Geen idee fox//quote:
Geef mij maar druktequote:Op zondag 3 april 2016 03:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee fox//
Ik zit nu fincas in Spanje te bekijken.. Binnenlanden daar trekt iedereen weg naar de grote stad.. Dus wel zo rustig
klein dorpje maar ben vaak zat in de stad. Ben geboren in het grootste dorp van Nederlandquote:Op zondag 3 april 2016 03:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je naar de grote stad.. Waar woon he nu?
oh oh achter de duinen.... Dan valt het wel meequote:Op zondag 3 april 2016 03:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
klein dorpje maar ben vaak zat in de stad. Ben geboren in het grootste dorp van Nederland
daar woon ik nu maar eens perweek. Waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 3 april 2016 03:27 schreef chufi het volgende:
[..]
oh oh achter de duinen.... Dan valt het wel mee
Ik woon in Amsterdam... al meer dan 30 jaar.... Maar kom uit Grunn.. Besef me nu eigenlijk wel dat ik hier al langer woon dan daar waar ik opgegroeid en zo ben..quote:Op zondag 3 april 2016 03:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
daar woon ik nu maar eens perweek. Waar kom jij vandaan?
jahaaaaaaquote:Op zondag 3 april 2016 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hup hup, uit de veren!
Fix die bak & braad topic reeks svp even...
als alles schoon is kan ik mijn nieuwe kassie neerzettenquote:Op zondag 3 april 2016 09:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga mijn balkon pas schoonmaken als de zon schijnt. Dat zal'em leren
Hoe groot is je balkon?quote:Op zondag 3 april 2016 09:17 schreef FANN het volgende:
[..]
als alles schoon is kan ik mijn nieuwe kassie neerzetten![]()
én ik kan met mijn moestuin beginnen
Het mijne ook niet hoor. Maar ik ga dit jaar wel extra hard werken aan efficiënt ruimtegebruik voor heeeeeel veeeeeel groenquote:Op zondag 3 april 2016 09:19 schreef FANN het volgende:
[..]
pfffffffffff goeie vraag![]()
2,5 bij 1,5 ofzoiets....
géén idee eigenlijk![]()
Niet groot in elk geval
als alles klaar is misschien een paar pics. maar nu is er weinig te zienquote:Op zondag 3 april 2016 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het mijne ook niet hoor. Maar ik ga dit jaar wel extra hard werken aan efficiënt ruimtegebruik voor heeeeeel veeeeeel groen
Oh, en: pics!
Voor, tijdens en na picsquote:Op zondag 3 april 2016 09:22 schreef FANN het volgende:
[..]
als alles klaar is misschien een paar pics. maar nu is er weinig te zien
wat ga je doen dan?quote:Op zondag 3 april 2016 09:22 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil nog twee gaten in het plafond van m'n balkon boren. Maar is zo eng op het randje...
Beter een goede buur dan een verre vriend...quote:Op zondag 3 april 2016 09:25 schreef FANN het volgende:
straks komt het balkon van je bovenburen naar beneden
ah........quote:Op zondag 3 april 2016 09:29 schreef MissMSX het volgende:
Op een paar plekken zaten al haken. Hing een net aan tegen de duiven. Maar op twee plekken nog niet (daar waar het balkon een 'grappig' uitstulpseltje heeft). Maar daar wil ik ze nu wel hebben om wat draad of een stukje trellis aan te hangen voor mijn klimmers
Zit wél waarheid inquote:Op zondag 3 april 2016 09:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter een goede buur dan een verre vriend...
of msx zelf met boor en alquote:Op zondag 3 april 2016 09:25 schreef FANN het volgende:
straks komt het balkon van je bovenburen naar beneden
Daar ben ik wel bang voor jaquote:
Doe alsof je 2 linkerhanden hebt en vraag je buurman even of hij dat 'kan',quote:Op zondag 3 april 2016 09:22 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil nog twee gaten in het plafond van m'n balkon boren. Maar is zo eng op het randje...
Ik vrees dat ik hier in het portiek de meest rechterhanden hebquote:Op zondag 3 april 2016 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe alsof je 2 linkerhanden hebt en vraag je buurman even of hij dat 'kan',
want je hebt zelf geen idee hoe dat moet.........![]()
Ik ga hier bij mij op 5 hoog niet op een ladder op balkon staan, er valt sowieso niks te boren want er is niets boven, maar als het kon, dan zou ik mijn broertje vragen.quote:Op zondag 3 april 2016 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik hier in het portiek de meest rechterhanden heb
Als in: dit vertrouw ik niemand anders toe![]()
![]()
Tja, hoogtevrees en watervrees, ik kan wel redelijk zwemmen, maar dat vliegen is nooit iets geworden.quote:Op zondag 3 april 2016 11:56 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook hoogtevrees, maar soms moet ik de boel wel eens schoonmaken .. Maar ik val redelijk zacht in het water.., Denk dat ik dat wel overleef
Nee dat vliegen is lastiger dan je denkt... Ooit wel eens mooie salto gemaakt in de stierenarena of een jumpje met mn surfplank of een sprongetje op de skis, maar verder blijft het bij dromenquote:Op zondag 3 april 2016 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, hoogtevrees en watervrees, ik kan wel redelijk zwemmen, maar dat vliegen is nooit iets geworden.
En vliegen op een paard lukt ook niet als ik Piet mag geloven.quote:Op zondag 3 april 2016 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat vliegen is lastiger dan je denkt... Ooit wel eens mooie salto gemaakt in de stierenarena of een jumpje met mn surfplank of een sprongetje op de skis, maar verder blijft het bij dromen
Zelfs een mooie zweefduik van de hoge bracht me altijd terug op aardequote:Op zondag 3 april 2016 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En vliegen op een paard lukt ook niet als ik Piet mag geloven.
Is toch leuk, ik vind het echt iets voor jou, ben je bezig en heb je geen tijd om Fok! op te fokken.quote:Op zondag 3 april 2016 13:47 schreef FANN het volgende:
alles zit vast
![]()
Op fiets gesprongen,
laattste 3 setjes potjes http://www.ah.nl/producte(...)s-in-5-kleuren-12-cm
2 zakken potaarde
paar boodschappen en extra moestuintjes gekregen![]()
Ik heb er nu 16![]()
en zo'n boekje anders weet ik niet wat ik moet doen![]()
en zo'n ding om al die potjes in te doen
en ik ben druk bezig, daarna val ik in een coma denk ik
is ook leukquote:Op zondag 3 april 2016 13:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is toch leuk, ik vind het echt iets voor jou, ben je bezig en heb je geen tijd om Fok! op te fokken.
Daar liep het niet best mee afquote:
Veel tuinier plezier, misschien dat de Griek nu echt wat gaat doenquote:Op zondag 3 april 2016 13:47 schreef FANN het volgende:
alles zit vast
![]()
Op fiets gesprongen,
laattste 3 setjes potjes http://www.ah.nl/producte(...)s-in-5-kleuren-12-cm
2 zakken potaarde
paar boodschappen en extra moestuintjes gekregen![]()
Ik heb er nu 16![]()
en zo'n boekje anders weet ik niet wat ik moet doen![]()
en zo'n ding om al die potjes in te doen
en ik ben druk bezig, daarna val ik in een coma denk ik
Dat is de moraal, soms zijn de dingen waar je van droomt in het echt helemaal niet zo aantrekkelijk en is het beter gewoon erover te blijven dromen dan het daadwerkelijk te doen.quote:
Geen klimmers op m'n balkon dus?quote:Op zondag 3 april 2016 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is de moraal, soms zijn de dingen waar je van droomt in het echt helemaal niet zo aantrekkelijk en is het beter gewoon erover te blijven dromen dan het daadwerkelijk te doen.
Een ode aan het dromen...
Nou ja, als je al gaat stunten doe het dan in ieder geval veilig en snoer jezelf ergens aan vast.quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 15:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn moestuin op het balkon.
[ afbeelding ]
Dat ziet er leuk uit Fann!quote:Op zondag 3 april 2016 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dit is de mijne![]()
Tuintje, kastje, (met kastverdeler voor extra plank) Solarlampen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best gezellig geworden![]()
ik zal alleen straks mijn tuintje binnenhalen voordat het gaat waaien vanavond
Ik zie dat ding in gedachten al helemaal volgroeid voor me.quote:Op zondag 3 april 2016 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit Fann!
Je kan je tuintje ook op de grond zetten als je bang bent dat het gaat waaien.
Kan wélquote:Op zondag 3 april 2016 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit Fann!
Je kan je tuintje ook op de grond zetten als je bang bent dat het gaat waaien.
ik moet nog zien wat er uit komtquote:Op zondag 3 april 2016 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie dat ding in gedachten al helemaal volgroeid voor me.
quote:Op zondag 3 april 2016 16:34 schreef FANN het volgende:
Ik ben wel helemaal stukik zit te eten en dan ga ik effe pitten
Ja, vanmorgen heeft ie het meteen gedaan toen ik zei dat het balkon schoon was en ikquote:Op zondag 3 april 2016 16:35 schreef chufi het volgende:
Zit alles nu vast, wat de Griek vast moest maken?
Wat een schatje tochquote:Op zondag 3 april 2016 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen heeft ie het meteen gedaan toen ik zei dat het balkon schoon was en ik
aarde enzo ging halen, toen ik terugkwam was alles klaar
Teamworkquote:Op zondag 3 april 2016 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen heeft ie het meteen gedaan toen ik zei dat het balkon schoon was en ik
aarde enzo ging halen, toen ik terugkwam was alles klaar
doe er dan wat aanquote:
Die AH tochquote:Op zondag 3 april 2016 15:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn moestuin op het balkon.
[ afbeelding ]
Handig kastjequote:Op zondag 3 april 2016 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dit is de mijne![]()
Tuintje, kastje, (met kastverdeler voor extra plank) Solarlampen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best gezellig geworden![]()
ik zal alleen straks mijn tuintje binnenhalen voordat het gaat waaien vanavond
Ik ben weer thuis en ben aan het uitrusten... zwaar vermoeiend maar super leukquote:Op zondag 3 april 2016 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je alweer thuis? Ben je niet even bij PP op ziekenbezoek gegaan?
bewust saai kan zeer oké zijnquote:Op zondag 3 april 2016 19:14 schreef sacha het volgende:
[..]
saai is oké, kennelijk denk jij daar anders over
heerlijk!quote:Op zondag 3 april 2016 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kom er zojuist achter dat het nog zondag is, ik liep een dag voor.
Ik dacht ik zet DWDD even op, is er voetbal, ik schrok me een ongeluk.quote:
nee, die komt volgend jaar pas weerquote:Op zondag 3 april 2016 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je de plaatselijke tandarts al gevonden?
we zullen je morgen los latenquote:
ik ga langs de kwekerquote:
kom je toch gezellig logerenquote:
Ik was bij kleinzoon.quote:Op zondag 3 april 2016 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je alweer thuis? Ben je niet even bij PP op ziekenbezoek gegaan?
quote:
was dé kans geweest om te kijken of het kan matchenquote:
Kleine Piet, erfgenaam van het PP peerden-imperium , incl. alle lp's uit Jamaica, met jou kabouterquote:Op zondag 3 april 2016 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
was dé kans geweest om te kijken of het kan matchen
match madequote:Op zondag 3 april 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Kleine Piet, erfgenaam van het PP peerden-imperium , incl. alle lp's uit Jamaica, met jou kabouter
Op strakke gympenquote:Op zondag 3 april 2016 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
match made
en die kabouter komt wel uit het gooi hč![]()
én tweetalig opgevoedquote:
quote:Op zondag 3 april 2016 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de beste, weet ik uit ervaring
Dat is wel erg vroeg.quote:Op zondag 3 april 2016 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
was dé kans geweest om te kijken of het kan matchen
even aan elkaar snuffelenquote:
DDT, ken ik jou ?quote:
Smaakt naar kip toch? Heb ik van horen zeggenquote:
Klopt, niet heel spannend.quote:Op zondag 3 april 2016 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Smaakt naar kip toch? Heb ik van horen zeggen
Okquote:Op zondag 3 april 2016 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet meer.
Ik was naar een honkbaltoernooi in Bussum...
Whehehe, gat in de markt: eerst zelf je eten dood makenquote:Op zondag 3 april 2016 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, niet heel spannend.
Als 'ie maar dood is, voordat je 'm op je bord legt dan...
Het is hier wat intenser gedaan, denk ik, met die wandeltocht en een hoop dingen in het stadion.quote:Op zondag 3 april 2016 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik vond het hier mooier dan gisteren in Barcelona
Doe ik met kreeft wel altijd.quote:Op zondag 3 april 2016 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whehehe, gat in de markt: eerst zelf je eten dood maken
Zieligquote:Op zondag 3 april 2016 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe ik met kreeft wel altijd.
Die scharen zijn levensgevaarlijk...
Die zijn altijd al vast gebonden.. Daar valt weinig aan te vechtenquote:Op zondag 3 april 2016 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe ik met kreeft wel altijd.
Die scharen zijn levensgevaarlijk...
Gewoon vriendjes mee worden tochquote:Op zondag 3 april 2016 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik me dan laten knijpen door zo'n beest?
Eet jij kreeft levend met de elastiekjes van de scharen af?quote:Op zondag 3 april 2016 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn altijd al vast gebonden.. Daar valt weinig aan te vechten
Je nieuwe vriend thuis brengen en niet opetenquote:Op zondag 3 april 2016 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, da's dan behoorlijk eenzijdig...
Moet je weer een aquarium aanschaffen.quote:Op zondag 3 april 2016 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je nieuwe vriend thuis brengen en niet opeten
Gewoon uitzetten in de sloot achter je huis toch?quote:Op zondag 3 april 2016 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je weer een aquarium aanschaffen.
Dan is de pan toch makkelijker...
Ik ook 1 of 2 keer per jaar maar, ligt er aan waar ik ben.quote:Op zondag 3 april 2016 20:52 schreef chufi het volgende:
Ik eet nooit kreeft, alleen soms uit een blikje
Dat hebben anderen al gedaan...quote:Op zondag 3 april 2016 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon uitzetten in de sloot achter je huis toch?
Nou, heeft-ie gezelschapquote:
Nee, die kunnen heel vervelend doen.quote:Op zondag 3 april 2016 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Met dit beestje wil je ook echt geen ruzie hebben
[ afbeelding ]
Geen ruzie gemaakt?quote:Op zondag 3 april 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die kunnen heel vervelend doen.
Afgelopen jaar nog op Aruba ontmoet tijdens het duiken...
Type hippie?quote:
quote:
Helemaal mis dusquote:
eerst dacht ik vis, toen dacht ik kipquote:Op zondag 3 april 2016 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Smaakt naar kip toch? Heb ik van horen zeggen
Kippig visje misschien.quote:
de saus was citroenig, er zat een soort makaron op, het was heerlijk, ik dacht vis, moest raden wat ik at, na even door proeven zei ik kipquote:
quote:Op zondag 3 april 2016 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
de saus was citroenig, er zat een soort makaron op, het was heerlijk, ik dacht vis, moest raden wat ik at, na even door proeven zei ik kip![]()
fout antwoord, 28ste plaats geëindigd
niemandquote:Op zondag 3 april 2016 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er waren wel mensen die het goed hadden?
Wat was de best guess?quote:
Ja volgens mij van heel vroeger, ander forum, maar ik kan me vergissen hoorquote:
Vroeger bestond 40+ nog niet dus het zal wel een ander forum zijn geweestquote:Op zondag 3 april 2016 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ja volgens mij van heel vroeger, ander forum, maar ik kan me vergissen hoor
quote:Op zondag 3 april 2016 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe wel voorzichtig, straks valt er nog een vulling uit
Jeetje dat is toch niks nieuwsquote:Op maandag 4 april 2016 00:19 schreef chufi het volgende:
Ik voel een nieuwe Internationale reeks Undercover aankomen. Panama Papers..
Ja dat mag nu wel.. Zwitserland heeft de anonimiteit prijsgegeven geloof ik..quote:Op maandag 4 april 2016 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje dat is toch niks nieuws![]()
Ik werkte ooit voor een bedrijf die had ook van dat soort regelingen voor hun klanten,
dat ging allemaal naar Zwitserland![]()
voor de rest kan ik daar niets over vertellen
Ja, maar toen nog nietquote:Op maandag 4 april 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat mag nu wel.. Zwitserland heeft de anonimiteit prijsgegeven geloof ik..
Zal best.. Maar ja tuurlijk was dat wel bekend . Straks wordt de tabak voor Mo ook nog duurderquote:Op maandag 4 april 2016 00:38 schreef FANN het volgende:
Kwamen nog best veel bekende personen op bezoek af en toe
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 4 april 2016 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks wordt de tabak voor Mo ook nog duurder
ah...quote:Op maandag 4 april 2016 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar vandaan komt Mo's tabak altijd .. Zn broer woont er
In Spanje zijn de sigaretten heel goedkoop toch?quote:Op maandag 4 april 2016 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat zal nog wel even duren vermoed ik
Dat was Luxemburg toch?quote:Op maandag 4 april 2016 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar vandaan komt Mo's tabak altijd .. Zn broer woont er
Ja daar rookt bijna iedereen veel, maar er zijn ook steeds meer mensen die stoppen.. En het verschil in prijs wordt ook steeds minder..quote:Op maandag 4 april 2016 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
In Spanje zijn de sigaretten heel goedkoop toch?
Roken ze daar ook meer?
ow... ik was benieuwd of de prijs uit zou maken, het lijkt er wel op dus..quote:Op maandag 4 april 2016 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar rookt bijna iedereen veel, maar er zijn ook steeds meer mensen die stoppen.. En het verschil in prijs wordt ook steeds minder..
Monaco, kan dat nog?quote:Op maandag 4 april 2016 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Europeesch verantwoord belasting paradijs..
Maar nu Johan dood is zullen ze in Catalunya allemaal wel snel stoppen...quote:Op maandag 4 april 2016 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik was benieuwd of de prijs uit zou maken, het lijkt er wel op dus..
Johan was al járen gestopt.... heeft ook niet geholpen....quote:Op maandag 4 april 2016 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu Johan dood is zullen ze in Catalunya allemaal wel snel stoppen...
Ja dus een echte waarschuwing.. Ik weet niet precies wanneer ie ook al weer moest stoppen, maar dat je dus zoveel later nog steeds kanker kunt krijgen en er aan dood kunt gaan...quote:Op maandag 4 april 2016 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Johan was al járen gestopt.... heeft ook niet geholpen....
Hij kreeg meen ik al vrij jong een hartinfarct en is meteen daarna gestopt.quote:Op maandag 4 april 2016 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dus een echte waarschuwing.. Ik weet niet precies wanneer ie ook al weer moest stoppen, maar dat je dus zoveel later nog steeds kanker kunt krijgen en er aan dood kunt gaan...
Je hebt zoveel soorten kanker, dus roken is niet altijd de oorzaak...quote:Op maandag 4 april 2016 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dus een echte waarschuwing.. Ik weet niet precies wanneer ie ook al weer moest stoppen, maar dat je dus zoveel later nog steeds kanker kunt krijgen en er aan dood kunt gaan...
1991 , wat ik al dacht idd... 25 jaar later...quote:Op maandag 4 april 2016 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij kreeg meen ik al vrij jong een hartinfarct en is meteen daarna gestopt.
quote:
dat mag ook wel dan....quote:Op maandag 4 april 2016 00:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Drie middagen bezig geweest bij mijn ouders om een joekel van een houthok te maken en nu neem ik een dag rust.
Ik en kapotquote:
Volgens mij is het 't zaadje wat je in je lichaam plant, in combinatie met een aantal beroerde genen. Van mijn vaders kant hebben ze zo'n beetje allemaal een hernia gehad, om maar iets te noemen. Doe je niets aan, je krijgt het dan toch, hoe je ook leeft.quote:Op maandag 4 april 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
1991 , wat ik al dacht idd... 25 jaar later...
quote:
Glaasje wijn doet ook wonderen. Of heb je een kwade dronk over je.quote:Op maandag 4 april 2016 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik en kapot![]()
maar ik heb al geslapen hoor, ik heb net weer even een paar boterhammen naar binnen zitten werken en ik heb mezelf getrakteerd op 1 glaasje wijn![]()
Ga ik straks mijn bed weer in
in tegendeelquote:Op maandag 4 april 2016 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Glaasje wijn doet ook wonderen. Of heb je een kwade dronk over je.
Jij komt en gaat wanneer het je uitkomtquote:Op maandag 4 april 2016 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik en kapot![]()
maar ik heb al geslapen hoor, ik heb net weer even een paar boterhammen naar binnen zitten werken en ik heb mezelf getrakteerd op 1 glaasje wijn![]()
Ga ik straks mijn bed weer in
heb je de foto's niet gezien?quote:
Van dat gaan wist ik al.quote:Op maandag 4 april 2016 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij komt en gaat wanneer het je uitkomt
Dat is toch ook het leuke van Fok?quote:Op maandag 4 april 2016 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij komt en gaat wanneer het je uitkomt
Nee? Waar heb je ze staan?quote:Op maandag 4 april 2016 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je de foto's niet gezien?![]()
Is gezellig geworden, toen ik wakker werd heb ik daaro koffie gedronken en een peukie gerookt
Gewoon binnenvallen wanneer je er zin in hebt, ideaal................quote:Op maandag 4 april 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, niet te hoeven reageren op een Wakker Worden roepende Sas om 7:30 in de morgen
Dat ook!quote:
Dat vond ik echt rete grappig van Sas.quote:Op maandag 4 april 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, niet te hoeven reageren op een Wakker Worden roepende Sas om 7:30 in de morgen
Doorgaan tot je van je stoel valt omdat het licht wordtquote:Op maandag 4 april 2016 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon binnenvallen wanneer je er zin in hebt, ideaal................
heerlijk toch?quote:Op maandag 4 april 2016 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Doorgaan tot je van je stoel valt omdat het licht wordt
Tof geworden zeg.quote:Op maandag 4 april 2016 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
hiero![]()
40+ / [40+ SC #536] Waar heen met die trek chalet?
Die plantjes van Piet zijn iets groterquote:Op maandag 4 april 2016 01:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof geworden zeg.Hoewel die van Piet ook niet te versmaden is.
![]()
Spacecakequote:
Ben vanuit 't Gooi naar Drenthe gevlucht.quote:Op zondag 3 april 2016 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
match made
en die kabouter komt wel uit het gooi hč![]()
De héle dag?quote:Op maandag 4 april 2016 01:12 schreef FANN het volgende:
Leukste dag die ik me kan herinneren was Koninginnendag, 2 trekkies om 11 uur 's ochtend's
en ik was de hele dag stoned
Ja bevoorbeeld.. Ook maar 1 keer gehad, maar ik begreep alle Guust Flater strips (heb er toen misschien een paar paginas van gelezen) Ik lag kompleet dubbel..quote:Op maandag 4 april 2016 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Spacecake![]()
Heb ik nooit durven proberen, dan weet je niet hoeveel je binnenkrijgt![]()
Zal je net zien dat er een hele lading zit in het plakkie dat je neemt
quote:Op maandag 4 april 2016 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bevoorbeeld.. Ook maar 1 keer gehad, maar ik begreep alle Guust Flater strips (heb er toen misschien een paar paginas van gelezen) Ik lag kompleet dubbel..
Want?quote:Op maandag 4 april 2016 01:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben vanuit 't Gooi naar Drenthe gevlucht.
Er was een vriend mee die rookte nogal stevig, dus ik zal nog af en toe bijgevuld zijnquote:Op maandag 4 april 2016 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De andere blows en drank die dag is ze waarschijnlijk vergeten.
Dat zal wel, want de hele dag is wel érg lang. Ik rookte het niet zoveel en op een gegeven moment was ik bij kennissen in A'dam. Die rookten altijd stug door en wat voor soort het was heb ik nooit geweten, maar op een gegeven moment sloeg het heel bar in na een aantal trekjes en ineens kotsen daar vanuit het niets joh, heul verschrikkelijk. Zullen wel blij met me zijn geweest.quote:Op maandag 4 april 2016 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien heb ik later op de dag nog een trekkie genomenzou kunnen
![]()
weet ik niet meer
Ik had dat in '83 tijdens feesten in Spanje... Toen zat er elke dag een lief meisje op me te wachten en die had de hele dag door jointjes en daar rookten we gratis van.., En als het op was haalde ze nieuwe .. bij dr vriend, die moest werken tijdens de feesten... Was erg gezellig...quote:Op maandag 4 april 2016 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Er was een vriend mee die rookte nogal stevig, dus ik zal nog af en toe bijgevuld zijn
quote:Op maandag 4 april 2016 01:21 schreef FANN het volgende:
En ik kwam voor het eerst van mijn leven op de Wallen terecht, maar ik had het niet door, dus er zat zo'n vrouw in sexy ondergoed voor een raam en ik stond helemaal zo van
NAHKIJK DAT DAN , ZO GA JE TOCH NIET STAAN?
en wijzen ook nog![]()
waren ze niet zo blij mee![]()
Maar ik had geen idee waar ik was
Heb ik ook een keer gehadquote:Op maandag 4 april 2016 01:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zal wel, want de hele dag is wel érg lang. Ik rookte het niet zoveel en op een gegeven moment was ik bij kennissen in A'dam. Die rookten altijd stug door en wat voor soort het was heb ik nooit geweten, maar op een gegeven moment sloeg het heel bar in na een aantal trekjes en ineens kotsen daar vanuit het niets joh, heul verschrikkelijk. Zullen wel blij met me zijn geweest.![]()
Goeie ouwe tijdquote:Op maandag 4 april 2016 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok had dat in '83 tijdens feesten in Spanje... Toen zat er elke dag een lief meisje op me te wachten en die had de hele dag door jointjes en daar rookten we gratis van.., En als het op was haalde ze nieuwe .. bij dr vriend, die moest werken tijdens de feesten... Was erg gezellig...
quote:
Ik mag nog van geluk spreken dat ik geen moeder werdquote:
Bij een beetje redelijk spul begin ik rij vlot te hallucineren. Maar wat jij typt, dan zou ik ook direct nokken.quote:Op maandag 4 april 2016 01:26 schreef FANN het volgende:
Ik ben accuut gestopt toen ik buiten bewustzijn raakte en buiten mijn lichaam trad![]()
zag ik mezelf helemaal out op bed liggen en mijn sok was afgezakt en ik kon me niet bewegen om
hem weer omhoog te trekken![]()
was een beetje eng, voelde niet zo tof![]()
nooit meer dat spul aangeraakt, want ik wil niet dat ik hélemaal de controle verlies![]()
lijkt me niet slim....................................
Zoiets had die ene keer op een LSD trip... Ik zag spoken en lijken....quote:Op maandag 4 april 2016 01:26 schreef FANN het volgende:
Ik ben accuut gestopt toen ik buiten bewustzijn raakte en buiten mijn lichaam trad![]()
zag ik mezelf helemaal out op bed liggen en mijn sok was afgezakt en ik kon me niet bewegen om
hem weer omhoog te trekken![]()
was een beetje eng, voelde niet zo tof![]()
nooit meer dat spul aangeraakt, want ik wil niet dat ik hélemaal de controle verlies![]()
lijkt me niet slim....................................
dat is ook niet tofquote:Op maandag 4 april 2016 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets had die ene keer op een LSD trip... Ik zag spoken en lijken....
quote:Op maandag 4 april 2016 01:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij een beetje redelijk spul begin ik rij vlot te hallucineren. Maar wat jij typt, dan zou ik ook direct nokken.
Ik wist ook nooit wát ik rookte... het was een vriend van die Griek en ik nam af en toe een trekkiequote:
Jaquote:Op maandag 4 april 2016 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het verhaal van de paddo's in de auto, overstekende bomen en fietsers die me inhaalden heb ik al vast weleens verteld
Had je dat niet leuk gevonden?quote:Op maandag 4 april 2016 01:28 schreef FANN het volgende:
Ik mag nog van geluk spreken dat ik geen moeder werd
dat is nog niet eens zo lang geleden dan, bij mij is het wel 15 jaar terug ofzo....quote:Op maandag 4 april 2016 01:31 schreef chufi het volgende:
Mijn laatste blow zal wel met mn dochter zijn geweest in Valencia, samen met haar toenmalige vriendje.. 4 jaar terug of zo
quote:Op maandag 4 april 2016 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het verhaal van de paddo's in de auto, overstekende bomen en fietsers die me inhaalden heb ik al vast weleens verteld
Nah.. wie weet, vanmiddag toen ik met het moestuintje ezig was dacht ik nog, nu zou het welquote:
Ahh How cutequote:Op maandag 4 april 2016 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.. wie weet, vanmiddag toen ik met het moestuintje ezig was dacht ik nog, nu zou het wel
leuk zijn om zo'n Aapie als Sas te hebben, hadden we het samen kunnen doen
Ik heb nooit echt gebruikt, altijd op invitatie basis... Op een enkele keer na danquote:Op maandag 4 april 2016 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is nog niet eens zo lang geleden dan, bij mij is het wel 15 jaar terug ofzo....
Nah jah... eerlijk gezegd had ik het niet zo zeker geweten áls ik per ongeluk zwanger was geworden vroeger, nu niet meer natuurlijk, moet er nu niet aan denkenquote:
Kijk nog maar een keer naar de foto die Sas van de keuken plaatste in koken en bakken voor oude zakken en dan hoor ik je mening wel weer.quote:Op maandag 4 april 2016 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.. wie weet, vanmiddag toen ik met het moestuintje ezig was dacht ik nog, nu zou het wel
ja, dattequote:Op maandag 4 april 2016 01:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik snap het wel.
Ja nu ben je al te laat voor zoietsquote:Op maandag 4 april 2016 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah jah... eerlijk gezegd had ik het niet zo zeker geweten áls ik per ongeluk zwanger was geworden vroeger, nu niet meer natuurlijk, moet er nu niet aan denken![]()
ben ik veels te moe voor
Die slopen de boel meestal.quote:Op maandag 4 april 2016 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geniet altijd van die verhalenquote:Op maandag 4 april 2016 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor die verhalen hebben we gelukkig Sas...
Zo'n kleintje in je armen houden doet zelfs bij míj wat.quote:Op maandag 4 april 2016 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]misschien wel
![]()
was even een momentje ....
Baby's vind ik weer minderquote:Op maandag 4 april 2016 01:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n kleintje in je armen houden doet zelfs bij míj wat.Maar ja, nu kunnen we beter richting aangepaste huizen en/of aanleunwoningen gaan denken.
quote:Op maandag 4 april 2016 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dat de hangouderen bij jou op de Veluwe?
Dat is mijn vaste bankje.quote:Op maandag 4 april 2016 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dat de hangouderen bij jou op de Veluwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |