De winnaars vanaf 2000;quote:27. Troisvilles (km 98,5 - 2200 m) +++
26. Viesly (km 105 - 1800 m) +++
25. Quievy (km 107,5 - 3700 m) ++++
24. Saint-Python (km 112,5 - 1500 m) ++
23. Vertain (km 120,5 - 2300 m) +++
22. Capelle-Ruesnes (km 127 – 1700 m) +++
21. Quérénaing - Maing (km 137,5 - 2500 m) +++
20. Monchaux-sur-Ecaillon (km 141 - 1600 m) +++
19. Haveluy (km 154 - 2500 m) ++++
18. Trouée d'Arenberg (km 162 - 2400 m) +++++
17. Wallers - Hélesmes, dit « Pont Gibus » (km 168 - 1600 m) +++
16. Hornaing (km 175 - 3700 m) ++++
15. Warlaing - Brillon (km 182,5 - 2400 m) +++
14. Tilloy - Sars-et-Rosières (km 186 - 2400 m) ++++
13. Beuvry-la-Forêt - Orchies (km 192,5 - 1400m) +++
12. Orchies (km 197,5 - 1700 m) +++
11. Auchy-lez-Orchies - Bersée (km 203,5- 2700 m) ++++
10. Mons-en-Pévèle (km 209 - 3000 m) +++++
9. Mérignies - Avelin (km 215 - 700 m) ++
8. Pont-Thibaut (km 218 - 1400 m) +++
7. Templeuve - Moulin de Vertain (km 224,5 - 500 m) ++
6. Cysoing - Bourghelles (km 231 - 1300 m) +++
Bourghelles - Wannehain (km 233,5 - 1100 m) +++
5. Camphin-en-Pévèle (km 238 - 1800 m) ++++
4. Le Carrefour de l'Arbre (km 240,5 - 2100 m) +++++
3. Gruson (km 243 - 1100 m) ++
2. Hem (km 249,5 - 1400 m) ++
1. Roubaix (km 256,5 - 300 m) +
Ze leggen er nu al vettig bij, nog wat regen deze week maar zondag lijkt dan weer droog te zijnquote:Op maandag 4 april 2016 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt weer genieten...hopelijk nog een paar regendruppels, dan is het feest helemaal compleet.
- Benoot is hoogst onzeker, geen breuken, maar wel kneuzingen en snijwonden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:19 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Twee vraagjes over deze koers:
1) Gaat Benoot starten na zijn val in Vlaanderen?
2) Wordt Greg Van Avermaet vervangen door Floris Gerts?
Als het aan benoot ligt wel..http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160404_02219734quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:19 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Twee vraagjes over deze koers:
1) Gaat Benoot starten na zijn val in Vlaanderen?
2) Wordt Greg Van Avermaet vervangen door Floris Gerts?
quote:Op maandag 4 april 2016 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt weer genieten...hopelijk nog een paar regendruppels, dan is het feest helemaal compleet.
Goed verwoord.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:58 schreef Ereinion het volgende:
Ik heb het liefst een extreme Parijs-Roubaix, of zo kurkdroog dat ze constant aan het stofhappen zijn, of zo nat dat het een modderbende wordt. Een echt modderige Parijs-Roubaix is al wel lang geleden, het wordt weer tijd voor een Hincapie in de sloot moment.
Ik ook, ik verwacht dat ze hun numerieke voordeel in deze koers kunnen uitspelen. Ondanks dat is mijn grote favoriet toch wel Cancellara.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik verwacht hier toch wel meer van Etixx-Quickstep.
Laten we het hopen. Ook voor Lars Boom die is gebaat bij een regeneditiequote:Op dinsdag 5 april 2016 09:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens MeteoFrance ook op zondag wel regen in Nord-Pas-de-Calais. Hopelijk klopt dat, een regeneditie is veel te lang geleden.
Zou wel mooi zijn in zijn laatste PR.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:15 schreef Evertjan het volgende:
Ik verwacht ook een monsterontsnapping van Maarten Tjallingii
Ik las dat hij in tegenstelling tot RvV geen risico gaat nemen met de bandenspanning.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nog belangrijker voor Boom dan het weer, is of het hem dit keer wel lukt om minder dan vier lekke banden te krijgen.
Hij start zeker http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2623015quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:05 schreef the_critic het volgende:
[..]
Als het aan benoot ligt wel..http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160404_02219734
Het gaat er om hangen. Zaterdag nu wel regen voorspeld (2mm), zondag lijkt nu droog in Roubaix en regen tijdens de koers is toch wel het summumquote:Op woensdag 6 april 2016 23:15 schreef Boezeidekoe het volgende:
Regen op zaterdag is al genoeg om alles in een modderbende te veranderen, dan maakt het niet zoveel meer uit als het zondag droog is.
Stofhappen is ook iets.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat het zondag wsl gewoon droog blijft
bron: trouw.nlquote:Parijs-Roubaix / 'Zedelijke’ triomf van vergeten held
Zondag wordt de 104de Parijs-Roubaix verreden. In de tweede editie in 1897 werd Mathieu Cordang slechts tweede door een val op de piste. Kleinzoon Stan wil de Limburgse held aan de vergetelheid ontrukken.
Mathieu Cordang was slechts 1 meter 61 groot en kon eten voor drie. In Frankrijk werd hij ’monsieur Tobacco’ genoemd vanwege zijn voorliefde voor grote sigaren. Hij was bevriend met Jaap Eden. Hij werd wereldkampioen en vestigde diverse wereldrecords. „En hij kon van zes meter afstand een kaars uitblazen”, vertelt zijn kleinzoon Stan Cordang, geboren in 1953.
Opa (1869-1942) heeft hij nooit gekend. Als kind was Stan Cordang al gefascineerd door de foto’s die aan de muur hingen in het bedrijf van zijn vader Jules. Van zijn vader hoorde hij verhalen over opa. Veel had Mathieu Cordang niet over zijn avonturen verteld. Hij had verbitterd afscheid genomen van de wielersport. „Het was een zwijgzame man. Hij is gestopt omdat hij te vaak was belazerd.”
Mathieu Cordang was einde negentiende eeuw een fenomeen. Dat wordt snel duidelijk uit alle informatie en boeken die zijn kleinzoon gedurende zijn leven heeft verzameld. Een memorabele prestatie leverde hij op 18 april 1897, in de tweede editie van Parijs-Roubaix. Cordang was al voor de start de grote favoriet. Het jaar daarvoor was hij immers wereldkampioen geworden op de 100 kilometer in Keulen. Bij Stan Cordang, APK-keurmeester uit Swalmen, hangt de gouden medaille van dat WK aan de muur in de huiskamer.
Het was slecht weer, die paaszondag van 1897. Het startveld telde 26 profs: twintig Fransen, vijf Belgen en Cordang. De Limburger reed vrij snel na de start alleen voorop. Hij pakte elf en zelfs twintig minuten voorsprong op het Franse idool Maurice Garin, die zes jaar later de eerste Tour zou winnen. De wegen waren bar slecht. Het stof van de mijnen had zich vermengd met de modder. Het was ’één slijkmassa’, schreef ANWB-blad De Kampioen destijds. Na een verbeten jacht van Garin, die als fietsenhandelaar uit Roubaix de wegen in het noorden als geen ander kende, werd Cordang in de finale bijgehaald.
Bij het binnenrijden van het velodroom –ook zondag het decor van de ontknoping– gebeurt het. Cordang neemt de eerste bocht te scherp en valt. Hij verliest 200 meter. Ze moeten dan nog zes rondjes rijden. Voor 15 000 ’geestdriftige’ mensen en onder ’daverende toejuichingen’ ontstaat een bloedstollend gevecht. Cordang komt dertig meter tekort. Hij gaat al voor de streep rechtop zitten „Garin valt uitgeput van zijn kar en wordt terecht geholpen, terwijl Cordang eenige oogenblikken later onder luid applaus met eene dikke gigerl-sigaar op het middenterrein verschijnt”, schreef De Kampioen. Hij mocht dan niet gewonnen hebben, hij was ’zedelijk de winnaar’. Dat schreef ook de Franse sportkrant Le Vélo. Zelfs Garin erkende dat Cordang de sterkste was geweest.
De vader van Stan Cordang heeft altijd verteld dat Franse toeschouwers zijn vader ten val hadden gebracht. De kleinzoon: „Ik heb er geen bewijzen voor gevonden. Ik geloof ook niet dat hij hem heeft laten winnen voor geld. Opa verdiende in die tijd kapitalen.’’
Cordang wijst op alle advertenties van banden- en fietsfabrikanten die reclame maakten met zijn grootvaders naam. „Er moet een boek over hem komen. Hij is altijd ondergewaardeerd geweest. Mijn opa was een groot kampioen. Jaap Eden wordt altijd en overal genoemd maar die leefde erop los, opa heeft hem uit de goot geholpen. Eden won alleen sprintwedstrijdjes. Opa reed wedstrijden van honderden kilometers. Drie keer is hij tweede geworden in de monsterklassieker Bordeaux-Parijs.”
In 1900 stopte Cordang. Hij werd eigenaar van een garagebedrijf. In 1942, stierf hij, aan een longontsteking. „Misschien is hij ook vergeten omdat hij een Limburger was. Dat was voor Holland heel ver weg.”
Mooi verhaal.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
De mooiste klassieker van het jaar.
Nog een mooi artikel gevonden (van alweer 10 jaar geleden) over de allereerste Nederlander op het podium van een klassieker.
[..]
bron: trouw.nl
Tsja familie, dus moet hem wel kennen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mooi verhaal.![]()
Nog nooit van hem gehoord overigens.
Familie, ja dat maakt een verschil en een stuk specialer.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Tsja familie, dus moet hem wel kennen.
Jammer dat alleen echte kenners hem nog herinneren.
Waarschijnlijk een van Nederlands grootste wielrenners als je zijn records bekijkt.
Hij Fietste oa sneller dan een trein
http://hetiskoers.nl/vergeten-wielrenner-cordang-mathieu/
http://nos.nl/artikel/209(...)el-naar-roubaix.htmlquote:Op NOS.nl kunnen wielerliefhebbers Parijs-Roubaix van start tot finish volgen. Op de beroemde wielerbaan in Noord-Frankrijk zitten Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot al om 10.40 uur klaar om de voorjaarsklassieker van commentaar te voorzien.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/209(...)el-naar-roubaix.html
Morgen dus 6 en half uur Herbert en Maarten![]()
Edit: Eurosport begint morgen al om kwart over tien.![]()
Kijk eens 2 posts boven je.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar wordt het uitgezonden en hoe laat is ongeveer de finish?
Dat is een snel antwoord.quote:
Als ik zo naar de Europeese regenradar kijk, dan begint het ongeveer nu met regenen tot vanavond laat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit![]()
#PrayForRain
Een echte hel zal het met zon, 15 graden en geen wind niet worden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:17 schreef komrad het volgende:
vannacht kans op regen. Morgen droog. Ik hoop dat het voldoende is voor een echte hel morgen
Roubaix boeit niet. Gaat om de 100km daarvoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk klopt dit niet.
Lekker positief zegquote:Op zondag 10 april 2016 09:23 schreef Ereinion het volgende:
Wordt lastig kiezen waar te kijken vandaag. Eurosport heeft alleen maar matige commentatoren, op de NOS die twee onbenullen, op de belg die walgelijke Karl Vannieuwkerke.
Kan ik hier niet zien, hoe ver zijn ze van de meet?quote:Op zondag 10 april 2016 10:45 schreef Van_Poppel het volgende:
De NOS-stream met commentaar van Herbert en Maarten is nu ook in de lucht.![]()
http://nos.nl/livestream/2098233-parijs-roubaix.html
Ze moeten nog ongeveer 257km fietsenquote:Op zondag 10 april 2016 10:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan ik hier niet zien, hoe ver zijn ze van de meet?
Wat zegt hij?quote:Op zondag 10 april 2016 10:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Maarten verkondigt alweer onzin. Heeft hij toch mooi vijf minuten volgehouden.
Haha, vond je die Berkhout destijds nog wel te doen? Of ook niet?quote:Op zondag 10 april 2016 10:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Nooit gedacht dit te zullen zeggen, maar Maarten en Herbert zijn echt een openbaring in vergelijking met die Eurosport Belg.
Hij hield een relaas over Dayer Quintana, het enige wat hij correct had is dat hij de Tour de San Luis won.quote:
Berkhout & Nelissen gouden koppel.quote:Op zondag 10 april 2016 10:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Haha, vond je die Berkhout destijds nog wel te doen? Of ook niet?
Ik ben nog benieuwd waar de vader van Voeckler eigenlijk vandaan komt.quote:Op zondag 10 april 2016 11:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Herbert's anekdote over Westra de stratenmaker kan worden doorgestreept. Het is wachten op Gerben Karstens die achter een boom verschijnt, David Millar de wereldreiziger en Botero die in Colombia niet in een KELME tricot kan trainen.
en die anekdote over de krampaanval van Hushovdquote:Op zondag 10 april 2016 11:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Herbert's anekdote over Westra de stratenmaker kan worden doorgestreept. Het is wachten op Gerben Karstens die achter een boom verschijnt, David Millar de wereldreiziger en Botero die in Colombia niet in een KELME tricot kan trainen.
Je dacht dat ze direct vanuit de start de kasseien opgingen of zo?quote:Op zondag 10 april 2016 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, de kasseienstroken zijn er nog lang niet.
Stijn denkt niet.quote:Op zondag 10 april 2016 11:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je dacht dat ze direct vanuit de start de kasseien opgingen of zo?
Nee, maar wel iets eerder verwacht.quote:Op zondag 10 april 2016 11:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je dacht dat ze direct vanuit de start de kasseien opgingen of zo?
Hebben zeker alleen beeld ingekochtquote:Op zondag 10 april 2016 11:15 schreef opgebaarde het volgende:
Off-topic
Waarom hebben een aantal reclames geen geluid?
quote:Op zondag 10 april 2016 11:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu al een succes dat de koers helemaal wordt uitgezonden.
maar zit er iemand bij die devolder of trentin eraf gaat rijdenquote:
Devolder zelfquote:Op zondag 10 april 2016 11:44 schreef komrad het volgende:
[..]
maar zit er iemand bij die devolder of trentin eraf gaat rijden
Dat snap ik ook niet. Waarom in hemelsnaam maar 1 man mee.quote:Op zondag 10 april 2016 11:48 schreef franklop het volgende:
Moet Astana niet nog een mannetje bijzetten..
LottoNL ook wel, want Castelijns zal de koers niet winnen.quote:Op zondag 10 april 2016 11:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begin me af te vragen wie het gat op deze kopgroep zal willen/moeten dichtrijden.
Als Astana het dus niet meteen doet.
Echt wel.quote:Op zondag 10 april 2016 11:50 schreef franklop het volgende:
[..]
LottoNL ook wel, want Castelijns zal de koers niet winnen.
Precies, die 20 seconde vertraging neem ik op de koop toe.quote:Op zondag 10 april 2016 11:55 schreef Max23 het volgende:
Je kan beter naar Herbert en Maarten luisteren op de stream. Dan al die reclames en dat lollercommentaar op ES
Ik vrees er alleen voor dat Astana het toch dicht rijdt en er vervolgens een kleine, kansloze groep wegrijdt.quote:Op zondag 10 april 2016 11:52 schreef TheArt het volgende:
Dit gaat de hele dag niet meer stilvallen. Wat een koers gaat dit worden!
Die kans is nog altijd dik aanwezig.quote:Op zondag 10 april 2016 11:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vrees er alleen voor dat Astana het toch dicht rijdt en er vervolgens een kleine, kansloze groep wegrijdt.
José is nu met dingen aan het gooien.quote:
niet aangehad vandaagquote:Op zondag 10 april 2016 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb inmiddels geen broekje meer aan.
Dan winnen ze binnen vijf jaar allemaal de Tour.quote:Op zondag 10 april 2016 12:02 schreef franklop het volgende:
even stayeren achter de Sky ploegleiderswagen
Weer aan het plassen?quote:Op zondag 10 april 2016 12:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Zag ik daar Boonen in de mongolenwaaier?
Gast, slinger die tv aan een rap een beetje.quote:Op zondag 10 april 2016 12:06 schreef Slobeend het volgende:
Het is dus al de moeite waard te gaan kijken?
Al een uur.quote:Op zondag 10 april 2016 12:06 schreef Slobeend het volgende:
Het is dus al de moeite waard te gaan kijken?
Met Eddy en Sven?quote:Op zondag 10 april 2016 12:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
De Belg is ook begonnen aan de voorbeschouwing
Pieri zonder helmquote:Op zondag 10 april 2016 12:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
De Belg is ook begonnen aan de voorbeschouwing
Wat een vrolijke kwast is dat.quote:
Goed zo.quote:Op zondag 10 april 2016 12:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb even een heerlijke sandwich in elkaar gezet voor dit genot.
Het is m'n ontbijt. Ga je nu weer flauwe opmerkingen maken over mijn etenstijden?quote:
In het weekend eet ik pas voor het eerst ergens in de middag.quote:Op zondag 10 april 2016 12:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is m'n ontbijt. Ga je nu weer flauwe opmerkingen maken over mijn etenstijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Maar bij jou staat doorgaans het avondeten, gemaakt door moeders de vrouw, al rond zessen op tafel. Dat is best bizar.quote:Op zondag 10 april 2016 12:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In het weekend eet ik pas voor het eerst ergens in de middag.
Wat is daar raar aan?quote:Op zondag 10 april 2016 12:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar bij jou staat doorgaans het avondeten, gemaakt door moeders de vrouw, al rond zessen op tafel. Dat is best bizar.
Nee. Dat is normaal. Dat is wat normale mensen doen.quote:Op zondag 10 april 2016 12:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar bij jou staat doorgaans het avondeten, gemaakt door moeders de vrouw, al rond zessen op tafel. Dat is best bizar.
Mani, zo ben ik ook.quote:Op zondag 10 april 2016 12:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee. Dat is normaal. Dat is wat normale mensen doen.
Met rugwind zoals nu valt dat wel mee.quote:Op zondag 10 april 2016 12:25 schreef Mani89 het volgende:
Jullie waren weer helemaal blij voor niks. De komende paar uur worden slaapverwekkend
Over dertig kilometer beginnen we aan de kasseien, dus nee.quote:Op zondag 10 april 2016 12:25 schreef Mani89 het volgende:
Jullie waren weer helemaal blij voor niks. De komende paar uur worden slaapverwekkend
Helaas.quote:Op zondag 10 april 2016 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan niet wachten op de Ronde van Azerbeidzjan. Zou Lotto Djumbo meedoen? Dan kan de schansspringer weer een koers winnen.
Maar dat is nu nog plichtmatig gegroepeerd over de steentjes rollen. Fascinerend.quote:Op zondag 10 april 2016 12:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Over dertig kilometer beginnen we aan de kasseien, dus nee.
Als hij maar niet op z'n stang blijft zitten terwijl z'n medevluchter de sprint al aangaatquote:Op zondag 10 april 2016 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan niet wachten op de Ronde van Azerbeidzjan. Zou Lotto Djumbo meedoen? Dan kan de schansspringer weer een koers winnen.
Dan kijk je toch lekker niet, zeiksnor.quote:Op zondag 10 april 2016 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dat is nu nog plichtmatig gegroepeerd over de steentjes rollen. Fascinerend.
twitter:ElisaMadiot twitterde op zondag 10-04-2016 om 12:11:04Mons-en-Pévèle, 12h10 https://t.co/TaLtxS7gxg reageer retweet
daarom ga ik zo vaak live kijken. Dan zie je de eerste koersurenquote:Op zondag 10 april 2016 12:32 schreef Koffieplanter het volgende:
We kunnen wel concluderen dat live beelden vanaf de start een groot succes zijn. Zo zou het altijd moeten gaan. Veel beter dan op de hoogte moeten blijven van Twitterberichten en what not.
Vast toen hij nog #viesdik was.quote:Op zondag 10 april 2016 12:32 schreef Evertjan het volgende:
Wisten jullie dat Froome ook 1 keer van start is gegaan in Parijs Roubaix??
Keukenlare zei hijquote:Op zondag 10 april 2016 12:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Zei Maarten zojuist Jens Keukenla? Dat is best grappig.
Ik zou haar wel doenquote:Op zondag 10 april 2016 12:33 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:ElisaMadiot twitterde op zondag 10-04-2016 om 12:11:04Mons-en-Pévèle, 12h10 https://t.co/TaLtxS7gxg reageer retweet
Ik pies in mij broekje van het lachenquote:Op zondag 10 april 2016 12:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Zei Maarten zojuist Jens Keukenla? Dat is best grappig.
Ik moet er niet aan denken om Marc als schoonvader te hebben.quote:
Daar ga je al... Nog een broek aanhebben bij deze koers.quote:Op zondag 10 april 2016 12:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik pies in mij broekje van het lachen
Onderbroekjequote:Op zondag 10 april 2016 12:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Daar ga je al... Nog een broek aanhebben bij deze koers.
Waar anders als je geen tv in de buurt hebt?quote:Op zondag 10 april 2016 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom kijken mensen nog naar de NOS?
Suïcidale mensen.quote:Op zondag 10 april 2016 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
procyclinglive.com en dan een fatsoenlijke stream pakken.quote:Op zondag 10 april 2016 12:51 schreef Zelva het volgende:
[..]
Waar anders als je geen tv in de buurt hebt?
Zolang je toch niet met geluid kijkt maakt het over het algemeen niet uitquote:Op zondag 10 april 2016 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Been there, done that and got a faulty t-shirt.quote:Op zondag 10 april 2016 12:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
procyclinglive.com en dan een fatsoenlijke stream pakken.
Was dat niet gewoon de tactische wissel voor de kasseien om met minder druk in de banden te rijden?quote:
Rijd Boom op zijn crossfiets?quote:Op zondag 10 april 2016 13:10 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon de tactische wissel voor de kasseien om met minder druk in de banden te rijden?
Ik ja, omdat het weer Sep is. Ik had de halve quote kunnen deleten om het helemaal kloppend te maken maar daar had ik geen zin in.quote:Op zondag 10 april 2016 13:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
klopt. maar hij schrijft: lotto met hun knakenmateriaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |