De rest van de wereld is gewoon een belastinghel voor bedrijven.quote:Op maandag 4 april 2016 00:34 schreef KetchupFTW het volgende:
Nederland is een belastingparadijs en heeft ook een groot aandeel gehad, staat tenminste in het Nu.nl artikel.
Dutch Sandwich of zo.quote:Op maandag 4 april 2016 00:34 schreef KetchupFTW het volgende:
Nederland is een belastingparadijs en heeft ook een groot aandeel gehad, staat tenminste in het Nu.nl artikel.
varchar(2) gebruikt voor het leeftijdveld in de database natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2016 00:53 schreef Rezania het volgende:
104-jarige krijgt brief van gemeente: je mag naar de kleuterschool!
Alleen maar goed dat de belangen van de president aligned zijn met de belangen van het land, goede oplossing voor het principal-agent probleem. Poroshenko 4life.quote:Op maandag 4 april 2016 00:12 schreef Kowloon het volgende:
Maar die Porosjenko lijkt mij de juiste man om de corruptie en zelfverrijking in zijn land aan te pakken.Vooralsnog heb ik het vermoeden dat zijn warme voorkeur voor het associatieverdrag tussen de EU en Oekraïne vooral te maken heeft met persoonlijke motieven. Hij zal goed profiteren van de meer open economie die ontstaat.
Nu klink je als een willekeurige hbo'er over een willekeurig onderzoek.quote:Op maandag 4 april 2016 00:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is wel een beetje open deuren intrappen.
Iedereen met een beetje verstand weet toch al dat blablbablanlamimimimi
Hoax, ze bestaan op die foto niet uit allemaal heel pixelachtige blokjes terwijl iedereen weet dat Japanse geslachtsdelen er zo uitzien.quote:Op maandag 4 april 2016 00:22 schreef Rezania het volgende:
Piemelfestival populair onder Japanners
Wat?
Behalve Jan Marijnissen, die is multimiljonair van al het geld dat hij van z'n partijgenoten steelt.quote:Op maandag 4 april 2016 00:31 schreef Kowloon het volgende:
Ik denk dat de Nederlandse politici simpelweg niet rijk genoeg zijn. Blijf je qua vermogen onder een paar miljoen dan is het denk ik de moeite niet.
Dit zal Robin ontkennen.quote:Op maandag 4 april 2016 07:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Behalve Jan Marijnissen, die is multimiljonair van al het geld dat hij van z'n partijgenoten steelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |