Dat is maar een eng ding als het je slechts te doen is om stennis te schoppen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat bijvoorbeeld beter zou kunnen is dat degenen die het referendum organiseren, ook daadwerkelijk uitleggen waar het over gaat en er geen symbolisch circus van maken.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:49 schreef J.B. het volgende:
[..]
Over hobbyisme gesproken:
[..]
http://www.nrc.nl/next/20(...)iets-schelen-1606419
quote:Van Houwelingen: „Eerst hebben we twee jaar gewacht op de nieuwe referendumwet die vorig jaar zomer van kracht werd. Vervolgens hebben we op de website van de Kiesraad gekeken welke wetten en internationale verdragen referendabel waren. Een van de eerste was het associatieverdrag met Chili. Toen wisten we dat het associatieverdrag met Oekraïne, waar toen al veel om te doen was, waarschijnlijk ook referendabel zou worden. Dat verdrag zou eerst op 30 juni in de Eerste Kamer worden behandeld. En dan zou het dus, en dit verzin ik niet, net niet referendabel zijn, want de referendumwet ging op 1 juli in. Dus toen hebben we, en ik weet tot op de dag van vandaag niet of daar wat mee is gebeurd, een mail gestuurd naar zowel de SP als de PVV met het verzoek om de behandeling een week uit te stellen. En dat gebeurde. Toen dachten we, hé, dit zou weleens wat kunnen worden. Daarop zijn we bij GeenStijl langsgegaan.”
twitter:BelinfanteMarc twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 12:03:22. @LavieJanRoos #geenpeil krijgt proces verbaal van haagse politie vanwege actie op plein. #eenvandaag #referendum https://t.co/b5NiMIvmzf reageer retweet
Die indruk heb ik met dit referendum eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is maar een eng ding als het je slechts te doen is om stennis te schoppen.
Ik hou de rente nauwlettend in de gaten, het biedt een mooie kans de hypotheek over te sluiten. Scheelt mooi in de maandlasten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:53 schreef J.B. het volgende:
De lage rente is inderdaad de schuld van de EU/euro ja, daar hebben ze in de VS, Japan en het VK natuurlijk totaal geen last van.
Ze hebben dus echt gewoon iets willekeurigs uitgekozen waarvan toevallig de mogelijkheid zich voordeedquote:
[hansteeuwen] SOELAAASS [/hansteeuwen]quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is maar een eng ding als het je slechts te doen is om stennis te schoppen.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BelinfanteMarc twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 12:03:22. @LavieJanRoos #geenpeil krijgt proces verbaal van haagse politie vanwege actie op plein. #eenvandaag #referendum https://t.co/b5NiMIvmzf reageer retweet
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 12:53:32De agent die mij net een pv gaf schaamde zich dood. Hij moest mij van hogerhand op de bon slingeren, zei hij. #geenpeil reageer retweet
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 12:59:24Dus van hogerhand wordt besloten om mij persoonlijk een bekeuring te geven voor iets waar ik niet eens over gaat. Wat een farce. reageer retweet
Dus van hogerhand wordt besloten om mij persoonlijk een bekeuring te geven voor iets waar ik niet eens over gaat ga. Wat een farce.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 12:53:32De agent die mij net een pv gaf schaamde zich dood. Hij moest mij van hogerhand op de bon slingeren, zei hij. #geenpeil reageer retweet
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 12:59:24Dus van hogerhand wordt besloten om mij persoonlijk een bekeuring te geven voor iets waar ik niet eens over gaat. Wat een farce. reageer retweet
Die kleine opdonder krijgt het een beetje te hoog in de bol.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 12:53:32De agent die mij net een pv gaf schaamde zich dood. Hij moest mij van hogerhand op de bon slingeren, zei hij. #geenpeil reageer retweet
Triest...quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:03 schreef Houtenbeen het volgende:
Hij was al heel blij dat hij farce goed kon spellen denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Dus van hogerhand wordt besloten om mij persoonlijk een bekeuring te geven voor iets waar ik niet eens over gaat ga. Wat een farce.
eigenlijk best een sukkel
Bananenrepubliek, dit dat, zus zo!quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Triest...
Eng volk die mensen van 'hogerhand'.
Het grote complot tegen Jan Roosquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:03 schreef Houtenbeen het volgende:
In Moedertje Rusland zou hij gewoon geliquideerd zijn. Hier volgt slechts een boete waar hij alles bij moet verzinnen om het nog wat te laten lijken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Oekraïense toestanden in Nederland
En hij mag het voorval gebruiken om er op Twitter propaganda mee te voeren. Dat is ook 'frowned upon' in Rusland.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In Moedertje Rusland zou hij gewoon geliquideerd zijn. Hier volgt slechts een boete waar hij alles bij moet verzinnen om het nog wat te laten lijken.
Dat maakt niet uit, dat vermeldt hij ook niet. Het feit dát hij een bekeuring krijgt is het bewijs dat de overheid hem tegenwerkt, want er is een groot complot tegen Jan Roos gaande. Zijn blinde volgelingen reageren ook precies zoals hij wenst. Zie dit topicquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:05 schreef Strani het volgende:
Waar heeft hij nou een bekeuring voor gekregen?
De lage rente is een wassen neus. Een wanhoopsdaad die uiteindelijk zal leiden tot eenzelfde crisis als in 2008. Oversluitkosten zijn duur en uiteindelijk zal je toch het geleende bedrag in zijn geheel moeten terug betalen. Alleen jammer dat dankzij EU-maatregelingen jouw pensioen in die tijd al is verdampt. Deels omdat die is opgegeten door jouw hypotheekschuld, anderzijds dat er amper meer pensioen zal worden uitgedeeld.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hou de rente nauwlettend in de gaten, het biedt een mooie kans de hypotheek over te sluiten. Scheelt mooi in de maandlasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |