Duizendje of 6-7.quote:Op maandag 4 april 2016 10:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoe groot is de schadepost? Paar duizend?
Snyder and Sting, Electoral Selection with Parties and Primaries, American Journal of Political Science (2011).quote:Op maandag 4 april 2016 10:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is wel een vooraanstaande publicatie. Kun je een linkje geven?
Het was wel allemaal verzekerd hoop ik?quote:Op maandag 4 april 2016 10:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Begin ik net uit de ellende te komen komt dit er efkes overheen............................
Allahoe akbar schreeuwen. Ruimte genoeg.quote:Op maandag 4 april 2016 10:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik zat op een studieplekje bij zo'n tafel in mijn eentje, even naar de WC geweest, en nu zit er zo'n groepje studentikozen van 19 die de hele tijd over de vereniging praten en lachen.
Als reactie zit ik nu heel theatraal met mijn voeten op de enige overgebleven stoel en ik zit opzichtig te kijken en luisteren in de hoop dat ze zich ongemakkelijk voelen.
Maar goed, zo kan ik niet studeren. Dus: verlies nemen en weggaan of iedereen irriteren de hele ochtend?
Gelukkig weet ik nu dat het slechts een 1 april-grap was dat KMT een week langer zou duren. En dat niemand de foto's op Google Drive mag zijn want ze waren zoooooo dronken. OMG echt veel gedronkennnnnn.quote:Op maandag 4 april 2016 10:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Allahoe akbar schreeuwen. Ruimte genoeg.
Ok.quote:Op maandag 4 april 2016 10:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gelukkig weet ik nu dat het slechts een 1 april-grap was dat KMT een week langer zou duren. En dat niemand de foto's op Google Drive mag zijn want ze waren zoooooo dronken. OMG echt veel gedronkennnnnn.
Zit er nog wat neukbaars tussen?quote:Op maandag 4 april 2016 10:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik nu dat het slechts een 1 april-grap was dat KMT een week langer zou duren. En dat niemand de foto's op Google Drive mag zijn want ze waren zoooooo dronken. OMG echt veel gedronkennnnnn.
Oplossingsgericht denken.quote:Op maandag 4 april 2016 10:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Allahoe akbar schreeuwen. Ruimte genoeg.
Fles wijn er in en gaaaaan.quote:Op maandag 4 april 2016 10:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel een keer en niet vaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |