Waar anders als je geen tv in de buurt hebt?quote:Op zondag 10 april 2016 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom kijken mensen nog naar de NOS?
Suïcidale mensen.quote:Op zondag 10 april 2016 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
procyclinglive.com en dan een fatsoenlijke stream pakken.quote:Op zondag 10 april 2016 12:51 schreef Zelva het volgende:
[..]
Waar anders als je geen tv in de buurt hebt?
Zolang je toch niet met geluid kijkt maakt het over het algemeen niet uitquote:Op zondag 10 april 2016 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Been there, done that and got a faulty t-shirt.quote:Op zondag 10 april 2016 12:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
procyclinglive.com en dan een fatsoenlijke stream pakken.
Was dat niet gewoon de tactische wissel voor de kasseien om met minder druk in de banden te rijden?quote:
Rijd Boom op zijn crossfiets?quote:Op zondag 10 april 2016 13:10 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon de tactische wissel voor de kasseien om met minder druk in de banden te rijden?
Ik ja, omdat het weer Sep is. Ik had de halve quote kunnen deleten om het helemaal kloppend te maken maar daar had ik geen zin in.quote:Op zondag 10 april 2016 13:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
klopt. maar hij schrijft: lotto met hun knakenmateriaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |