Tot op zekere hoogte. Het is de vraag in hoeverre het ondersteunen van (semi-)professionele sport tot de gemeentelijke taken behoort.quote:Op maandag 4 april 2016 09:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan heb je weer het probleem dat het ondersteunen van sportinfrastructuur in zijn algemeen natuurlijk wel weer als gemeentelijke taak kan worden beschouwd.
Niet, natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 09:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Het is de vraag in hoeverre het ondersteunen van (semi-)professionele sport tot de gemeentelijke taken behoort.
Alrtijd weer een verrassing of er daadwerkelijk betaald wordt.quote:Op maandag 4 april 2016 09:57 schreef Heilwasser het volgende:
Voldoende Chinezen die stadions willen financieren.
Daar zou ik ook voorstander van zijn, maar de huidige praktijk staat daar nog wel ver van.quote:Op maandag 4 april 2016 09:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan natuurlijk voorkomen worden door uitsluitend burgers te steunen in plaats van commerciële bedrijven.
Zeker. Er wordt ook iets teveel prestige gehangen aan een middelmatige of bovengemiddelde Eredivisieclub binnen de gemeentegrenzen. Wethouders verbieden sportwedstrijden bij te wonen lijkt me een eerste stap.quote:Op maandag 4 april 2016 10:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar zou ik ook voorstander van zijn, maar de huidige praktijk staat daar nog wel ver van.
Totaal niet. Maar professionele sport is vast met andere publieke belangen te verstrengelen.quote:Op maandag 4 april 2016 09:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Het is de vraag in hoeverre het ondersteunen van (semi-)professionele sport tot de gemeentelijke taken behoort.
Misschien kan GS een paar appartementjes kwijt in dat stadion.quote:Op maandag 4 april 2016 10:07 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Totaal niet. Maar professionele sport is vast met andere publieke belangen te verstrengelen.
Laten we er een outletcenter van maken. Appartementen brengen nog geen tientje de meter op.quote:Op maandag 4 april 2016 10:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Misschien kan GS een paar appartementjes kwijt in dat stadion.
Het winkelgebied in het stadscentrum volledig de nek omdraaien. Hulde.quote:Op maandag 4 april 2016 10:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we er een outletcenter van maken. Appartementen brengen nog geen tientje de meter op.
Het stadscentrum van Hoofddorp, is daaraan veel te vernielen?quote:Op maandag 4 april 2016 10:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Het winkelgebied in het stadscentrum volledig de nek omdraaien. Hulde.
Goed punt. Theoretisch kan vastgoed natuurlijk negatieve waarde hebben.quote:Op maandag 4 april 2016 10:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het stadscentrum van Hoofddorp, is daaraan veel te vernielen?
Daar zou ik echt zo blij van worden he.quote:Op maandag 4 april 2016 09:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat de Oranjes massaal dat beetje belasting dat ze wel moeten betalen blijken te ontduiken
Ja serieus. Maar het is gepubliceerd in het American Journal of Political Science, geen economenblad, dus ik grap in m'n review ook wat over dat een fatsoenlijk economisch journal het niet zou publiceren. Kan deze professor denk ik wel waarderen.quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 10:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Goed punt. Theoretisch kan vastgoed natuurlijk negatieve waarde hebben.
Ik zie AH, dus onbetaalbaar.quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 09:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niets dan lof voor deze zero-tolerance attitude.
Graag uw urenregistratie van de 2012-2014.
Wie is in?quote:Op maandag 4 april 2016 10:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar zou in echt zo blij van worden he.
Dat is wel een vooraanstaande publicatie. Kun je een linkje geven?quote:Op maandag 4 april 2016 10:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja serieus. Maar het is gepubliceerd in het American Journal of Political Science, geen economenblad, dus ik grap in m'n review ook wat over dat een fatsoenlijk economisch journal het niet zou publiceren. Kan deze professor denk ik wel waarderen.
Top.......quote:Op maandag 4 april 2016 10:39 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die blind op hun TomTom vertrouwen
Duizendje of 6-7.quote:Op maandag 4 april 2016 10:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoe groot is de schadepost? Paar duizend?
Snyder and Sting, Electoral Selection with Parties and Primaries, American Journal of Political Science (2011).quote:Op maandag 4 april 2016 10:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is wel een vooraanstaande publicatie. Kun je een linkje geven?
Het was wel allemaal verzekerd hoop ik?quote:Op maandag 4 april 2016 10:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Begin ik net uit de ellende te komen komt dit er efkes overheen............................
Allahoe akbar schreeuwen. Ruimte genoeg.quote:Op maandag 4 april 2016 10:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik zat op een studieplekje bij zo'n tafel in mijn eentje, even naar de WC geweest, en nu zit er zo'n groepje studentikozen van 19 die de hele tijd over de vereniging praten en lachen.
Als reactie zit ik nu heel theatraal met mijn voeten op de enige overgebleven stoel en ik zit opzichtig te kijken en luisteren in de hoop dat ze zich ongemakkelijk voelen.
Maar goed, zo kan ik niet studeren. Dus: verlies nemen en weggaan of iedereen irriteren de hele ochtend?
Gelukkig weet ik nu dat het slechts een 1 april-grap was dat KMT een week langer zou duren. En dat niemand de foto's op Google Drive mag zijn want ze waren zoooooo dronken. OMG echt veel gedronkennnnnn.quote:Op maandag 4 april 2016 10:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Allahoe akbar schreeuwen. Ruimte genoeg.
Ok.quote:Op maandag 4 april 2016 10:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gelukkig weet ik nu dat het slechts een 1 april-grap was dat KMT een week langer zou duren. En dat niemand de foto's op Google Drive mag zijn want ze waren zoooooo dronken. OMG echt veel gedronkennnnnn.
Zit er nog wat neukbaars tussen?quote:Op maandag 4 april 2016 10:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik nu dat het slechts een 1 april-grap was dat KMT een week langer zou duren. En dat niemand de foto's op Google Drive mag zijn want ze waren zoooooo dronken. OMG echt veel gedronkennnnnn.
Oplossingsgericht denken.quote:Op maandag 4 april 2016 10:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Allahoe akbar schreeuwen. Ruimte genoeg.
Fles wijn er in en gaaaaan.quote:Op maandag 4 april 2016 10:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel een keer en niet vaker.
Nooit in je eigen flat, nooit je telefoonnummer geven. Enige risico is dan nog dat ze naar je werk gaan bellen.quote:Op maandag 4 april 2016 10:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel een keer en niet vaker.
Je moet ook zo'n jihaatbaard laten groeien, dan dwing je pas respect af.quote:Op maandag 4 april 2016 11:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
In het openbaar vervoer werken boze blikken wel beter. Maar goed, mijn baardje is ook weer te kort vandaag.
Plus quasi-arabisch brabbelen. Gegarandeerd lege zitplaatsen in het OV.quote:Op maandag 4 april 2016 11:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je moet ook zo'n jihaatbaard laten groeien, dan dwing je pas respect af.
En altijd een versleten koran zichtbaar bij je dragen.quote:Op maandag 4 april 2016 11:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Plus quasi-arabisch brabbelen. Gegarandeerd lege zitplaatsen in het OV.
quote:Op maandag 4 april 2016 11:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Nooit in je eigen flat, nooit je telefoonnummer geven. Enige risico is dan nog dat ze naar je werk gaan bellen.
Rond Delftistan kunt u beter het OV mijden.quote:Op maandag 4 april 2016 11:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Plus quasi-arabisch brabbelen. Gegarandeerd lege zitplaatsen in het OV.
Nu aangifte digitaal en formulier verzekering al binnen.quote:Op maandag 4 april 2016 11:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Al aangifte gedaan en verzekering gebeld?
quote:Op maandag 4 april 2016 11:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu aangifte digitaal en formulier verzekering al binnen.
Morgen, bedrijf waar ik werk zorgt voor elektrisch gereedschap.quote:Op maandag 4 april 2016 11:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ben je mooi klaar mee. Kun je nu wel aan de slag?
Ah mooi. Succes met de aangifte.quote:Op maandag 4 april 2016 11:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Morgen, bedrijf waar ik werk zorgt voor elektrisch gereedschap.
@panamapapersquote:Wat mij zo verbaasd is dat bijna alle media hier Poetin aan koppelen, terwijl Poetin zelf er helemaal niet in voor schijnt te komen! Wel de premier van EU lidstaat Ijsland en de UK, evenals leden van het spaanse koningshuis.. Zelfs Porosjenko, de huidige premier van de Oekraine. Maar Poetin? Nope. Russen en vrienden van hem? Jazeker. Maar Poetin zelf toch echt niet aldus de artikelen van de journalisten die daadwerkelijk onderzoek hiernaar gedaan hebben...
Het is een mooi voorbeeld hoe de anti-poetin propaganda zelfs tot onafhankelijke media als Elsevier, de Telegraaf en FOK is doorgedrongen.. Van de NOS of de Volkskrant valt het te verwachten, maar apart blijft het wel..
Zo klinkt het wel, inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2016 11:21 schreef Drugshond het volgende:
Niet tof Betyar, maar dit lijken me ook geen onbekenden. Die wisten wat er in je busje zat.
Zo dichtbij. Dat lijkt me helemaal frustrerend.quote:Op maandag 4 april 2016 11:22 schreef betyar het volgende:
In de straat bij mijn vriendin, Boxtel he, Crimineel dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |