Huh?quote:Op maandag 4 april 2016 00:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel waarom niemand het verwacht als ze medeplichtig zouden zijn.
Vanaf 450 euro 💶 ongeveer.quote:Op maandag 4 april 2016 00:27 schreef Kowloon het volgende:
Vanaf welk bedrag worden dit soort zaken aantrekkelijk?
Ideale doorvoerposten toch? Onder de radar, maar met relatief veel macht.quote:
Samsom en Rutte?quote:Op maandag 4 april 2016 00:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ideale doorvoerposten toch? Onder de radar, maar met relatief veel macht.
Ja.quote:
Nee? Ik zei toch meer >.>quote:
Er is wel een topic. Waarin men het linkt aan corrupte Arabieren overigens.quote:Op maandag 4 april 2016 00:30 schreef Gutmensch het volgende:
Apart dat dit nieuws vooralsnog volledig aan NWS voorbij lijkt te gaan.
Beetje laatquote:Op maandag 4 april 2016 00:30 schreef Gutmensch het volgende:
Ik heb het nog niet gevonden, maar zal verder zoeken.quote:Op maandag 4 april 2016 00:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Er is wel een topic. Waarin men het linkt aan corrupte Arabieren overigens.
Topic over belastingschandaal of zo.quote:Op maandag 4 april 2016 00:30 schreef Gutmensch het volgende:
Volgens mij zijn die de moeite van het omkopen niet waard. Zo heel veel nuttige bevoegdheden heeft Rutte niet, en Samsom al helemaal niet.quote:
Er zijn genoeg VVD'ers met meer dan een paar miljoen geloof ik.quote:Op maandag 4 april 2016 00:31 schreef Kowloon het volgende:
Ik denk dat de Nederlandse politici simpelweg niet rijk genoeg zijn. Blijf je qua vermogen onder een paar miljoen dan is het denk ik de moeite niet.
Dat zou je ook denken van IJsland.quote:Op maandag 4 april 2016 00:31 schreef Kowloon het volgende:
Ik denk dat de Nederlandse politici simpelweg niet rijk genoeg zijn. Blijf je qua vermogen onder een paar miljoen dan is het denk ik de moeite niet.
Maar een premier van IJsland zal toch ook niet zoveel verdienen?quote:Op maandag 4 april 2016 00:31 schreef Kowloon het volgende:
Dat valt tegen denk ik.quote:Op maandag 4 april 2016 00:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Er zijn genoeg VVD'ers met meer dan een paar miljoen geloof ik.
Nouja, zoals ik al zei: het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk, maar zou het wel wat vinden.quote:Op maandag 4 april 2016 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Samsom
[..]
Volgens mij zijn die de moeite van het omkopen niet waard. Zo heel veel nuttige bevoegdheden heeft Rutte niet, en Samsom al helemaal niet.
En het idee aan die offshore constructies is juist dat alles een beetje onder de radar kunt houden. Daar betaal je die louche kantoortjes voor, niet een Rutte of Samsom
Hmmm, daar zit wat in.quote:Op maandag 4 april 2016 00:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar een premier van IJsland zal toch ook niet zoveel verdienen?
Nee, maar die had natuurlijk in het opruimen van de puinen van Icesave wel een belangrijke functie. Ik kan me voorstellen dat voor een hele hoop "schuldigen" daar het de moeite waard was om de premier te vriend te houden. En dat je vrienden dan eens een cadeautje geeft hoort er bij natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 00:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar een premier van IJsland zal toch ook niet zoveel verdienen?
De rest van de wereld is gewoon een belastinghel voor bedrijven.quote:Op maandag 4 april 2016 00:34 schreef KetchupFTW het volgende:
Nederland is een belastingparadijs en heeft ook een groot aandeel gehad, staat tenminste in het Nu.nl artikel.
Dutch Sandwich of zo.quote:Op maandag 4 april 2016 00:34 schreef KetchupFTW het volgende:
Nederland is een belastingparadijs en heeft ook een groot aandeel gehad, staat tenminste in het Nu.nl artikel.
varchar(2) gebruikt voor het leeftijdveld in de database natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2016 00:53 schreef Rezania het volgende:
104-jarige krijgt brief van gemeente: je mag naar de kleuterschool!
Alleen maar goed dat de belangen van de president aligned zijn met de belangen van het land, goede oplossing voor het principal-agent probleem. Poroshenko 4life.quote:Op maandag 4 april 2016 00:12 schreef Kowloon het volgende:
Maar die Porosjenko lijkt mij de juiste man om de corruptie en zelfverrijking in zijn land aan te pakken.Vooralsnog heb ik het vermoeden dat zijn warme voorkeur voor het associatieverdrag tussen de EU en Oekraïne vooral te maken heeft met persoonlijke motieven. Hij zal goed profiteren van de meer open economie die ontstaat.
Nu klink je als een willekeurige hbo'er over een willekeurig onderzoek.quote:Op maandag 4 april 2016 00:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is wel een beetje open deuren intrappen.
Iedereen met een beetje verstand weet toch al dat blablbablanlamimimimi
Hoax, ze bestaan op die foto niet uit allemaal heel pixelachtige blokjes terwijl iedereen weet dat Japanse geslachtsdelen er zo uitzien.quote:Op maandag 4 april 2016 00:22 schreef Rezania het volgende:
Piemelfestival populair onder Japanners
Wat?
Behalve Jan Marijnissen, die is multimiljonair van al het geld dat hij van z'n partijgenoten steelt.quote:Op maandag 4 april 2016 00:31 schreef Kowloon het volgende:
Dit zal Robin ontkennen.quote:Op maandag 4 april 2016 07:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Behalve Jan Marijnissen, die is multimiljonair van al het geld dat hij van z'n partijgenoten steelt.
Toch best academisch voor een jurist.quote:Op maandag 4 april 2016 07:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu klink je als een willekeurige hbo'er over een willekeurig onderzoek.
Dat zou wel humor zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 07:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Behalve Jan Marijnissen, die is multimiljonair van al het geld dat hij van z'n partijgenoten steelt.
Wat wil je precies ?quote:Op maandag 4 april 2016 09:35 schreef 99.999 het volgende:
Nog weinig spannende dingen uit Panama als ik het zo hoor?
Volgens Poetin is het één groot complot. Ik vertrouw Poetin.quote:Op maandag 4 april 2016 09:35 schreef 99.999 het volgende:
Nog weinig spannende dingen uit Panama als ik het zo hoor?
Dat de Oranjes massaal dat beetje belasting dat ze wel moeten betalen blijken te ontduikenquote:
Reuters niet: http://mobile.reuters.com/article/idUSKCN0X00N3quote:Op maandag 4 april 2016 09:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens Poetin is het één groot complot. Ik vertrouw Poetin.
Dit schreeuwt om een bepaalde reactie.quote:Op maandag 4 april 2016 08:34 schreef Kaas- het volgende:
Ik lees nu een paper waarin economen met een theoretisch wiskundig model voorspellen wanneer politieke partijen onder welke omstandigheden primary elections introduceren en vervolgens empirisch aantonen dat hun voorspellingen kloppen op basis van data dat meer dan 100 jaar geleden (!) inderdaad precies in die Amerikaanse staten waar je het volgens hun model zou verwachten die primary elections laws zijn geïntroduceerd. Joh!
Wat een ontzettend maffe beroepsgroep is het toch ook.
Ik schrijf er nu een paper review over waarin ik hem lekker afbrand.
Serieus? Omg.quote:Op maandag 4 april 2016 08:34 schreef Kaas- het volgende:
Ik lees nu een paper waarin economen met een theoretisch wiskundig model voorspellen wanneer politieke partijen onder welke omstandigheden primary elections introduceren en vervolgens empirisch aantonen dat hun voorspellingen kloppen op basis van data dat meer dan 100 jaar geleden (!) inderdaad precies in die Amerikaanse staten waar je het volgens hun model zou verwachten die primary elections laws zijn geïntroduceerd. Joh!
Wat een ontzettend maffe beroepsgroep is het toch ook.
Ik schrijf er nu een paper review over waarin ik hem lekker afbrand.
Stiekem wil Kaas ook zo'n model bouwen.quote:
Een fatsoenlijk schandaal oid. Uit zoveel data moet toch wat moois te destilleren zijn?quote:
Ramptoeristje hoor.quote:Op maandag 4 april 2016 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk schandaal oid. Uit zoveel data moet toch wat moois te destilleren zijn?
Vooralsnog doet de Volkskrant het met een WOB-actie over een honkbalstadion in Hoofddorp het beter. Met wat mazzel sneuvelen daar twee burgemeesters op.
Op z'n tijdquote:
Mooi verhaal, inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2016 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk schandaal oid. Uit zoveel data moet toch wat moois te destilleren zijn?
Vooralsnog doet de Volkskrant het met een WOB-actie over een honkbalstadion in Hoofddorp het beter. Met wat mazzel sneuvelen daar twee burgemeesters op.
Zulk soort debacles gebeuren verontrustend vaak; wellicht zouden we toch eens moeten kijken naar stengere controlemechanismes.quote:
Terwijl lokale bestuurders doorgaans uit zichzelf vallen. Heftig.quote:Op maandag 4 april 2016 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of gemeenten gewoon geen sportstadions meer laten bouwen of steunenquote:Op maandag 4 april 2016 09:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Zulk soort debacles gebeuren verontrustend vaak; wellicht zouden we toch eens moeten kijken naar stengere controlemechanismes.
Zoals Limburgse God Van Rey.quote:Op maandag 4 april 2016 09:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terwijl lokale bestuurders doorgaans uit zichzelf vallen. Heftig.
Niets dan lof voor deze zero-tolerance attitude.quote:Op maandag 4 april 2016 09:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op z'n tijd. Sjoemelaars mogen aangepakt worden van mij. Zeker als ze sjoemelen met gemeenschapsgeld.
Dan heb je weer het probleem dat het ondersteunen van sportinfrastructuur in zijn algemeen natuurlijk wel weer als gemeentelijke taak kan worden beschouwd.quote:Op maandag 4 april 2016 09:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of gemeenten gewoon geen sportstadions meer laten bouwen of steunen
Onmogelijk. Voetbalstadions hebben dezelfde rol als de fanfare in een middelgrote provinciestad. Onvervangbaar.quote:Op maandag 4 april 2016 09:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of gemeenten gewoon geen sportstadions meer laten bouwen of steunen
Kan natuurlijk voorkomen worden door uitsluitend burgers te steunen in plaats van commerciële bedrijven.quote:Op maandag 4 april 2016 09:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan heb je weer het probleem dat het ondersteunen van sportinfrastructuur in zijn algemeen natuurlijk wel weer als gemeentelijke taak kan worden beschouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |