De rest van de wereld is gewoon een belastinghel voor bedrijven.quote:Op maandag 4 april 2016 00:34 schreef KetchupFTW het volgende:
Nederland is een belastingparadijs en heeft ook een groot aandeel gehad, staat tenminste in het Nu.nl artikel.
Dutch Sandwich of zo.quote:Op maandag 4 april 2016 00:34 schreef KetchupFTW het volgende:
Nederland is een belastingparadijs en heeft ook een groot aandeel gehad, staat tenminste in het Nu.nl artikel.
varchar(2) gebruikt voor het leeftijdveld in de database natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2016 00:53 schreef Rezania het volgende:
104-jarige krijgt brief van gemeente: je mag naar de kleuterschool!
Alleen maar goed dat de belangen van de president aligned zijn met de belangen van het land, goede oplossing voor het principal-agent probleem. Poroshenko 4life.quote:Op maandag 4 april 2016 00:12 schreef Kowloon het volgende:
Maar die Porosjenko lijkt mij de juiste man om de corruptie en zelfverrijking in zijn land aan te pakken.Vooralsnog heb ik het vermoeden dat zijn warme voorkeur voor het associatieverdrag tussen de EU en Oekraïne vooral te maken heeft met persoonlijke motieven. Hij zal goed profiteren van de meer open economie die ontstaat.
Nu klink je als een willekeurige hbo'er over een willekeurig onderzoek.quote:Op maandag 4 april 2016 00:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is wel een beetje open deuren intrappen.
Iedereen met een beetje verstand weet toch al dat blablbablanlamimimimi
Hoax, ze bestaan op die foto niet uit allemaal heel pixelachtige blokjes terwijl iedereen weet dat Japanse geslachtsdelen er zo uitzien.quote:Op maandag 4 april 2016 00:22 schreef Rezania het volgende:
Piemelfestival populair onder Japanners
Wat?
Behalve Jan Marijnissen, die is multimiljonair van al het geld dat hij van z'n partijgenoten steelt.quote:Op maandag 4 april 2016 00:31 schreef Kowloon het volgende:
Ik denk dat de Nederlandse politici simpelweg niet rijk genoeg zijn. Blijf je qua vermogen onder een paar miljoen dan is het denk ik de moeite niet.
Dit zal Robin ontkennen.quote:Op maandag 4 april 2016 07:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Behalve Jan Marijnissen, die is multimiljonair van al het geld dat hij van z'n partijgenoten steelt.
Toch best academisch voor een jurist.quote:Op maandag 4 april 2016 07:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu klink je als een willekeurige hbo'er over een willekeurig onderzoek.
Dat zou wel humor zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 07:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Behalve Jan Marijnissen, die is multimiljonair van al het geld dat hij van z'n partijgenoten steelt.
Wat wil je precies ?quote:Op maandag 4 april 2016 09:35 schreef 99.999 het volgende:
Nog weinig spannende dingen uit Panama als ik het zo hoor?
Volgens Poetin is het één groot complot. Ik vertrouw Poetin.quote:Op maandag 4 april 2016 09:35 schreef 99.999 het volgende:
Nog weinig spannende dingen uit Panama als ik het zo hoor?
Dat de Oranjes massaal dat beetje belasting dat ze wel moeten betalen blijken te ontduikenquote:
Reuters niet: http://mobile.reuters.com/article/idUSKCN0X00N3quote:Op maandag 4 april 2016 09:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens Poetin is het één groot complot. Ik vertrouw Poetin.
Dit schreeuwt om een bepaalde reactie.quote:Op maandag 4 april 2016 08:34 schreef Kaas- het volgende:
Ik lees nu een paper waarin economen met een theoretisch wiskundig model voorspellen wanneer politieke partijen onder welke omstandigheden primary elections introduceren en vervolgens empirisch aantonen dat hun voorspellingen kloppen op basis van data dat meer dan 100 jaar geleden (!) inderdaad precies in die Amerikaanse staten waar je het volgens hun model zou verwachten die primary elections laws zijn geïntroduceerd. Joh!
Wat een ontzettend maffe beroepsgroep is het toch ook.
Ik schrijf er nu een paper review over waarin ik hem lekker afbrand.
Serieus? Omg.quote:Op maandag 4 april 2016 08:34 schreef Kaas- het volgende:
Ik lees nu een paper waarin economen met een theoretisch wiskundig model voorspellen wanneer politieke partijen onder welke omstandigheden primary elections introduceren en vervolgens empirisch aantonen dat hun voorspellingen kloppen op basis van data dat meer dan 100 jaar geleden (!) inderdaad precies in die Amerikaanse staten waar je het volgens hun model zou verwachten die primary elections laws zijn geïntroduceerd. Joh!
Wat een ontzettend maffe beroepsgroep is het toch ook.
Ik schrijf er nu een paper review over waarin ik hem lekker afbrand.
Stiekem wil Kaas ook zo'n model bouwen.quote:
Een fatsoenlijk schandaal oid. Uit zoveel data moet toch wat moois te destilleren zijn?quote:
Ramptoeristje hoor.quote:Op maandag 4 april 2016 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk schandaal oid. Uit zoveel data moet toch wat moois te destilleren zijn?
Vooralsnog doet de Volkskrant het met een WOB-actie over een honkbalstadion in Hoofddorp het beter. Met wat mazzel sneuvelen daar twee burgemeesters op.
Op z'n tijdquote:
Mooi verhaal, inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2016 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk schandaal oid. Uit zoveel data moet toch wat moois te destilleren zijn?
Vooralsnog doet de Volkskrant het met een WOB-actie over een honkbalstadion in Hoofddorp het beter. Met wat mazzel sneuvelen daar twee burgemeesters op.
Zulk soort debacles gebeuren verontrustend vaak; wellicht zouden we toch eens moeten kijken naar stengere controlemechanismes.quote:
Terwijl lokale bestuurders doorgaans uit zichzelf vallen. Heftig.quote:Op maandag 4 april 2016 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of gemeenten gewoon geen sportstadions meer laten bouwen of steunenquote:Op maandag 4 april 2016 09:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Zulk soort debacles gebeuren verontrustend vaak; wellicht zouden we toch eens moeten kijken naar stengere controlemechanismes.
Zoals Limburgse God Van Rey.quote:Op maandag 4 april 2016 09:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terwijl lokale bestuurders doorgaans uit zichzelf vallen. Heftig.
Niets dan lof voor deze zero-tolerance attitude.quote:Op maandag 4 april 2016 09:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op z'n tijd. Sjoemelaars mogen aangepakt worden van mij. Zeker als ze sjoemelen met gemeenschapsgeld.
Dan heb je weer het probleem dat het ondersteunen van sportinfrastructuur in zijn algemeen natuurlijk wel weer als gemeentelijke taak kan worden beschouwd.quote:Op maandag 4 april 2016 09:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of gemeenten gewoon geen sportstadions meer laten bouwen of steunen
Onmogelijk. Voetbalstadions hebben dezelfde rol als de fanfare in een middelgrote provinciestad. Onvervangbaar.quote:Op maandag 4 april 2016 09:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of gemeenten gewoon geen sportstadions meer laten bouwen of steunen
Kan natuurlijk voorkomen worden door uitsluitend burgers te steunen in plaats van commerciële bedrijven.quote:Op maandag 4 april 2016 09:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan heb je weer het probleem dat het ondersteunen van sportinfrastructuur in zijn algemeen natuurlijk wel weer als gemeentelijke taak kan worden beschouwd.
Tot op zekere hoogte. Het is de vraag in hoeverre het ondersteunen van (semi-)professionele sport tot de gemeentelijke taken behoort.quote:Op maandag 4 april 2016 09:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan heb je weer het probleem dat het ondersteunen van sportinfrastructuur in zijn algemeen natuurlijk wel weer als gemeentelijke taak kan worden beschouwd.
Niet, natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 09:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Het is de vraag in hoeverre het ondersteunen van (semi-)professionele sport tot de gemeentelijke taken behoort.
Alrtijd weer een verrassing of er daadwerkelijk betaald wordt.quote:Op maandag 4 april 2016 09:57 schreef Heilwasser het volgende:
Voldoende Chinezen die stadions willen financieren.
Daar zou ik ook voorstander van zijn, maar de huidige praktijk staat daar nog wel ver van.quote:Op maandag 4 april 2016 09:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan natuurlijk voorkomen worden door uitsluitend burgers te steunen in plaats van commerciële bedrijven.
Zeker. Er wordt ook iets teveel prestige gehangen aan een middelmatige of bovengemiddelde Eredivisieclub binnen de gemeentegrenzen. Wethouders verbieden sportwedstrijden bij te wonen lijkt me een eerste stap.quote:Op maandag 4 april 2016 10:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar zou ik ook voorstander van zijn, maar de huidige praktijk staat daar nog wel ver van.
Totaal niet. Maar professionele sport is vast met andere publieke belangen te verstrengelen.quote:Op maandag 4 april 2016 09:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Het is de vraag in hoeverre het ondersteunen van (semi-)professionele sport tot de gemeentelijke taken behoort.
Misschien kan GS een paar appartementjes kwijt in dat stadion.quote:Op maandag 4 april 2016 10:07 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Totaal niet. Maar professionele sport is vast met andere publieke belangen te verstrengelen.
Laten we er een outletcenter van maken. Appartementen brengen nog geen tientje de meter op.quote:Op maandag 4 april 2016 10:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Misschien kan GS een paar appartementjes kwijt in dat stadion.
Het winkelgebied in het stadscentrum volledig de nek omdraaien. Hulde.quote:Op maandag 4 april 2016 10:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we er een outletcenter van maken. Appartementen brengen nog geen tientje de meter op.
Het stadscentrum van Hoofddorp, is daaraan veel te vernielen?quote:Op maandag 4 april 2016 10:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Het winkelgebied in het stadscentrum volledig de nek omdraaien. Hulde.
Goed punt. Theoretisch kan vastgoed natuurlijk negatieve waarde hebben.quote:Op maandag 4 april 2016 10:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het stadscentrum van Hoofddorp, is daaraan veel te vernielen?
Daar zou ik echt zo blij van worden he.quote:Op maandag 4 april 2016 09:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat de Oranjes massaal dat beetje belasting dat ze wel moeten betalen blijken te ontduiken
Ja serieus. Maar het is gepubliceerd in het American Journal of Political Science, geen economenblad, dus ik grap in m'n review ook wat over dat een fatsoenlijk economisch journal het niet zou publiceren. Kan deze professor denk ik wel waarderen.quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 10:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Goed punt. Theoretisch kan vastgoed natuurlijk negatieve waarde hebben.
Ik zie AH, dus onbetaalbaar.quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 09:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niets dan lof voor deze zero-tolerance attitude.
Graag uw urenregistratie van de 2012-2014.
Wie is in?quote:Op maandag 4 april 2016 10:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar zou in echt zo blij van worden he.
Dat is wel een vooraanstaande publicatie. Kun je een linkje geven?quote:Op maandag 4 april 2016 10:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja serieus. Maar het is gepubliceerd in het American Journal of Political Science, geen economenblad, dus ik grap in m'n review ook wat over dat een fatsoenlijk economisch journal het niet zou publiceren. Kan deze professor denk ik wel waarderen.
Top.......quote:Op maandag 4 april 2016 10:39 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die blind op hun TomTom vertrouwen
Duizendje of 6-7.quote:Op maandag 4 april 2016 10:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoe groot is de schadepost? Paar duizend?
Snyder and Sting, Electoral Selection with Parties and Primaries, American Journal of Political Science (2011).quote:Op maandag 4 april 2016 10:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is wel een vooraanstaande publicatie. Kun je een linkje geven?
Het was wel allemaal verzekerd hoop ik?quote:Op maandag 4 april 2016 10:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Begin ik net uit de ellende te komen komt dit er efkes overheen............................
Allahoe akbar schreeuwen. Ruimte genoeg.quote:Op maandag 4 april 2016 10:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik zat op een studieplekje bij zo'n tafel in mijn eentje, even naar de WC geweest, en nu zit er zo'n groepje studentikozen van 19 die de hele tijd over de vereniging praten en lachen.
Als reactie zit ik nu heel theatraal met mijn voeten op de enige overgebleven stoel en ik zit opzichtig te kijken en luisteren in de hoop dat ze zich ongemakkelijk voelen.
Maar goed, zo kan ik niet studeren. Dus: verlies nemen en weggaan of iedereen irriteren de hele ochtend?
Gelukkig weet ik nu dat het slechts een 1 april-grap was dat KMT een week langer zou duren. En dat niemand de foto's op Google Drive mag zijn want ze waren zoooooo dronken. OMG echt veel gedronkennnnnn.quote:Op maandag 4 april 2016 10:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Allahoe akbar schreeuwen. Ruimte genoeg.
Ok.quote:Op maandag 4 april 2016 10:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gelukkig weet ik nu dat het slechts een 1 april-grap was dat KMT een week langer zou duren. En dat niemand de foto's op Google Drive mag zijn want ze waren zoooooo dronken. OMG echt veel gedronkennnnnn.
Zit er nog wat neukbaars tussen?quote:Op maandag 4 april 2016 10:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik nu dat het slechts een 1 april-grap was dat KMT een week langer zou duren. En dat niemand de foto's op Google Drive mag zijn want ze waren zoooooo dronken. OMG echt veel gedronkennnnnn.
Oplossingsgericht denken.quote:Op maandag 4 april 2016 10:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Allahoe akbar schreeuwen. Ruimte genoeg.
Fles wijn er in en gaaaaan.quote:Op maandag 4 april 2016 10:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel een keer en niet vaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |