Toch best academisch voor een jurist.quote:Op maandag 4 april 2016 07:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu klink je als een willekeurige hbo'er over een willekeurig onderzoek.
Dat zou wel humor zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 07:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Behalve Jan Marijnissen, die is multimiljonair van al het geld dat hij van z'n partijgenoten steelt.
Wat wil je precies ?quote:Op maandag 4 april 2016 09:35 schreef 99.999 het volgende:
Nog weinig spannende dingen uit Panama als ik het zo hoor?
Volgens Poetin is het één groot complot. Ik vertrouw Poetin.quote:Op maandag 4 april 2016 09:35 schreef 99.999 het volgende:
Nog weinig spannende dingen uit Panama als ik het zo hoor?
Dat de Oranjes massaal dat beetje belasting dat ze wel moeten betalen blijken te ontduikenquote:
Reuters niet: http://mobile.reuters.com/article/idUSKCN0X00N3quote:Op maandag 4 april 2016 09:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens Poetin is het één groot complot. Ik vertrouw Poetin.
Dit schreeuwt om een bepaalde reactie.quote:Op maandag 4 april 2016 08:34 schreef Kaas- het volgende:
Ik lees nu een paper waarin economen met een theoretisch wiskundig model voorspellen wanneer politieke partijen onder welke omstandigheden primary elections introduceren en vervolgens empirisch aantonen dat hun voorspellingen kloppen op basis van data dat meer dan 100 jaar geleden (!) inderdaad precies in die Amerikaanse staten waar je het volgens hun model zou verwachten die primary elections laws zijn geïntroduceerd. Joh!
Wat een ontzettend maffe beroepsgroep is het toch ook.
Ik schrijf er nu een paper review over waarin ik hem lekker afbrand.
Serieus? Omg.quote:Op maandag 4 april 2016 08:34 schreef Kaas- het volgende:
Ik lees nu een paper waarin economen met een theoretisch wiskundig model voorspellen wanneer politieke partijen onder welke omstandigheden primary elections introduceren en vervolgens empirisch aantonen dat hun voorspellingen kloppen op basis van data dat meer dan 100 jaar geleden (!) inderdaad precies in die Amerikaanse staten waar je het volgens hun model zou verwachten die primary elections laws zijn geïntroduceerd. Joh!
Wat een ontzettend maffe beroepsgroep is het toch ook.
Ik schrijf er nu een paper review over waarin ik hem lekker afbrand.
Stiekem wil Kaas ook zo'n model bouwen.quote:
Een fatsoenlijk schandaal oid. Uit zoveel data moet toch wat moois te destilleren zijn?quote:
Ramptoeristje hoor.quote:Op maandag 4 april 2016 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk schandaal oid. Uit zoveel data moet toch wat moois te destilleren zijn?
Vooralsnog doet de Volkskrant het met een WOB-actie over een honkbalstadion in Hoofddorp het beter. Met wat mazzel sneuvelen daar twee burgemeesters op.
Op z'n tijdquote:
Mooi verhaal, inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2016 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk schandaal oid. Uit zoveel data moet toch wat moois te destilleren zijn?
Vooralsnog doet de Volkskrant het met een WOB-actie over een honkbalstadion in Hoofddorp het beter. Met wat mazzel sneuvelen daar twee burgemeesters op.
Zulk soort debacles gebeuren verontrustend vaak; wellicht zouden we toch eens moeten kijken naar stengere controlemechanismes.quote:
Terwijl lokale bestuurders doorgaans uit zichzelf vallen. Heftig.quote:Op maandag 4 april 2016 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of gemeenten gewoon geen sportstadions meer laten bouwen of steunenquote:Op maandag 4 april 2016 09:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Zulk soort debacles gebeuren verontrustend vaak; wellicht zouden we toch eens moeten kijken naar stengere controlemechanismes.
Zoals Limburgse God Van Rey.quote:Op maandag 4 april 2016 09:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terwijl lokale bestuurders doorgaans uit zichzelf vallen. Heftig.
Niets dan lof voor deze zero-tolerance attitude.quote:Op maandag 4 april 2016 09:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op z'n tijd. Sjoemelaars mogen aangepakt worden van mij. Zeker als ze sjoemelen met gemeenschapsgeld.
Dan heb je weer het probleem dat het ondersteunen van sportinfrastructuur in zijn algemeen natuurlijk wel weer als gemeentelijke taak kan worden beschouwd.quote:Op maandag 4 april 2016 09:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of gemeenten gewoon geen sportstadions meer laten bouwen of steunen
Onmogelijk. Voetbalstadions hebben dezelfde rol als de fanfare in een middelgrote provinciestad. Onvervangbaar.quote:Op maandag 4 april 2016 09:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of gemeenten gewoon geen sportstadions meer laten bouwen of steunen
Kan natuurlijk voorkomen worden door uitsluitend burgers te steunen in plaats van commerciële bedrijven.quote:Op maandag 4 april 2016 09:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan heb je weer het probleem dat het ondersteunen van sportinfrastructuur in zijn algemeen natuurlijk wel weer als gemeentelijke taak kan worden beschouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |