José is nu met dingen aan het gooien.quote:
niet aangehad vandaagquote:Op zondag 10 april 2016 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb inmiddels geen broekje meer aan.
Dan winnen ze binnen vijf jaar allemaal de Tour.quote:Op zondag 10 april 2016 12:02 schreef franklop het volgende:
even stayeren achter de Sky ploegleiderswagen
Weer aan het plassen?quote:Op zondag 10 april 2016 12:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Zag ik daar Boonen in de mongolenwaaier?
Gast, slinger die tv aan een rap een beetje.quote:Op zondag 10 april 2016 12:06 schreef Slobeend het volgende:
Het is dus al de moeite waard te gaan kijken?
Al een uur.quote:Op zondag 10 april 2016 12:06 schreef Slobeend het volgende:
Het is dus al de moeite waard te gaan kijken?
Met Eddy en Sven?quote:Op zondag 10 april 2016 12:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
De Belg is ook begonnen aan de voorbeschouwing
Pieri zonder helmquote:Op zondag 10 april 2016 12:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
De Belg is ook begonnen aan de voorbeschouwing
Wat een vrolijke kwast is dat.quote:
Goed zo.quote:Op zondag 10 april 2016 12:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb even een heerlijke sandwich in elkaar gezet voor dit genot.
Het is m'n ontbijt. Ga je nu weer flauwe opmerkingen maken over mijn etenstijden?quote:
In het weekend eet ik pas voor het eerst ergens in de middag.quote:Op zondag 10 april 2016 12:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is m'n ontbijt. Ga je nu weer flauwe opmerkingen maken over mijn etenstijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |