abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161189398
Ik hoop dat het kabinet gewoon het verdrag ratificeert, ongeacht de uitkomst en de opkomst morgen. Fuck de PVV en de SP, fuck de zeikburger die geen enkel idee heeft waar het over gaat. Lekker hun zogenaamde 'feestje van de democratie' verkutten. Ik kijk er nu al naar uit.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2016 09:49:21 ]
pi_161189489
het nee-kamp komt echt niet verder dan een argument wat nog het beste te vergelijken is met: ik ben tegen aardappelen, dus ik stem tegen pannenkoeken...
pi_161189564
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 april 2016 09:46 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop dat het kabinet gewoon het verdrag ratificeert, ongeacht de uitkomst en de opkomst morgen. Fuck de PVV en de SP, fuck de zeikburger die geen enkel idee heeft waar het over gaat. Lekker hun zogenaamde 'feestje van de democratie' verkutten. Ik kijk er nu al naar uit.
En dan genieten van alle verontwaardigde reacties. Daar kan ik mij ook wel verheugen ja.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 5 april 2016 @ 10:00:16 #184
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_161189600
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 09:38 schreef Elzies het volgende:
Peilingen geven aan dat een meerderheid tegen stemt. Nu nog de opkomst. Dat blijft inderdaad een zorgenkindje. Je moet mensen bewust maken dat wanneer ze ergens tegen zijn en ze zich hierover formeel kunnen uitspreken dit ook moeten doen.

Geldt ook voor de verkiezingen, klagen maar vervolgens niet stemmen is een zwaktebod. Zelfs al verlies je, dan nog kun je jezelf recht in de spiegel aankijken. :)
Ik verwacht een meerderheid 'tegen/nee' maar die opkomst wordt wel echt de bottleneck. Genoeg mensen in mijn omgeving die waarschijnlijk niet gaan stemmen. Dat zijn echt geen domme mensen, maar ze volgen al die EU-politiek gewoon niet en hebben ook geen zin zich daar nu in te verdiepen.
pi_161189748
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik verwacht een meerderheid 'tegen/nee' maar die opkomst wordt wel echt de bottleneck. Genoeg mensen in mijn omgeving die waarschijnlijk niet gaan stemmen. Dat zijn echt geen domme mensen, maar ze volgen al die EU-politiek gewoon niet en hebben ook geen zin zich daar nu in te verdiepen.
Er spelen verschillende factoren een rol:

-Te weinig feitenkennis/ interesse.
-Slechte bereikbaarheid van stemlokalen.
-Tactische stem door niet te stemmen.

Het is natuurlijk ieders recht om ergens wel of geen interesse in te willen tonen. Vroeger zeiden deze landen mij ook weinig, maar als je erin verdiept dan komen er interessante geschiedkundige en culturele weetjes naar voren toe. Fascinerender dan ik had gedacht.

Je mag natuurlijk tactisch stemmen door niet te gaan stemmen. Gemiste kans, maar toch.

De slechte bereikbaarheid van stemlokalen vind ik wel een kwalijke zaak. Er zijn veel minder stemlokalen. Mensen die slecht ter been zijn en best willen stemmen zien daar nu vanaf. Moet men verder reizen om te kunnen stemmen (bv. na het werk) dan vormt dat ook een prikkel om toch niet te gaan stemmen.
pi_161189957
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 09:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Als Verhofstadt en Van Baalen voor zijn weet je dat tegen moet stemmen.
Zodat je in het gezelschap van Poetin, Wilders en Jan Roos past?
pi_161190002
quote:

[..]

Ik neem in elk geval 2 extra stemmen mee. Zouden meer mensen moeten doen. ^O^
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_161190050
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 april 2016 09:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan genieten van alle verontwaardigde reacties. Daar kan ik mij ook wel verheugen ja.
Ik hou in mijn achterhoofd dat de regering deze uitslag naast zich neer legt. Ik denk dat deze stemming wel belangrijk is met de Britten in mijn achterhoofd die in juni? mogen stemmen. Farage kan deze stemming weer gaan gebruiken voor zijn campagne
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_161190097
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:28 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ik hou in mijn achterhoofd dat de regering deze uitslag naast zich neer legt. Ik denk dat deze stemming wel belangrijk is met de Britten in mijn achterhoofd die in juni? mogen stemmen. Farage kan deze stemming weer gaan gebruiken voor zijn campagne
Net of die Britten zich iets van ons aantrekken. Die Brexit gaat er toch wel komen. De mallotige eilandbewoners - vooral die uit de onderklasse - denken namelijk dat hun inkomen op magische verviervoudigd op het moment dat ze uit de EU stappen.
  dinsdag 5 april 2016 @ 10:35:02 #190
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_161190209
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:10 schreef Elzies het volgende:

[..]

Vooral die feitenkennis is nogal een probleem bij het nee-kamp.

Ik kan niet meer op één hand tellen hoeveel mensen ik zie blaten op Facebook dat ze Nee gaan stemmen en dan komen met een reden die echt 0,0 met hetgeen waarover we gaan stemmen te maken heeft.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Moderator dinsdag 5 april 2016 @ 10:35:49 #191
8781 crew  Frutsel
pi_161190228
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:22 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zodat je in het gezelschap van Poetin, Wilders en Jan Roos past?
ik wil hoe dan ook gaan stemmen.. omdat ik vind dat wanneer je dat recht hebt je er ook gebruik van moet maken maar ik heb nu al zoveel gelezen maar sta nergens 100% achter en twijfel nog altijd hoe of wat. Je hoort/ziet ook zoveel mensen, al dan niet bekend of onbekend, wat roepen -O- Frustie
pi_161190303
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:35 schreef Frutsel het volgende:

[..]

ik wil hoe dan ook gaan stemmen.. omdat ik vind dat wanneer je dat recht hebt je er ook gebruik van moet maken maar ik heb nu al zoveel gelezen maar sta nergens 100% achter en twijfel nog altijd hoe of wat. Je hoort/ziet ook zoveel mensen, al dan niet bekend of onbekend, wat roepen -O- Frustie
Dat staat je uiteraard vrij.
  Moderator dinsdag 5 april 2016 @ 10:45:15 #193
8781 crew  Frutsel
pi_161190414
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat staat je uiteraard vrij.
Naja, bepaalde krachttermen die ik voorbij heb zien komen staan me dan weer tegen en drukken me eerder de tegenovergestelde richting in :') En dat gaat dan weer lekker heen en weer.
  dinsdag 5 april 2016 @ 10:53:54 #194
192592 SureD1
------------------------------
pi_161190565
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:10 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ieders recht om ergens wel of geen interesse in te willen tonen. Vroeger zeiden deze landen mij ook weinig, maar als je erin verdiept dan komen er interessante geschiedkundige en culturele weetjes naar voren toe. Fascinerender dan ik had gedacht.

Je mag natuurlijk tactisch stemmen door niet te gaan stemmen. Gemiste kans, maar toch.

De slechte bereikbaarheid van stemlokalen vind ik wel een kwalijke zaak. Er zijn veel minder stemlokalen. Mensen die slecht ter been zijn en best willen stemmen zien daar nu vanaf. Moet men verder reizen om te kunnen stemmen (bv. na het werk) dan vormt dat ook een prikkel om toch niet te gaan stemmen.
Je kan ook gewoon overtuigd tegen dit referendum zijn. Niet stemmen is echt niet synoniem met geen interesse. Dit refrendum is een gedrocht...
  dinsdag 5 april 2016 @ 10:55:29 #195
192592 SureD1
------------------------------
pi_161190596
quote:

[..]

23 juni. Getuige de laatste verkiezingen in het VK is Farage daar, gelukkig, volstrekt irrelevant. Het gaat daar om de rechtervleugel van de Conservatieven, UKIP speelt geen rol...
pi_161190899
#stemtegen
  dinsdag 5 april 2016 @ 11:12:29 #197
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_161190972

#stemvoor
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_161191026
#Stemniet.
pi_161191053
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
#Stemniet.
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2016 11:12 schreef Gutmensch het volgende:
#stemvoor
Moet ik nu voor stemmen of niet gaan stemmen :?
  dinsdag 5 april 2016 @ 11:16:52 #200
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_161191084
Ik ga toch maar niet stemmen :')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_161191253
quote:

[..]

Het woord stemmen is eigenlijk al vreemd, het zou eigenlijk adviseren moeten heten.
  dinsdag 5 april 2016 @ 11:23:54 #202
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_161191290
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 11:15 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

[..]

Dat moet je voor jezelf uitmaken.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_161191566
Ik volg m'n gevoel. Stem tegen.
  dinsdag 5 april 2016 @ 11:39:16 #204
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_161191595
Het referendum is in ieder geval een prima graadmeter voor de democratie in Nederland.

Minder stembureaus.
Geen stempassen
Onduidelijke stembiljetten.

In ieder de geval totale tegenwerking.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  dinsdag 5 april 2016 @ 11:55:11 #205
3542 Gia
User under construction
pi_161191949
quote:

[..]

Als je voor bent, kun je beter niet gaan stemmen, om de opkomst zo laag mogelijk te houden.
Nu is het stembureau hier op een meter of 40 afstand, maar ik ga gewoon niet.
pi_161192045
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:00:20 #207
3542 Gia
User under construction
pi_161192051
quote:

[..]

Brexit kan gunstig zijn mbt vluchtelingenverhaal.
In Engeland hebben ze al sharia rechtbanken. Als ze ook nog eens uit de EU stappen, mogen ze helemaal de moslims gaan pamperen. Denk dat er veel doorreizen naar Engeland. Doegie!
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:01:48 #208
3542 Gia
User under construction
pi_161192080
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 11:15 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

[..]

Niet
Bij een opkomst minder dan 30% is het referendum niet geldig.
Niet stemmen is dus feitelijk vóór stemmen.
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:12:38 #209
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_161192338
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
#Stemniet.
Dieptriest dat thuisblijven een optie is.
Ik hoop dat ze de 30% halen en als er dan 90% tegen uitrolt (kans dat een voorstander strategisch thuisblijft is nou eenmaal groter) moet je ook niet gaan zeuren dat de uitslag niet representatief is.

Ik ga wel, zie het als mijn democratische plicht. Ik ga zelfs om blanco te stemmen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_161192355
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:12 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze de 30% halen en als er dan 90% tegen uitrolt (kans dat een voorstander strategisch thuisblijft is nou eenmaal groter) moet je ook niet gaan zeuren dat de uitslag niet representatief is.

Ik ga wel, zie het als mijn democratische plicht. Ik ga zelfs om blanco te stemmen.
Gefeliciteerd.
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:15:43 #211
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_161192392
quote:

[..]

Wat een onzin. Maar goed, als jij vaker dit soort achterlijke referenda wil moet je vooral gaan.

Niet dat het ene tyfus uitmaakt. Het verdrag blijft of gaat onder andere naam verder. De mening van het plebs wordt altijd genegeerd. Dat is een goede traditie sinds het begin van de mensheid.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:17:30 #212
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_161192432
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:15 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Wat een onzin. Maar goed, als jij vaker dit soort achterlijke referenda wil moet je vooral gaan.

Niet dat het ene tyfus uitmaakt. Het verdrag blijft of gaat onder andere naam verder. De mening van het plebs wordt altijd genegeerd. Dat is een goede traditie sinds het begin van de mensheid.
Niet in Zwitserland.
pi_161192482
quote:

[..]

Omdat het zo'n ellende is sla ik het stemmen bewust een keertje over.
pi_161192508
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 11:39 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Het referendum is in ieder geval een prima graadmeter voor de democratie in Nederland.

Minder stembureaus.
Geen stempassen

Nonsens natuurlijk. Maar ik snap dat je meegaat in de boosheid van de anti-Europa rotptoeters.
pi_161192541
quote:

[..]

De uitslag zal dan ook gewoon niet representatief zijn.
pi_161192678
quote:

Minder stembureaus.
Geen stempassen

Er wordt slechts 40 miljoen euro in geïnvesteerd. En als deze multiple choice vraag te ingewikkeld is houdt het ook op.
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:32:45 #217
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_161192803
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:15 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Het gaat door, dat staat al vast. Ik denk ook niet dat er veel referenda zullen volgen. Blanco stemmen geeft aan dat je wel bereid bent om te stemmen maar niet over dit onderwerp.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_161192845
quote:

Minder stembureaus.
Geen stempassen

Ik vind het nog te vroeg om van totale tegenwerking te spreken. Het komt mij eerder over als onbedoelde knulligheid en bijkomende weerzin om de manco's echt aan te pakken. Hopelijk komt er nog een vorm van evaluatie in de tweede kamer wat bij een volgende referendum beter kan. Dat het beter kan en moet lijkt me duidelijk.
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:44:50 #219
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_161193109
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:34 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik vind het nog te vroeg om van totale tegenwerking te spreken. Het komt mij eerder over als onbedoelde knulligheid en bijkomende weerzin om de manco's echt aan te pakken. Hopelijk komt er nog een vorm van evaluatie in de tweede kamer wat bij een volgende referendum beter kan. Dat het beter kan en moet lijkt me duidelijk.
Wat bijvoorbeeld beter zou kunnen is dat degenen die het referendum organiseren, ook daadwerkelijk uitleggen waar het over gaat en er geen symbolisch circus van maken.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_161193148
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:44 schreef Strani het volgende:

[..]

Wat bijvoorbeeld beter zou kunnen is dat degenen die het referendum organiseren, ook daadwerkelijk uitleggen waar het over gaat en er geen symbolisch circus van maken.
Het gaat mij meer om de faciliterende kant. Daar moet alles en goed verlopen zoals bij reguliere verkiezingen. Democratie mag niet verzanden in een soort hobbyisme. Het moet professioneel en goed gebeuren.
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:48:08 #221
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_161193180
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:34 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

"Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity"
- Scheermes van Hanlon
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:48:29 #222
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_161193189
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:46 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Het gaat mij meer om de faciliterende kant. Daar moet alles en goed verlopen zoals bij reguliere verkiezingen. Democratie mag niet verzanden in een soort hobbyisme. Het moet professioneel en goed gebeuren.
Snap ik hoor, en ben ik met je eens. Maar wat ik bedoel is dat er hogere eisen zouden moeten worden gesteld aan de initiatiefnemers van referenda.
pi_161193204
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:46 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Over hobbyisme gesproken :D :

quote:
‘Een leuk zomerdingetje.” Dat zei redacteur Bart Nijman van GeenStijl tegen de bedenkers van het plan om een referendum te organiseren over het associatieverdrag van de EU met Oekraïne.
http://www.nrc.nl/next/20(...)iets-schelen-1606419

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2016 12:49:34 ]
pi_161193229
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:49 schreef J.B. het volgende:

[..]

[..]

Nogmaals, het gaat mij om de taken van de overheid.
pi_161193248
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:35 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Vooral die feitenkennis is nogal een probleem bij het nee-kamp.

Ik kan niet meer op één hand tellen hoeveel mensen ik zie blaten op Facebook dat ze Nee gaan stemmen en dan komen met een reden die echt 0,0 met hetgeen waarover we gaan stemmen te maken heeft.
Het ja-kamp volgt de pro-Europese propagandamachine zoals we dat van hun gewend zijn. Het is niet gebaseerd op enige feitenkennis maar veelal gebaseerd op een eenzijdige aversie tegen Poetin die volgens pro-Europeanen de volgende Hitler markeert.

Ach, je weet wat pro-Europeanen al jaren over Griekenland rondbazuinde. Dat het opengrenzensysteem Schengen een zegen zou zijn. Dat de euro een stabiele munt zou zijn die nu kunstmatig wordt bijgedrukt om een onvermijdelijke ineenstorting van het systeem uit te stellen.

Griekenland koste ons miljarden. De lage Europese rente onze pensioenen en Oekraïne die natuurlijk nooit lid zal worden van de EU zal ons miljarden aan wederzijdse welvaart opleveren. Geloof je het zelf? Het ironische is dat pro-Europanen zo blind en zo stoïcijns zijn geworden dat ze in hun eigen onzin blijven geloven.
pi_161193291
De lage rente is inderdaad de schuld van de EU/euro ja, daar hebben ze in de VS, Japan en het VK natuurlijk totaal geen last van.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2016 12:54:36 ]
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:54:53 #227
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_161193315
Omdat ik tegen ga stemmen en geld krijg vanuit het Kremlin hiervoor, even deze film.

Voor het plaatsen hiervan ontving ik reeds 450 Roebels. O+

pi_161193329
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:44 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat is maar een eng ding als het je slechts te doen is om stennis te schoppen.
pi_161193338
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:49 schreef J.B. het volgende:

[..]

[..]

quote:
Van Houwelingen: „Eerst hebben we twee jaar gewacht op de nieuwe referendumwet die vorig jaar zomer van kracht werd. Vervolgens hebben we op de website van de Kiesraad gekeken welke wetten en internationale verdragen referendabel waren. Een van de eerste was het associatieverdrag met Chili. Toen wisten we dat het associatieverdrag met Oekraïne, waar toen al veel om te doen was, waarschijnlijk ook referendabel zou worden. Dat verdrag zou eerst op 30 juni in de Eerste Kamer worden behandeld. En dan zou het dus, en dit verzin ik niet, net niet referendabel zijn, want de referendumwet ging op 1 juli in. Dus toen hebben we, en ik weet tot op de dag van vandaag niet of daar wat mee is gebeurd, een mail gestuurd naar zowel de SP als de PVV met het verzoek om de behandeling een week uit te stellen. En dat gebeurde. Toen dachten we, hé, dit zou weleens wat kunnen worden. Daarop zijn we bij GeenStijl langsgegaan.”
Make my day!
pi_161193384
BelinfanteMarc twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 12:03:22 . @LavieJanRoos #geenpeil krijgt proces verbaal van haagse politie vanwege actie op plein. #eenvandaag #referendum https://t.co/b5NiMIvmzf reageer retweet
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:58:27 #231
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_161193397
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Die indruk heb ik met dit referendum eigenlijk.
pi_161193406
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:53 schreef J.B. het volgende:
De lage rente is inderdaad de schuld van de EU/euro ja, daar hebben ze in de VS, Japan en het VK natuurlijk totaal geen last van.
Ik hou de rente nauwlettend in de gaten, het biedt een mooie kans de hypotheek over te sluiten. Scheelt mooi in de maandlasten.
pi_161193437
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:56 schreef agter het volgende:

[..]

[..]

Ze hebben dus echt gewoon iets willekeurigs uitgekozen waarvan toevallig de mogelijkheid zich voordeed :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2016 13:00:59 ]
  dinsdag 5 april 2016 @ 13:01:46 #234
242879 Onnoman
The On And Only
pi_161193494
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

[hansteeuwen] SOELAAASS [/hansteeuwen]
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_161193537
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:57 schreef Houtenbeen het volgende:
BelinfanteMarc twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 12:03:22 . @LavieJanRoos #geenpeil krijgt proces verbaal van haagse politie vanwege actie op plein. #eenvandaag #referendum https://t.co/b5NiMIvmzf reageer retweet
[ afbeelding ]
LavieJanRoos twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 12:53:32 De agent die mij net een pv gaf schaamde zich dood. Hij moest mij van hogerhand op de bon slingeren, zei hij. #geenpeil reageer retweet
LavieJanRoos twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 12:59:24 Dus van hogerhand wordt besloten om mij persoonlijk een bekeuring te geven voor iets waar ik niet eens over gaat. Wat een farce. reageer retweet
  dinsdag 5 april 2016 @ 13:04:02 #236
242879 Onnoman
The On And Only
pi_161193565
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:03 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

LavieJanRoos twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 12:53:32 De agent die mij net een pv gaf schaamde zich dood. Hij moest mij van hogerhand op de bon slingeren, zei hij. #geenpeil reageer retweet
LavieJanRoos twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 12:59:24 Dus van hogerhand wordt besloten om mij persoonlijk een bekeuring te geven voor iets waar ik niet eens over gaat. Wat een farce. reageer retweet
Dus van hogerhand wordt besloten om mij persoonlijk een bekeuring te geven voor iets waar ik niet eens over gaat ga. Wat een farce.

eigenlijk best een sukkel
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_161193581
quote:

[..]

Die kleine opdonder krijgt het een beetje te hoog in de bol.
pi_161193585
quote:

[..]

Triest...

Eng volk die mensen van 'hogerhand'.
pi_161193592
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:04 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Dus van hogerhand wordt besloten om mij persoonlijk een bekeuring te geven voor iets waar ik niet eens over gaat ga. Wat een farce.

eigenlijk best een sukkel
Hij was al heel blij dat hij farce goed kon spellen denk ik.
  dinsdag 5 april 2016 @ 13:05:14 #240
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_161193595
Waar heeft hij nou een bekeuring voor gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')