Wtf bedoel je dat, dat is gewoon de lach van Hans. Ben jij autistisch?quote:Op zondag 14 april 2019 22:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar waarom hoor je die persoon of lach dan maar een keer?
Dat is no way de lach van Hansie Hansie.quote:Op zondag 14 april 2019 22:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wtf bedoel je dat, dat is gewoon de lach van Hans. Ben jij autistisch?
Echt wel.quote:Op zondag 14 april 2019 22:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is no way de lach van Hansie Hansie.
Maar het is wel de lach van Hansie Hansie, Hans.quote:Op zondag 14 april 2019 22:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Natuurlijk wel gekkie.quote:Op zondag 14 april 2019 22:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 14 april 2019 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft dat echt weg van het geluid van een soort van een alarm in een disco/dance-nummer?
Ik geloof er niets van.quote:
Ik geloof voor geen seconde dat het Hans is en ik weet hoe Hans klinkt want zijn lach is ooit nog heel lang mijn UI geweest.quote:
Hoor jij wel vaker stemmen?quote:Op zondag 14 april 2019 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik geloof voor geen seconde dat het Hans is en ik weet hoe Hans klinkt want zijn lach is ooit nog heel lang mijn UI geweest.
Het is gewoon Hans.quote:Op zondag 14 april 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
@:wimderon kan jij als misdienaar van het archief uitsluitsel geven?
quote:“Ik had iets te veel druk in mijn banden zitten, waardoor ik niet het goede gevoel op de kasseien had. Daar baalde ik erg van. Op een gegeven moment had ik wat problemen met mijn fiets en moest ik wisselen (op 74 km. van het einde, red.) en toen was het klaar.”
En hoeveel keer heeft hij deze koers nu gereden?quote:
Dit was pas de 9e keer.quote:Op maandag 15 april 2019 12:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En hoeveel keer heeft hij deze koers nu gereden?
Klein leermomentje dusquote:Op maandag 15 april 2019 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit was pas de 9e keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |