Nooit in je eigen flat, nooit je telefoonnummer geven. Enige risico is dan nog dat ze naar je werk gaan bellen.quote:Op maandag 4 april 2016 10:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel een keer en niet vaker.
Je moet ook zo'n jihaatbaard laten groeien, dan dwing je pas respect af.quote:Op maandag 4 april 2016 11:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
In het openbaar vervoer werken boze blikken wel beter. Maar goed, mijn baardje is ook weer te kort vandaag.
Plus quasi-arabisch brabbelen. Gegarandeerd lege zitplaatsen in het OV.quote:Op maandag 4 april 2016 11:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je moet ook zo'n jihaatbaard laten groeien, dan dwing je pas respect af.
En altijd een versleten koran zichtbaar bij je dragen.quote:Op maandag 4 april 2016 11:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Plus quasi-arabisch brabbelen. Gegarandeerd lege zitplaatsen in het OV.
quote:Op maandag 4 april 2016 11:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Nooit in je eigen flat, nooit je telefoonnummer geven. Enige risico is dan nog dat ze naar je werk gaan bellen.
Rond Delftistan kunt u beter het OV mijden.quote:Op maandag 4 april 2016 11:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Plus quasi-arabisch brabbelen. Gegarandeerd lege zitplaatsen in het OV.
Nu aangifte digitaal en formulier verzekering al binnen.quote:Op maandag 4 april 2016 11:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Al aangifte gedaan en verzekering gebeld?
quote:Op maandag 4 april 2016 11:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu aangifte digitaal en formulier verzekering al binnen.
Morgen, bedrijf waar ik werk zorgt voor elektrisch gereedschap.quote:Op maandag 4 april 2016 11:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ben je mooi klaar mee. Kun je nu wel aan de slag?
Ah mooi. Succes met de aangifte.quote:Op maandag 4 april 2016 11:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Morgen, bedrijf waar ik werk zorgt voor elektrisch gereedschap.
@panamapapersquote:Wat mij zo verbaasd is dat bijna alle media hier Poetin aan koppelen, terwijl Poetin zelf er helemaal niet in voor schijnt te komen! Wel de premier van EU lidstaat Ijsland en de UK, evenals leden van het spaanse koningshuis.. Zelfs Porosjenko, de huidige premier van de Oekraine. Maar Poetin? Nope. Russen en vrienden van hem? Jazeker. Maar Poetin zelf toch echt niet aldus de artikelen van de journalisten die daadwerkelijk onderzoek hiernaar gedaan hebben...
Het is een mooi voorbeeld hoe de anti-poetin propaganda zelfs tot onafhankelijke media als Elsevier, de Telegraaf en FOK is doorgedrongen.. Van de NOS of de Volkskrant valt het te verwachten, maar apart blijft het wel..
Zo klinkt het wel, inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2016 11:21 schreef Drugshond het volgende:
Niet tof Betyar, maar dit lijken me ook geen onbekenden. Die wisten wat er in je busje zat.
Zo dichtbij. Dat lijkt me helemaal frustrerend.quote:Op maandag 4 april 2016 11:22 schreef betyar het volgende:
In de straat bij mijn vriendin, Boxtel he, Crimineel dorp.
Jaja, onafhankelijk ja.quote:zelfs tot onafhankelijke media als Elsevier, de Telegraaf en <bloemetjes zijn mooi>is doorgedrongen
Lees As tussen Oisterwijk en Eindhoven..Mjah ik kom nooit in Boxtel.quote:Op maandag 4 april 2016 11:22 schreef betyar het volgende:
In de straat bij mijn vriendin, Boxtel he, Crimineel dorp.
Ook een goed punt. Mensen zeggen al heel snel 'het zijn vast bekenden' en dan blijkt het toch niet zo te zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 11:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach nee, die gokken gewoon op busjes van klusbedrijven.
Vertel me meer, dit klinkt interessant.quote:Op maandag 4 april 2016 10:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik nu dat het slechts een 1 april-grap was dat KMT een week langer zou duren. En dat niemand de foto's op Google Drive mag zijn want ze waren zoooooo dronken. OMG echt veel gedronkennnnnn.
Plak dit er dan achter: zegt Thomas von der Dunk.quote:Op maandag 4 april 2016 11:44 schreef Gutmensch het volgende:
VVD en PVV stimuleren terreur en vluchtelingenstroom
Een dergelijke reactie verwachtte ik alquote:Op maandag 4 april 2016 11:45 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Plak dit er dan achter: zegt Thomas von der Dunk.
Dan hoeft niemand z'n tijd te verspillen door erop te klikken.
Remlof postte de link, dus dan weet je het sowieso wel.quote:Op maandag 4 april 2016 11:45 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Plak dit er dan achter: zegt Thomas von der Dunk.
Dan hoeft niemand z'n tijd te verspillen door erop te klikken.
quote:Op maandag 4 april 2016 11:52 schreef Gutmensch het volgende:
Samenvatting: moslimterreur en vluchtelingen worden veroorzaakt door waterschaarste en daaraan dragen VVD en PVV mee door de ontkenning van klimaatverandering binnen hun gelederen.
Niet enkel theoretisch.quote:Op maandag 4 april 2016 10:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Goed punt. Theoretisch kan vastgoed natuurlijk negatieve waarde hebben.
Meedragen is teveel solidariteit natuurlijk, maar het verband is echt vergezocht.quote:Op maandag 4 april 2016 11:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk 'bijdragen' en niet 'meedragen'
Tsja, Von der Dunk hè?quote:Op maandag 4 april 2016 11:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Meedragen is teveel solidariteit natuurlijk, maar het verband is echt vergezocht.
Alleen de passage over Pasen versus de koopzondag vond ik wel sterk. Voor de rest is het allemaal nogal gezocht.quote:Op maandag 4 april 2016 11:44 schreef Gutmensch het volgende:
VVD en PVV stimuleren terreur en vluchtelingenstroom
Wel als je via Blackboard moet inleveren, die sluit meestal gewoon op de deadline. Maar bij mailen niet inderdaad. De docent weet bovendien dat ik voor 3 uur vanmiddag nog een presentatie naar hem moet sturen als enige en dat het daardoor een beetje samen viel.quote:Op maandag 4 april 2016 12:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nog nooit meegemaakt dat docenten moeilijk doen over een paar minuten.
Jij hoorde het luchtalarm en dacht "kut, kut, kut"?quote:Op maandag 4 april 2016 12:04 schreef Kaas- het volgende:
Kut, drie minuten te laat gemaild. Met m'n presentatie mailen was ik afgelopen week ook al net twee minuten te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |