Idealiter wel, maar dan nog kan zo iemand maar op één plek staan.quote:Op maandag 15 april 2019 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie net deze foto;
[ afbeelding ]
Zou je niet ook daar wat mannen moeten hebben staan met een fiets? (lees: alle ploegen) WvA had daar pech met zijn schakelsysteem kennelijk.
De kans dat hij de 10 gaat halen lijkt me ondertussen niet meer zo groot.quote:
Vergeet @El-Stinho niet.quote:Op maandag 15 april 2019 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We wachten overigens op een reactie van de doofstomme @:Koffieplanter .
Het is Hans.
Als je het na 8x niet weer, weet je het na 9x ook nietquote:Op maandag 15 april 2019 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De kans dat hij de 10 gaat halen lijkt me ondertussen niet meer zo groot.
Nouja, Stijn nemen we sowieso niet serieus, of wel dan? Terwijl de reputatie van Koffieplanter hier een flinke opdoffer krijgt.quote:
Nee, wel meer allround.quote:Op maandag 15 april 2019 14:16 schreef Aguero het volgende:
Om terug te komen op het wielrennen, is Gilbert nu groter dan Boonen?
Natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2019 14:16 schreef Aguero het volgende:
Phil op eenzame hoogte.quote:Op maandag 15 april 2019 14:16 schreef Aguero het volgende:
Ja. Maar dat was hij zonder deze overwinning ook al. Tenminste, als je kijkt naar het aantal klassiekers dat 'ie heeft gewonnen.quote:Op maandag 15 april 2019 14:16 schreef Aguero het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2019 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, Stijn nemen we sowieso niet serieus, of wel dan? Terwijl de reputatie van Koffieplanter hier een flinke opdoffer krijgt.
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 15-04-2019 om 18:20:13Niemand komp an Maakantje. https://t.co/46cKbqYdCk
reageer retweet
twitter:Andymcgra twitterde op maandag 15-04-2019 om 14:54:27Bernie Eisel on Paris-Roubaix: "At least 10 riders got taken out by somebody with a big lens taking pictures. Just hobby photographers." 📸@SkyTedTravels
reageer retweet
Deze gast zag ik ook tijdens de uitzending gisteren. Fotoidioten.quote:Op maandag 15 april 2019 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:Andymcgra twitterde op maandag 15-04-2019 om 14:54:27Bernie Eisel on Paris-Roubaix: "At least 10 riders got taken out by somebody with a big lens taking pictures. Just hobby photographers." 📸@:SkyTedTravels [ afbeelding ] reageer retweet
Wat 'n idioot.quote:Op maandag 15 april 2019 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:Andymcgra twitterde op maandag 15-04-2019 om 14:54:27Bernie Eisel on Paris-Roubaix: "At least 10 riders got taken out by somebody with a big lens taking pictures. Just hobby photographers." 📸@:SkyTedTravels [ afbeelding ] reageer retweet
Doet me altijd denken aan een van mijn vroege wielrenherinneringen.quote:Op maandag 15 april 2019 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
deze foto gemaakt met een telelens?. Keur het niet goed, maar voor hetzelfde geld zit er nog 100mtr tussen de renners en de fotograaf.quote:Op maandag 15 april 2019 19:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze gast zag ik ook tijdens de uitzending gisteren. Fotoidioten.
ZIEDENDquote:Op maandag 15 april 2019 20:48 schreef groenen het volgende:
Door het idiote stuurwerk vanNiermann
is Tiesj Benoot door de autoruit van Lotto Visma geknald
quote:Op maandag 15 april 2019 20:48 schreef groenen het volgende:
Door het idiote stuurwerk vanNiermann
is Tiesj Benoot door de autoruit van Lotto Visma geknald
Maar dit geheel terzijde.quote:Bij Jumbo-Visma beseften ze meteen dat het ernstig was. Ploegleider Herman Frison: “Nico Verhoeven is meteen gestopt om zich te verontschuldigen en te vragen hoe het was met Tiesj. We nemen hem niks kwalijk. Zoiets doe je niet expres en wens je je ergste vijand niet toe. Het is een spijtig ongeval. In Parijs-Roubaix is het zo hectisch, je moet constant links en rechts kijken, want er zijn zoveel motoren met fotografen en UCI-commissarissen en de renners passeren langs alle kanten. Nico kon geen kant op met zijn wagen en in een fractie van een seconde remde hij.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |