Als ik zo naar de Europeese regenradar kijk, dan begint het ongeveer nu met regenen tot vanavond laat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit![]()
#PrayForRain
Een echte hel zal het met zon, 15 graden en geen wind niet worden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:17 schreef komrad het volgende:
vannacht kans op regen. Morgen droog. Ik hoop dat het voldoende is voor een echte hel morgen
Roubaix boeit niet. Gaat om de 100km daarvoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk klopt dit niet.
Lekker positief zegquote:Op zondag 10 april 2016 09:23 schreef Ereinion het volgende:
Wordt lastig kiezen waar te kijken vandaag. Eurosport heeft alleen maar matige commentatoren, op de NOS die twee onbenullen, op de belg die walgelijke Karl Vannieuwkerke.
Kan ik hier niet zien, hoe ver zijn ze van de meet?quote:Op zondag 10 april 2016 10:45 schreef Van_Poppel het volgende:
De NOS-stream met commentaar van Herbert en Maarten is nu ook in de lucht.![]()
http://nos.nl/livestream/2098233-parijs-roubaix.html
Ze moeten nog ongeveer 257km fietsenquote:Op zondag 10 april 2016 10:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan ik hier niet zien, hoe ver zijn ze van de meet?
Wat zegt hij?quote:Op zondag 10 april 2016 10:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Maarten verkondigt alweer onzin. Heeft hij toch mooi vijf minuten volgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |