Tot op zekere hoogte. Het is de vraag in hoeverre het ondersteunen van (semi-)professionele sport tot de gemeentelijke taken behoort.quote:Op maandag 4 april 2016 09:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan heb je weer het probleem dat het ondersteunen van sportinfrastructuur in zijn algemeen natuurlijk wel weer als gemeentelijke taak kan worden beschouwd.
Niet, natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 09:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Het is de vraag in hoeverre het ondersteunen van (semi-)professionele sport tot de gemeentelijke taken behoort.
Alrtijd weer een verrassing of er daadwerkelijk betaald wordt.quote:Op maandag 4 april 2016 09:57 schreef Heilwasser het volgende:
Voldoende Chinezen die stadions willen financieren.
Daar zou ik ook voorstander van zijn, maar de huidige praktijk staat daar nog wel ver van.quote:Op maandag 4 april 2016 09:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan natuurlijk voorkomen worden door uitsluitend burgers te steunen in plaats van commerciële bedrijven.
Zeker. Er wordt ook iets teveel prestige gehangen aan een middelmatige of bovengemiddelde Eredivisieclub binnen de gemeentegrenzen. Wethouders verbieden sportwedstrijden bij te wonen lijkt me een eerste stap.quote:Op maandag 4 april 2016 10:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar zou ik ook voorstander van zijn, maar de huidige praktijk staat daar nog wel ver van.
Totaal niet. Maar professionele sport is vast met andere publieke belangen te verstrengelen.quote:Op maandag 4 april 2016 09:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Het is de vraag in hoeverre het ondersteunen van (semi-)professionele sport tot de gemeentelijke taken behoort.
Misschien kan GS een paar appartementjes kwijt in dat stadion.quote:Op maandag 4 april 2016 10:07 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Totaal niet. Maar professionele sport is vast met andere publieke belangen te verstrengelen.
Laten we er een outletcenter van maken. Appartementen brengen nog geen tientje de meter op.quote:Op maandag 4 april 2016 10:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Misschien kan GS een paar appartementjes kwijt in dat stadion.
Het winkelgebied in het stadscentrum volledig de nek omdraaien. Hulde.quote:Op maandag 4 april 2016 10:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we er een outletcenter van maken. Appartementen brengen nog geen tientje de meter op.
Het stadscentrum van Hoofddorp, is daaraan veel te vernielen?quote:Op maandag 4 april 2016 10:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Het winkelgebied in het stadscentrum volledig de nek omdraaien. Hulde.
Goed punt. Theoretisch kan vastgoed natuurlijk negatieve waarde hebben.quote:Op maandag 4 april 2016 10:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het stadscentrum van Hoofddorp, is daaraan veel te vernielen?
Daar zou ik echt zo blij van worden he.quote:Op maandag 4 april 2016 09:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat de Oranjes massaal dat beetje belasting dat ze wel moeten betalen blijken te ontduiken
Ja serieus. Maar het is gepubliceerd in het American Journal of Political Science, geen economenblad, dus ik grap in m'n review ook wat over dat een fatsoenlijk economisch journal het niet zou publiceren. Kan deze professor denk ik wel waarderen.quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 10:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Goed punt. Theoretisch kan vastgoed natuurlijk negatieve waarde hebben.
Ik zie AH, dus onbetaalbaar.quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 09:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niets dan lof voor deze zero-tolerance attitude.
Graag uw urenregistratie van de 2012-2014.
Wie is in?quote:Op maandag 4 april 2016 10:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar zou in echt zo blij van worden he.
Dat is wel een vooraanstaande publicatie. Kun je een linkje geven?quote:Op maandag 4 april 2016 10:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja serieus. Maar het is gepubliceerd in het American Journal of Political Science, geen economenblad, dus ik grap in m'n review ook wat over dat een fatsoenlijk economisch journal het niet zou publiceren. Kan deze professor denk ik wel waarderen.
Top.......quote:Op maandag 4 april 2016 10:39 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die blind op hun TomTom vertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |