Maar bij jou staat doorgaans het avondeten, gemaakt door moeders de vrouw, al rond zessen op tafel. Dat is best bizar.quote:Op zondag 10 april 2016 12:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In het weekend eet ik pas voor het eerst ergens in de middag.
Wat is daar raar aan?quote:Op zondag 10 april 2016 12:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar bij jou staat doorgaans het avondeten, gemaakt door moeders de vrouw, al rond zessen op tafel. Dat is best bizar.
Nee. Dat is normaal. Dat is wat normale mensen doen.quote:Op zondag 10 april 2016 12:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar bij jou staat doorgaans het avondeten, gemaakt door moeders de vrouw, al rond zessen op tafel. Dat is best bizar.
Mani, zo ben ik ook.quote:Op zondag 10 april 2016 12:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee. Dat is normaal. Dat is wat normale mensen doen.
Met rugwind zoals nu valt dat wel mee.quote:Op zondag 10 april 2016 12:25 schreef Mani89 het volgende:
Jullie waren weer helemaal blij voor niks. De komende paar uur worden slaapverwekkend
Over dertig kilometer beginnen we aan de kasseien, dus nee.quote:Op zondag 10 april 2016 12:25 schreef Mani89 het volgende:
Jullie waren weer helemaal blij voor niks. De komende paar uur worden slaapverwekkend
Helaas.quote:Op zondag 10 april 2016 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan niet wachten op de Ronde van Azerbeidzjan. Zou Lotto Djumbo meedoen? Dan kan de schansspringer weer een koers winnen.
Maar dat is nu nog plichtmatig gegroepeerd over de steentjes rollen. Fascinerend.quote:Op zondag 10 april 2016 12:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Over dertig kilometer beginnen we aan de kasseien, dus nee.
Als hij maar niet op z'n stang blijft zitten terwijl z'n medevluchter de sprint al aangaatquote:Op zondag 10 april 2016 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan niet wachten op de Ronde van Azerbeidzjan. Zou Lotto Djumbo meedoen? Dan kan de schansspringer weer een koers winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |