben een stuk zwaarder geweest..quote:Op maandag 4 april 2016 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat die vette pens van je blessures aan je schenen gaat opleveren, of een knie, of een enkel
Nee.quote:Op maandag 4 april 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben net voor pedo uitgemaakt, mag ik even?!
Fuck you, Elton John en Bernie Taupin zijn voor de ballads/Soft rock wat Jagger/Richards en Lennon/McCartney waren voor de Rock en popquote:
hij noemt botten en gewrichten, geen spieren.quote:Op maandag 4 april 2016 22:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
M`n spieren zijn zo onder tussen wel wat klappen gewend, ik ben een stuk zwaarder geweest..
Oh Vanillekwark you will never know, anything about my homequote:
quote:Op maandag 4 april 2016 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij noemt botten en gewrichten, geen spieren.
Jij bent toch ook gayquote:
De hoge raad heeft zich verzameld, en besloten dat jij de laatste tijd best een prima peer bent.quote:Op maandag 4 april 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
Haha die Panama papers. Benieuwd wat voor beerput er open wordt getrokken.
Nikitaquote:Op maandag 4 april 2016 22:47 schreef HPLC het volgende:
you will never know, anything about my home
I'll never know how good it feels to hold you
nee ma srs zou wel oppassen als ik jou was. klappen gewend? alsof je vaker hebt hardgelopenquote:Op maandag 4 april 2016 22:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
M`n spieren zijn zo onder tussen wel wat klappen gewend, ik ben een stuk zwaarder geweest..
Herkenbaar, toegegeven, ik heb 2 dagen achterelkaar pizza gegetenquote:Op maandag 4 april 2016 22:48 schreef Crip het volgende:
Ik ga ook weer sporten, mn zelfmoord meter stijgt elke dag.
ik voel je braddie
crip braddie fit 2k16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |